Aamutreenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikki1
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko porukalla kokemuksia tämän tapaisesta rutiineista?
Kaveri kokeili kerran täältä poimimaansa neuvoa. Eli sellasta, että kun alko päivällä väsyttään ja meinas mennä päivänokosille tunniks tai pariks niin veti muutaman kofutabun naamaan ja sit unille. Tuloksen piti kuulemma olla sellanen, että herää täysin pirteenä siitä sit about tunnin päästä. Lopputulos oli se, että kaveri heräs ihmeellisen sekavaan olotilaan, päätä särki, huimas ja tuntu kun olis ollu kuumetta. Eli ei oikeen toiminu se homma. :D

Kyllä itsellä on tehottomia noi iltavuoroviikoilla tehdyt treenit.Iltavuoro loppuu vasta 23.00 ja kestää reilu tunnin siitä ennen ku pääsee sänkyyn ja sittenkin on aika pyörimistä. Ja salille on pakko mennä 11 aikoihin,jotta ehtii tehdä sapuskat ym ennen ku lähtee töihin. Ei kahvi ainakaan starttaa meikäläisen myllyä riittävästi eikä aamupala.Jotain startteria olis keksittävä...:rolleyes:

Aamusin salille 11 aikaan. Duuni alkaa 14.30 - 15.00 iltavuorossa.
Jos taas aamuvuoron niin salille tulee mentyä 19 jälkeen että välttää ruuhkan.

Eipä noissa eroa ole. Iltasin vähän enempi porukkaa. Sitä aina huomaa että ne on samoja ketkä käy aamusin ja samoja taas iltasin, ju nou.

Olipas erikoinen. Mikä idea tuossa kofeiinilatauksessa ennen unta oli? Vaikea uskoa, että kukaan vetää 8-10 tunnin unen ja kofeiinin päälle vielä lisäunet.

Siis nuo kaikki "boosterit" vedetään lennossa ja heti unille.Eli ollaan vielä ihan unessa kun herätään. Kova jätkä se oli:(
Olis treenannu kuulemma kaks kertaa päivässä jos olis työ ajat antanu periks..

Mikset käy töiden jälkeen vasta salilla?

aamu:

+ saa käydä rauhassa
+ hyvä tekosyy olla nukkumatta liian pitkään
+ töissä virkeämpänä
+ laitteet vapaana
+ vapaavalintainen tv/radiokanava
+ auton voi jättää lähelle invaparkkiin kun se ei täyty, eikä sakottajaa tuohon aikaan kiinnosta :nolo:
+ Ilmavaivat eivät haittaa treenejä ;)

- ei varmistajia, rajoittaa treeniä
- voima/vireystaso ei parhaimmillaan
- lämmittely työläämpää
- peiton alta vaikea nousta
- palautuminen jotenkin hitaampaa
- suihkusta tulee ekat 5 min kylmää vettä
- joutuu roudaamaan työkuteita ja salikuteita mukanaan

Suosin tasapuolisesti molempia treeniaikoja. Tuo aamu sopii uimisen puolesta avovaimollenikin paremmin, joten vaaka kallistuu ehkä hieman sille puolelle.

Itse olen välillä enemmän joutunut aamuisin salilla käymään, varsinkin pari vuotta sitten varastohommia tehdessäni. Nyt kesälläkin oli välillä suht aikaisin käytävä treenaamassa, mutta minulla ei sen suhteen ole suurempia vaikeuksia, saahan treenin pois päiväjärjestyksestä ja sitten illalla on aikaa puuhata muuta(siis jos ei judoa tai luentoja ole).

