Aamutreenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikki1
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko tääl moni joka on vuorotöissä? Kuinka teillä menee treenit eli kuis aamulla nappaa treenata ennen töihin lähtöä ,silmät ristissä ja koneisto viellä unessa? Mulla ainakin on noi aamu treenit ihan myrkkyä eli eipä tule reenattua kuin joka toinen viikko :( . No viikonloppu yritän käydä iltavuoro viikolla. Ei ole ihme ,jos ei tahdo mies kehittyä :itku: .

Tykkään tehdä iltavuoroja, silloin voi käydä aamusta salilla. Kun meen salille klo 7.00 niin harvoin siellä on kahta tyyppiä enempää, toisin kuin jos meen aamuvuoron jälkeen n. klo 16-18 niin aina saa jonottaa laitteisiin ja vaikee keskittyä kun on kauhee häslinki ympärillä.

Sama juttu ku breathella, tosin ite en aihan noin aikasin sentään tykkää käydä. Aamupäivä on aika jees. Mihin aikaan sulla Mikki oikeen alkaa se iltavuoro? Mulla alkaa 14.30, joten esim. klo 11 on ihan hyvä mennä salille. Jos heräilee siinä 9 pintaan niin ehtii hyvin jo heräillä. Mulle noi iltatreenit ei oikeen sovi noiden breathen mainitsemien syiden lisäks senkään takia, koska jos treenaan vaikka klo 20 ja nukkumaan pitäis mennä klo 23 pintaan esim. niin kroppa käy vielä sen verta ylikierroksilla ettei uni tule.

mull alkaa 14.00 iltavuoro. Tänää menin 10.00 salille ja olin sellanen 30min. Tuntu vaan et pikku voimat oli jääneet matkalla salille jonnekkin.

Omituista. Meethän tarpeeksi ajoissa nukkumaan? Itellä ainakin on silleen et on pakko mennä iltavuoron jälkeen melkeen heti nukkumaan et jaksaa herätä seuraavana aamuna tarpeeks ajoissa treenaamaan. Jos syöt hyvin ja lepäät tarpeeks, niin kyllä sen treenin pitäis luistaa aamullakin. Tai näin ainakin itellä. Tiedä sitten, meitä on moneen junaan.

No nukun kyll tarpeeksi. On vissiin motivaation muutetta siinä mukana vissiin. Tai sit pitää vaihtaa töitä ja päästä aamuvuoroon/tai sit muuttaa muualle ja olla sellanen sali et pääsee yöllä sinne reenaileen :)

mulla alkaa iltavuoro siinä 15 aikoihin. kello herättää 10:ltä. kerkee ihan hyvin herätä,syödä ja lukee pakkista ennen kuin menee 12:sta salille.

silloin kun voin niin aamupv:llä/päivällä käyn(klo.10-13),
pitää vaan asennoitus oikein,
niin punttikin kulkee päivällä aivan hyvin...

Ei oo tosiaan herkkua hypätä sängystä salille!!!
On ikävä kyllä sellainen kokemus että piti herätä 5 tunnin unilta herätys kelloon, ja hypätä heti treenaamaan (hirvee kiire ja treeni oli kotona) :D
Siis voi helevata, tiedän ettette tarkoita näin ääritapausta mutta silti..

Hyvin nuo aamutreenit menee kuhan heräilee vähintään tunti ennen treeniä. Itsellä on vain se ongelma, että jos herää vasta tuntia ennen treeniä, saa olla tosi varovainen siinä paljonko hiilaria ottaa ennen treeniä ettei tule paha olo.

Nyt kun tuo pikkumies on kuvioissa mukana, on helppo herätä sen kanssa tossa 6-7 aamulla, antaa sille ruoka, syödä itse ja mennä takas nukkuun pariksi tunniksi. Sitten vain protua n. 30 g heran muodossa ja pari kofotabua naamaan ja salille. Virtaa riittää helvetin hyvin! Asenteestakin tämä on kiinni, ekalla kerralla joskus vuosia sitten oli olevinaan niin väsynyt olo. Kun hommaan asennoituu oikein, kulkee se treeni ennen duunia paremmin kun duunin jälkeen kun osa energiasta jää töihin. Mulla duunina varastohommat, eli joutuu välillä tekeen oikeasti töitäkin. ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
.

Nyt kun tuo pikkumies on kuvioissa mukana, on helppo herätä sen kanssa tossa 6-7 aamulla, antaa sille ruoka, syödä itse ja mennä takas nukkuun pariksi tunniksi. Sitten vain protua n. 30 g heran muodossa ja pari kofotabua naamaan ja salille. Virtaa riittää helvetin hyvin!

Toi on muuten täyttä asiaa.

Ylös - aamupala - nukkumaan - ylös ja reeneihin toimii mullakin aivan loistavasti. Tuntuu, että saa sen aamupöhnän nukutuksi kunnolla pois. Ja kun aamupalan jälkeen alkaa kuitenkin ramasemaan, niin piristää saada se sulateltua punkan pohjalla.

Mulla on toi treenaaminen onnistunu siten et herään 5.30...aamukahvit nassuun ja salille kuudeksi. Kello 7.00 viimestään pois. Tosi hyvin oon jaksanu painaa (omasta mielestä). On sitten sitä virtaa aivan eri malliin...:hyper:

.

Jes box ballinaama

..iltavuoroviikon treeneissä ylös klo:8,salille klo:9,puolen tunnin aerobinen jonka jälkeen salitreeni pelaa mulla!!

Joo melko vähän tulee käytyä iltavuoron aikana salilla. Työt ma-to klo.12-10 ja perjantaina vapaa ni sillo vähä monipuolisempi treeni vain. Ei kiinnosta aamusin yhtää kyl punttaus, mutta koitan nyt alkaa käymää vaikka väkisi sielä PRKL!

Toi on muuten täyttä asiaa.

Ylös - aamupala - nukkumaan - ylös ja reeneihin toimii mullakin aivan loistavasti. Tuntuu, että saa sen aamupöhnän nukutuksi kunnolla pois. Ja kun aamupalan jälkeen alkaa kuitenkin ramasemaan, niin piristää saada se sulateltua punkan pohjalla.

Ja tohon tottuu viikossa helposti, eli että pääsee takas unille herättyään yölle tekemään jotain, kuten esim. syömään. Poika kun syntyi, oli tämä uutta tietenkin, mutta ekan parin viikon jälkeen tuntui jo täysin rutiinilta. Eli kroppa tottuu tohon takuulla, ei muuta kun kokeilemaan vain. Eli jos ei ole lasta (tai vaikka vaimoa ;) ) joka herättää, niin kello herättään, rahkat ja kaurahiutaleet kippoon, sekoitus ja kurkusta alas (menee n. 5 minuuttia). Sitten käymään kusella jos kusettaa ja takas peiton alle. Yleensä uni tulee n. 5-10 minuutin sisällä ja tosta parin tunnin päästä kun häräilee, vetää protujuoman ja pari kofutabua ja marssiin salille, niin varmasti rauta liikkuu. Voi siis tehdä ekalla viikolla tiukkaa, mutta sitten on jo keho sopeutunut ja alkaa homma pelittään.

Tuli jo toistoakin, mutta näitä kannattaa kokeilla jos nyt esim. vuorotyötä tekee. Turha sitä on viikosta toiseen päätään seinään hakata.

Ja paljon on asenteesta kiinni myös, jos asennoituu niin ettei saa unta enää kerran sängystä noustuaan, ei sitä takuulla saakkaan. Kummasti se vaimokin vaan sen unen saa nykyään vaikka ois puoltuntii ollu pystyssä, vielä vuosi sitten ei ollu muka mitenkään mahdollista. ;)

Topicin aloittajan tapaan myös itsellä suuria ongelmia aamutreenaamisen kanssa. Jotenkin vain niin vetämätön olo aamuisin, vaikka aina vähintään tuntia ennen pyrinkin heräämään. Rauta ei liiku läheskään samaan malliin. Yöunet kuitenkin aina +8 tuntia, että ei siitäkään luulisi olevan kiinni.

Asennepuolen juttuja varmasti myös. Osin tosin.

Onko porukalla kokemuksia tämän tapaisesta rutiineista?

unta 8-10h ja herätys.
Heti naamariin 4tbl kofua, 1pullo EDiä tai 2tlk batterya, 30g protua,30g maltoa.
1-2tuntia lisää unta.
Venyttely
Lämmittely
Ja rautaa ylös saatanallisella teholla!!!!!

kello 12 töihin....

""veljeni"" touhusi tällä tavalla aamut ja kehittyi hyvin.
Ruokailut oli minuutilleen suunniteltu ja niin se niitä myös noudatti..

No on edes Harhaanjohtaja jolla opn samaa ,kun mulla. Kaikille muille se sopii aikaslailla. Tuo asenne kysymys taitaa olla suurin ongelma...

6.15 aukeaa sali ja silloin on myös treenin alettava käynnistyä jos meinaa ehtiä töihinkin. Aamuisin tulee tehtyä variaatioita liikkeisiin ja treenattua muutenkin pitemmillä sarjoilla ettei siinä horroksessa ehdi itseään loukkaantumaan. Nyt taas sysaamujen pidetessä on ollut motivaatio-ongelmia nousta ennen kuutta treenaamaan. Peitto kun se tuntuu pakkasaamuna olevan karpaasinkin tuki ja turva...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom