50-kuutioiset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
suzuki s tehoputki

Hei osaisko joku kertoo saisiko moposportin "suzuki S1" tehoputken laitettua helposti "suzuki S" mallin (keltainen banaani) mopoon? Joutuuko tekemään jotain muutoksia yms?
Jonkunlaisen tehoputken tarvis mökkimopoon entinen on jo niin tukossa ettei mopo lähde edes käyntiin.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt tarvii apua ja nopeesti.

Innostuinpa virittelemään vanhaa PV:tä, mutta nyt en saa pyttyä pois siitä. Eli nappasin kannen veke ja samoin kaasarin molemminpuolin olevat 2 mutteria, mutta pytty ei tuu pois. Kokeilin kumivasaralla paukutella eri puolilta --> irtos pala jäähdytysrivoista :D
Tiiviste on alakerran ja sylinterin välissä eli ei näytä mitään tiivistemönjää olevan välissä.

Eli oonko nyt unohtanut jotain kun sylinteri ei tuu pois?
 
Hei osaisko joku kertoo saisiko moposportin "suzuki S1" tehoputken laitettua helposti "suzuki S" mallin (keltainen banaani) mopoon? Joutuuko tekemään jotain muutoksia yms?
Jonkunlaisen tehoputken tarvis mökkimopoon entinen on jo niin tukossa ettei mopo lähde edes käyntiin.
Kuumennat sitä vanhaa putkee ja hakkaat vasaralla ne sitä sen jälkeen, karstat lähtee pois suht helposti;)
 
Nyt tarvii apua ja nopeesti.

Innostuinpa virittelemään vanhaa PV:tä, mutta nyt en saa pyttyä pois siitä. Eli nappasin kannen veke ja samoin kaasarin molemminpuolin olevat 2 mutteria, mutta pytty ei tuu pois. Kokeilin kumivasaralla paukutella eri puolilta --> irtos pala jäähdytysrivoista :D
Tiiviste on alakerran ja sylinterin välissä eli ei näytä mitään tiivistemönjää olevan välissä.

Eli oonko nyt unohtanut jotain kun sylinteri ei tuu pois?
se on kyl joskus aikas tiukassa:D
koita kammeta sitä jollai ylöspäi ja ehkä lämittämällä esim. kuumailmpuhaltimella sitä kohtaa mistä sylinteri irtoaa , saattais auttaa.
 
Hei osaisko joku kertoo saisiko moposportin "suzuki S1" tehoputken laitettua helposti "suzuki S" mallin (keltainen banaani) mopoon? Joutuuko tekemään jotain muutoksia yms?
Jonkunlaisen tehoputken tarvis mökkimopoon entinen on jo niin tukossa ettei mopo lähde edes käyntiin.



Autetaas kaveria, kun ite aikoina pähkäilin samana asian kanssa. :D

Eli mulla oli Suzuki S, eli juurikin tuo keltanen bansku. Mulla oli siis vielä sen vanhemman mallinen bansku, eli se missä on takana ihan tuplajouset eikä monojousta.

Siihen malliin sain ainakin tuon moposportin S1:n teharin menemään kiinni ilman mitään putken muokkauksia. Alkukäyrä meni ilman mitään, mutta loppupään joutu vähän kikkailemaan takajousen takaa ja laittamaan omilla patenteilla kiinni, koska kiinnitys ei ihan sen kanssa natsaa. Liitoskohtakaan alkukäyrän ja loppuputken kanssa ei menny ihan suoraan, eli siihen jäi pieni rako. Tämän "tiivistin" sillä kumitötsällä, mikä on orkkisputkessa putkien liitoskohdassa.

Eli tuohon tuplajousi malliin sais sen ainakin ängettyä pikku kikkailulla. En sitten tiedä monojousi mallista. Luulisin sen kyllä menevän, ehkä jopa helpomminkin kun toiseen malliin.

Oli muuten kuningasputki tuo putki. Lähti mopo lentoon. :kippis1:
 
se on kyl joskus aikas tiukassa:D
koita kammeta sitä jollai ylöspäi ja ehkä lämittämällä esim. kuumailmpuhaltimella sitä kohtaa mistä sylinteri irtoaa , saattais auttaa.

