Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri kokeili kerran täältä poimimaansa neuvoa. Eli sellasta, että kun alko päivällä väsyttään ja meinas mennä päivänokosille tunniks tai pariks niin veti muutaman kofutabun naamaan ja sit unille. Tuloksen piti kuulemma olla sellanen, että herää täysin pirteenä siitä sit about tunnin päästä. Lopputulos oli se, että kaveri heräs ihmeellisen sekavaan olotilaan, päätä särki, huimas ja tuntu kun olis ollu kuumetta. Eli ei oikeen toiminu se homma. :DOnko porukalla kokemuksia tämän tapaisesta rutiineista?
Olipas erikoinen. Mikä idea tuossa kofeiinilatauksessa ennen unta oli? Vaikea uskoa, että kukaan vetää 8-10 tunnin unen ja kofeiinin päälle vielä lisäunet.
Mikset käy töiden jälkeen vasta salilla?
mulle se tuo aamulla treenaminen sopii kun oon hirveen aamuvirkku. ehtisin mä myöhemminkin reenaan mut mikäpä sen hienompi tapa aloittaa päivä kun kunnon treenillä. ja onhan se kiva sitten aamukahvilla olla pirteenä ku muut haukottelee vielä
No jaa...tänään ainakin toimi,etten syönyt mitään vaan vedin kahvia ja tauriinia naamaan ja salille.Oon yrittänyt kaikki safkat läpi millä sais kropan liikkeelle,mutta ei oo vielä mikään kiinteä toiminut.Ton toimivuus toistamiseen nähdään keskiviikkona.Ainakin tänään kulki.