mulle se tuo aamulla treenaminen sopii kun oon hirveen aamuvirkku. ehtisin mä myöhemminkin reenaan mut mikäpä sen hienompi tapa aloittaa päivä kun kunnon treenillä. ja onhan se kiva sitten aamukahvilla olla pirteenä ku muut haukottelee vielä

mulle se tuo aamulla treenaminen sopii kun oon hirveen aamuvirkku. ehtisin mä myöhemminkin reenaan mut mikäpä sen hienompi tapa aloittaa päivä kun kunnon treenillä. ja onhan se kiva sitten aamukahvilla olla pirteenä ku muut haukottelee vielä

mulla menee päinvastoin: jos aamulla käy treenaamassa niin loppu päivä mennään sitten ihan puolivaloilla.. haittapuolena on myös se kun venyttelyt jää vähiin tai vasta iltaseen, jolloin paikat onkin jo jumissa

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itse käyn aina aamuisin. Herätys on siinä 5:30 - 8:00. Meneehän siinä hetki ennenkuin herää kunnolla, mutta saa tehdä omaan tahtiin eikä tosiaankaan ole ruuhkaa.

Kahta vuoroa painan, joten aamutreenejä tulee...
Aamulla vain heraa ja öljyä naamaan ja treenaamaan, ja tulosta on tullut, kulkee välillä jopa paremmin, kuin aamuvuoron jälkeen.

Kolmivuorotyö joten reenitajat on aika vaihtelevia. Pääsääntöisesti kuitenkin käyn salilla aamuisin (eipä oo tuota ruuhkaa silloin koskaan). Joskus on tehot kateissa joskus ei. Suoraan sängystä ei onnistuis millään, joten annan itelleni / keholle aikaa herätä. Jos esim. nousen ylös 8.30 niin tod.näk. siinä kymmenen hujakoilla alkaa olla siinä kunnossa että sali kiinnostaa. Ensin pitää nääs saada syödä rauhas, hörppiä kunnolla kaffia ja lukia aamun lehti. Hätäälemällä ei tuu ku rimpuloota wanna-be-bodareita. ;)

No jaa...tänään ainakin toimi,etten syönyt mitään vaan vedin kahvia ja tauriinia naamaan ja salille.Oon yrittänyt kaikki safkat läpi millä sais kropan liikkeelle,mutta ei oo vielä mikään kiinteä toiminut.Ton toimivuus toistamiseen nähdään keskiviikkona.Ainakin tänään kulki.

No jaa...tänään ainakin toimi,etten syönyt mitään vaan vedin kahvia ja tauriinia naamaan ja salille.Oon yrittänyt kaikki safkat läpi millä sais kropan liikkeelle,mutta ei oo vielä mikään kiinteä toiminut.Ton toimivuus toistamiseen nähdään keskiviikkona.Ainakin tänään kulki.

Mulla on kans tuo pelkkä kahvi ja pikanen liikkeelle lähtö toiminut parhaiten.
viime talven vedin kokonaan tälleen ja ei valittamista.

Kyl tulee aamulla välillä treenattua, jos koulu alkaa 9.00 tai myöhemmin. Sängystä tarpeeksi aikaisin nouseminen on vaikeinta, mutta treenaaminen sujuu sitten yleensä ehkä hieman paremmin kuin koulun jälkeen.

Tänäänkää ei yhtää reeniä viellä takana ,mut se on tuon iltavuoron syy :(. La ja Su sitten pitää mennä. Onneksi on jotain pikkuisia lahjoja tohon läskin kasvuun :D. Muistaa kun meni töihin "uran" alussa niin haalarit oli kokoa 54 :D ,nyt ne on 58 :). Kyll se siitä onneksi pikku hiljaa. Pitäis olla vaan joku ruoskan kanssa...

mulla reenaaminen on lahes aina sijoittunut ennen toihin menoa kun tyot on pitempaan alkaneet aina siina klo.17-20 hujakoilla, ja se rytmi sopiikin mulle parhaiten. tosin kun tyot alkaa noin myohaan niin ei reenikaan sijoitu aamun tunneille vaan siihen puolenpaivan tai sen jalkeen tienoille. luulen etta tarkeinta olisi yrittaa rytmittaa nukkuminen hyvin, niin kylla se sitten menee mihin aikaan vaan :)
ps. jos rehellisia ollaan niin mua ei kylla saisi sangysta ylos klo.7 kirveellakaan ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom