Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kronosis sanoi:ite olen huomannut että aamuaerobinen auttaa selvästi rasvanpolttoon!!
mutta välillä tulee tehtyy överitreenit ja tulee pahaolo... mut kyl se siitä
Menisin väittämään ettei se paljoa hidasta jos on tarpeeksi kaloreita päivän mittaan. Itse ajattelin seuraavalla bulkilla tehdä aerobista pari kertaa viikossa.Hummerivirta sanoi:Rasvanpolttaminen tai sen yrittäminen massakaudel on aika turhaa mielestäni.
No varmasti aerobisesta on hyötyä ihan noin peruskunnonkin kannalta.Alec sanoi:eihän sitä kukaan kiistäkkään ettei auta vaan kyse on siitä kannattaako sitä tehdä ns. massakaudella, onko siitä hyötyä,hidastaako se kasvamista jne. jne.
Jason sanoi:Ajattelin herättyäni vähän venytellä itseni hereille, sitten iso lasi vettä ja 3-40min aerobinen siihen tyhjään vatsaan. Lenkin jälkeen vielä tunti mahdollisesti syömättä, jälkipolton edistämiseksi. Sitten järkyttävä aamiainen nassuun, kuitenkin terveellisesti Onko ideaa?
NGV sanoi:Hei tämmöinen kysymys. Miltä kuulostaa aamu aerobinen kuntopyörällä 30-60 minuuttia tyhjällä vatsalla heti aamulla? Onko kuntopyörä hyvä aerobinen aamulla, vaikka siinä ei kuluta läheskään niin hyvin kaloreita, kun crossarissa. Eli onko esim. massakaudella hyvä tehdä noita aamu aerobisia ja vielä tuolla kuntopyörällä, ajattelin, että en välttämättä jaksa lähtee kävelemään jos kotona on kuntopyörä ja vieläpä hyvä semmoinen. Eli joku 2-4 kertaa viikossa kuntopyörällä 30-60 min kerta niin onko hyvä vai onko liian matala sykkeistä?
Kiitos Timba! Tarvitsen kaiken mahdollisen tiedon ja pojat olin onnellinen, kun löysin tämän paikan. Täällä voin kysyä teiltä vanhemmilta bodaajoilta kaikkea treeneistä. BTW riitääkö se 30-60 min aamulla, vaikka joku kerta, kun on väsynyt niin poljen 30 min ja sitten hyper aktiivisena sen tunnin verran, eli riittääkö se aamulla, kun tavoitteena on silti olla massakaudella, mutta en halua läskiä en yhtään sillä olen sick and tired poltamaan läskiä! .Itselläni on kokemusta enemmän dietistä kuin massakaudesta. Nyt tänään on tullut tasan vuoden oltua salilla!Timba79 sanoi:Ihan yhtä pätevä tapa tehdä aamuaerobiset on tuo kuntopyörä kuin mikä muukin tahansa härveli tai lenkkeily. Eli anna palaa vaan sillä fillarilla!
NGV sanoi:Kiitos Timba! Tarvitsen kaiken mahdollisen tiedon ja pojat olin onnellinen, kun löysin tämän paikan. Täällä voin kysyä teiltä vanhemmilta bodaajoilta kaikkea treeneistä. BTW riitääkö se 30-60 min aamulla, vaikka joku kerta, kun on väsynyt niin poljen 30 min ja sitten hyper aktiivisena sen tunnin verran, eli riittääkö se aamulla, kun tavoitteena on silti olla massakaudella, mutta en halua läskiä en yhtään sillä olen sick and tired poltamaan läskiä! .Itselläni on kokemusta enemmän dietistä kuin massakaudesta. Nyt tänään on tullut tasan vuoden oltua salilla!