Juu pitää koittaa :)

Tilasin juuri moposportilta 52mm mäntäsarjan. Pyttynä siis power+. Giannellin tehari on kiinni ja 18mm lortto. Mitähän muuta tohon vois tehdä jotta sais oikee tappovärkin? :rock:
 
kyllä mikuni on huomattavasti laadukkaampi kaasutin ja ainakin itselläni sai säädettyä mikunin aina kohilleen. lorttojen kanssa oli aina jotain ongelmia. ja kokokin on just passeli jota sniffi ehottaa, ei isompaa eikä pienempää kun 80 puhutaan. tuli kuitenkin junnuna aivan saatanasti rapattua kyseisiä vehkeitä ja kokeiltua yhtä sun toista ja kaikkea siltä väliltä. en tiedä mikä tuo power+ malli on, mutta jos siinä ei ole läppiä niin ei muuta kuin läpät tilaat ja porailet jossain pylväs koneessa aukon läpille+vähän drillillä muokkailet ja ei ku läpät kiinni ja mopo kasaan ja lamppu taivasta kohti :)
 
Ei kikkeli, siis mikunihan se oli. Sekotin jo Aquan dellorttoon :D
hmm.. mulla on joskus aikaa sitten hankittu 5. vaihde laatikossa.
En kuitenkaan ole varma onko siinä kaikki osat: Onko kenelläkään kokemusta tuosta 5. vaihteesta? Itseltäni löytyy laatikonpohjalta 5. vaihteen 2 ratasta ja siirtäjä.
Moposportin jossakin esitteessä luki tämän kyseisen tuotteen kohdalla: "paketti sisältää kaikki tarvittavat rattaat, siirtäjät ja PRIKAT" tjsp. Eli jotain prikkoja ehkä puuttuu? Onko minkälaisia erikoisprikkoja vai ihan normiprikkoja?
 
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo ja aquakin toimi paremmin kun laitettiin kunnon imukaula ja vanha kunnon säädettävä pingi+tehari. pelkästään noilla jo sai aquasta yllättävän ripeän meno pelin

En kuitenkaan ole varma onko siinä kaikki osat: Onko kenelläkään kokemusta tuosta 5. vaihteesta?
aivan turha mun mielestä, omaa kokemusta ei ole mutta parilla kaverilla oli ja ei mitään positiivista sanottavaa kyllä ole. ainaki mulle riitti kun mopo(pv) kiihtyi kuin ampianen ja kulki 95-100. ei huipuissa ollut mitään jännää, mutta kiihyttelyssä oli. pääsi hyvin karkuun jne....:D
 
Juu pitää koittaa :)

Tilasin juuri moposportilta 52mm mäntäsarjan. Pyttynä siis power+. Giannellin tehari on kiinni ja 18mm lortto. Mitähän muuta tohon vois tehdä jotta sais oikee tappovärkin? :rock:

Itellä oli sillon junnuvuosina pv jossa oli
250cc suzuki r:n crossi pyörän kone, jonkun verran sai kyllä soveltaa, että sai sopimaan :D
 
kyllä mikuni on huomattavasti laadukkaampi kaasutin ja ainakin itselläni sai säädettyä mikunin aina kohilleen. lorttojen kanssa oli aina jotain ongelmia. ja kokokin on just passeli jota sniffi ehottaa, ei isompaa eikä pienempää kun 80 puhutaan. tuli kuitenkin junnuna aivan saatanasti rapattua kyseisiä vehkeitä ja kokeiltua yhtä sun toista ja kaikkea siltä väliltä. en tiedä mikä tuo power+ malli on, mutta jos siinä ei ole läppiä niin ei muuta kuin läpät tilaat ja porailet jossain pylväs koneessa aukon läpille+vähän drillillä muokkailet ja ei ku läpät kiinni ja mopo kasaan ja lamppu taivasta kohti :)


Onhan noita mopoja tullut itekkin rassailtua.

Ei niissä Lortossa ja Mikunissa laadussa mun mielestä mitään eroa ole. Kyllä ne saa sädettyä kohilleen ihan yhtä hyvin, jos osaa. Itelläni tuli joskus jopa tilanteita että Pevukkelin koneeseen sai Lorton kaasarin toimimaan paremmin kun Mikunin.

Ja Power lusut on läppäpyttyjä.

Niin ja vielä kun joku kyseli Pevukan koneen 5. vaihteesta, niin saa olla Peeveen koneessa jo ihan hemmetisti jerkkua että tolla vitosvaihteella jotain tekee, tai että se vaikuttas huippuihin. Ainakaan tasasella.
 
Ei niissä Lortossa ja Mikunissa laadussa mun mielestä mitään eroa ole. Kyllä ne saa sädettyä kohilleen ihan yhtä hyvin, jos osaa.
pääsuutin kun on eri kokoinen niin aika vähän on tekemistä sen osaamisen kanssa, ei paljoa säätelyt auta. ellei sitten satu oleen läjäpäin suuttimia mitä vaihella.

edit:se on selvää että joissain pytyissä se lortto voikin olla parempi, itselläni ei vain koskaan niin ollut.
 
pääsuutin kun on eri kokoinen niin aika vähän on tekemistä sen osaamisen kanssa, ei paljoa säätelyt auta. ellei sitten satu oleen läjäpäin suuttimia mitä vaihella.


Täh, totta kai niitä eri kokosia suuttimia pitää olla mopomiehellä läjä päin! :hyper:

Mulle ainakin kaasarin säätäminen tarkottaa just suuttimen vaihtoa, neulan/neulan korkeuden muutamista ja tyhjäkäynnin säätämistä. En keksi muutakaan mitä se kaasarin säätäminen mopossa vois olla... :rolleyes:
 
Oottekos muuten enään törmänny missään tollaseen "säätö suuttimeen"?
 
mulle säätäminen tarkoitti neulan säätöä ja ilmaruuvin säätöä+ilman putsereiden vaihtoa ja niiden erilaista "virittämistä" jne... suuttimia en vaihtanut koskaan kun ei ollut tarvetta vaan se oli tyyliin lortto pois ja mikuni tilalle+ eri kokoisten kaasareiden kokeilua. jos noita suuttimia olisi ollut niin varmasti niitä olisi tullut vaihdeltua :)
Oottekos muuten enään törmänny missään tollaseen "säätö suuttimeen"?
vanhoissa bingeissä ainakin oli sellanen
 
mulle säätäminen tarkoitti neulan säätöä ja ilmaruuvin säätöä+ilman putsereiden vaihtoa ja niiden erilaista "virittämistä" jne... suuttimia en vaihtanut koskaan kun ei ollut tarvetta vaan se oli tyyliin lortto pois ja mikuni tilalle+ eri kokoisten kaasareiden kokeilua. jos noita suuttimia olisi ollut niin varmasti niitä olisi tullut vaihdeltua :)
vanhoissa bingeissä ainakin oli sellanen



No ilmankos et saanukkaan Lorton kaasareita ikinä säätöihin kun et säätänyt tärkeintä säädettävää, eli suutinta. :D
 
niin varmaan sen hirveellä suutin härdellillä ois saanut kunnolla toimaan. mutta kumpi on helpompaa laittaa 22mikuni paikalleen joka on hyllyssä odottamassa vaiko alkaa osteleen erilaisia suuttimia lortoon>> purkaa>>>>>kasaa>>testaa>>>purkaa>>kasaa>>testaa>>>jne... tyhmähän saa rapata vaikka kuinka, viisas pääsee helpommalla kun mikuni pelas lähes poikkeuksetta kerta laakista tai no pienellä hienosäädöllä :hyper:.










perkele mää oon kohta kolmekymppinen ja tosissaan intän jostain mopoista/siihen liittyvästä:D:lol2: morjens
 
niin varmaan sen hirveellä suutin härdellillä ois saanut kunnolla toimaan. mutta kumpi on helpompaa laittaa 22mikuni paikalleen joka on hyllyssä odottamassa vaiko alkaa osteleen erilaisia suuttimia lortoon>> purkaa>>>>>kasaa>>testaa>>>purkaa>>kasaa>>testaa>>>jne... tyhmähän saa rapata vaikka kuinka, viisas pääsee helpommalla kun mikuni pelas lähes poikkeuksetta kerta laakista tai no pienellä hienosäädöllä :hyper:.






perkele mää oon kohta kolmekymppinen ja tosissaan intän jostain mopoista/siihen liittyvästä:D:lol2: morjens



No eihän Lorttoa voikkaan sitten huonommaks kaasariks sanoa, jossei viitti säätää sitä kohilleen. Siitähän oli kysymys.

Niin, ja mopoikä on koko ikä! :rock:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom