Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Kattokaas semmonen ohjelma ku tiededokumentti ratkaisematon kysymys. Helvetin hyvä dokkari jos on kiinnostunut "hiukan" syvällisemmistä asioista meihin ja maailmankaikkeuteen liittyen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lapsellista vihata ja pilkata Raamattua. Mikä ihmisen päässä on vialla kun ei osaa kunnioittaa toisen vakaumusta? Ensi kerralla kun minun kuulteni pilkataan, annan rengasrautaa!

Kattokaas semmonen ohjelma ku tiededokumentti ratkaisematon kysymys. Helvetin hyvä dokkari jos on kiinnostunut "hiukan" syvällisemmistä asioista meihin ja maailmankaikkeuteen liittyen.

Mistä tämän kyseisen dokkarin voisi saada käsiinsä?

Tämän päivän hesarissa oli Tiede@luonto puolella pieni artikkeli koskien läheisen kuolemaa koskevista ilmiöistä.
Tyypillisimmät ilmiöt olivat kuolinhetkellä unen näkeminen, jossa läheinen tulee hyvästelemään tai läiheisen kuollessa ruumiista irtoaa jokin henkiolento. Kuolinvuoteella makaavien ihmisten on sanottu kertovan, kuinka he tapasivat juuri jonkun hyvän ystävän.

Tapahtui tuossa toukokuun ekalla viikolla keskellä päivää about 1500 aikoihin, kun kävin hakemassa moottoripyörän kaverin kanssa vantaalta. Meitä on siis kaksi todistajaa =)

Ajeltiin kehäkolmosta länteenpäin ja yhtäkkiä about 1km päähän ilmestyi metallinhohtava pallo, joka heijasti voimakkaasti auringonvaloa. No ei siinä mitään, kaveri huomautti, notta "Ankeuttaja, kato perkele, UFO!" Kateltiin sitä muutama sekunti, kunnes se lähti tajuttomalla nopeudella kauemmas, jolloin se luonnollisesti pieneni ja sitten se tuli taas takaisin. Oltiin ihan äimänkäkenä hetken aikaa ja ajeltiin rauhallisesti eteenpäin.

Siinä se temppuili about 1min ajan, jonka jälkeen se lähti sairaan kovalla nopeudella yläviistoon pilvien taakse.

Mikään ihmistentekemä vekotin ei lennä tuollaisia ratoja, eikä tuollaisella nopeudella.

Uuden leikkikalun saanu, niin silmissä kiilunu jo ihan sen takia, kun on housut märkänä ajellu...ei sen kummempaa. Tosin lääkitykselläkin voi olla asiaa ja geeneillä.:whip:

Ehkä pallosalama, mutta tuskin sekään kirkkaalla päivällä...

Jaa, että lucid-uniksi niitä kutsutaan ? Ne on kyllä älyttömän siistejä. Itse kanssa usein lentelen unissani, joskus on tullut nosteltua autojakin. Hienoimpia kokemuksia näistä unista on kuitenkin olleet ne kerrat, kun olen painajaisen keskellä tajunnut näkeväni unta. Sitten on saaneet zombit/pahikset kyytiä. Muutaman kerran olen tullut siihen tulokseen, että helpommalla pääsen jos annan pahiksen ottaa mut kiinni, ainakin herään sit. :)

On se niin väärin! Tahtoo kanssa nähdä ufoja ja tonttuja ja haamuja. Miksi ne ei ikinä mulle näyttäydy?!:itku: Elämään tulisi kummasti lisää vipinää, jos aamulenkillä saisi maahisia väistellä ja vesihiiden laulua kuunnella...

Ja mä kun luulin omaavani jonkinlaisen mielikuvituksen...:jahas:

Kerran Kiinassa jonotin kaverini kanssa ylei wc:hen. Edestämme puhelinkopin kokoiseen ulkoilmassa seisovaan pömpeliin käveli edessämme ollut ihminen. Odotimme ja odotimme eikä ketään koskaan tullut ulos. Kokeilin ovea ja se oli auki ja pömpeli tyhjä. En usko yliluonnolliseen enkä ufoihin, mutta tämän tilanteen haluaisin nähdä uusintana.

Olin eilen kaverin kanssa kävelyllä tuolla syysmyrskyssä. Tultiin sitte yhelle rannalle, ku kaveri sano yht'äkkiä huomanneensa jotain vastarannalla, ja selitti jostain välähdyksistä. Mä en ite nähny, enkä kuullu ääntäkään ni en ajatellu sen enempää. Kuitenki kun me tultiin saman rannan laiturin päähän, mäki näin vastarannalla ihmeen voimakkaan, ehkä vähän sinertävän välähdyksen. Kesti ehkä sekunnin. Se oli niin voimakas, että näin äsken ihan säkkipimeenä olleen vastarannaan ääriviivat jne. Mikähän se olis voinu olla? Joku luonnonilmiö?

Mitään ääntä ei siis kuulunu, eikä se valo kohdistunu mihinkään, vaan levis vastarannan ylle sellasena kaarena. Kaveri sano, että se näki kai kaks välähdystä, koska se kesti kuulemma noin viis sekunttia ja himmeni vähän välissä.

Tuskin mitään yliluonnollista, mut jäi vaivaamaan ja olis kiva tietää. Ajattelin, että tässä threadissa on varmana innokaita ihmisiä selittämän, mikä se olis voinu olla.

Olin eilen kaverin kanssa kävelyllä tuolla syysmyrskyssä. Tultiin sitte yhelle rannalle, ku kaveri sano yht'äkkiä huomanneensa jotain vastarannalla, ja selitti jostain välähdyksistä. Mä en ite nähny, enkä kuullu ääntäkään ni en ajatellu sen enempää. Kuitenki kun me tultiin saman rannan laiturin päähän, mäki näin vastarannalla ihmeen voimakkaan, ehkä vähän sinertävän välähdyksen. Kesti ehkä sekunnin. Se oli niin voimakas, että näin äsken ihan säkkipimeenä olleen vastarannaan ääriviivat jne. Mikähän se olis voinu olla? Joku luonnonilmiö?

Mitään ääntä ei siis kuulunu, eikä se valo kohdistunu mihinkään, vaan levis vastarannan ylle sellasena kaarena. Kaveri sano, että se näki kai kaks välähdystä, koska se kesti kuulemma noin viis sekunttia ja himmeni vähän välissä.

Tuskin mitään yliluonnollista, mut jäi vaivaamaan ja olis kiva tietää. Ajattelin, että tässä threadissa on varmana innokaita ihmisiä selittämän, mikä se olis voinu olla.

En tiiä, mutta pari vuotta sitten näin samanlaisen. Oli helvetinmoinen lumimyräkkä pohjoisessa ja oltiin mutsin kanssa tekemässä ruokaa, kun ikkunoista 'sykähti' pari kertaa sellainen sinertävä, helvetin kirkas välähdys joka sai hanget ja järven jään ja koko saatanan ympäristön ihan siniseksi muutaman sekunnin ajaksi. Sykäyksittäin siis. Välähti pari kertaa.

Elosalama.

Mikä se on?

elosalamat tarkoittavat näkyviä salamaniskuja, jotka tapahtuvat niin kaukana, että ne eivät kuulu. Salamanisku kuuluu enimmillään noin 15 km päästä, joten elosalamat ovat tätä kauempana. Toisaalta näin kaukana iskevät salamat näkyvät huomiota herättävinä vain pimeällä.

Tosin elosalamia ei voi huomata talvella.

No, mut ei ollu lumimyrsky vaan sato vettä ja tuuli kovaa.

Mä en siitä valon sinertävyydestä oo ihan satavarma, mut kaveri kuvaili omaa havaintoaan niin. Ite en enää muista niin tarkkaan, kun se tapahtu niin nopeasti.

Niinjoo, jos on ollut sopiva tuuli ja langat lyöneet yhteen tai tikku tullet johdinten väliin. Aluksi oikari ja sitten jälleenkytkentä. Siinä sitä sinistä valoa tulisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom