50-kuutioiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jaaha, ja liittyy tähän asiaan miten?

Kyllä mäkin Mikunia hyvänä kaasarina pidän, ehkä jopa parhaana, jos Sutsukeista puhutaan.
Miten se mopon/liikuntavälineen merkki vaikuttaa kaasarin toimivuuteen? Mikuni on laadukkaampi kaasari, ihan sama mihin sen tunkee :D

No okei, laitappas Mikuni kiinni johonkin Tunturi taigeriin, Pappatunaan tai Derbiin?
Jos imukaulan siihen saa /tekee, niin kyllä se toimii. En tajua miksei se voisi toimia edes? Ei ne moottorit ja kaasuttimet jotenkin ihmeellisesti eroa toisistaan. Eiköhän se ole ihan järkevää :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyykky sen olla pitää, itellä on Yamaha TZR joka kulkee 90km/h. Mutta aion ottaa virityksen pois että menee jotain 60 km/h, ku tääl Porvoos nii kytät kokeilee kaikkia mopoja mitä näkee. :(

Jos nyt saisin päättää, niin olisin ottanut ehdottomasti mopon ja kevarin endurona. Käytännössä jos/kun myöhemmin ostaa kunnon moottoripyörän todella harva haluaa ostaa enduroa puhtaasti matka-ajomukavuuden takia. Siksi kannattaiskin noi pienet vehkeet joilla ei kauheita matkoja taitella ostaa enskana niin saa vedätellä maastossa sun muualla kun siihen on mahdollisuus, mua ainakin vituttaa jälkeenpäin.

Jos nyt saisin päättää, niin olisin ottanut ehdottomasti mopon ja kevarin endurona. Käytännössä jos/kun myöhemmin ostaa kunnon moottoripyörän todella harva haluaa ostaa enduroa puhtaasti matka-ajomukavuuden takia. Siksi kannattaiskin noi pienet vehkeet joilla ei kauheita matkoja taitella ostaa enskana niin saa vedätellä maastossa sun muualla kun siihen on mahdollisuus, mua ainakin vituttaa jälkeenpäin.
Osta kilvetön peli talliin? Et jäänyt paljosta paitsi kun mopoaikana et päässyt endurolla ajamaan, ei niillä pääse juuri mihinkään.

Osta kilvetön peli talliin? Et jäänyt paljosta paitsi kun mopoaikana et päässyt endurolla ajamaan, ei niillä pääse juuri mihinkään.

Ei mua mopo kauheesti haittaakkaan, vaikka kyllähän noista nykyajan kalliimmista peleistä saa ihan jotain irti ottamalla kuristukset putkista pois. Kevari ois jo eri peli ollut kunnon enskana. Luultavasti ostan joskus aikanaan kilvettömän kunhan rahaa on ja on mahdollisuus ajella sellaisella, sellaisella ois ihan mahtava päästellä menemään jos puitteet löytyy.

Zone-sarja -42%
Ei mua mopo kauheesti haittaakkaan, vaikka kyllähän noista nykyajan kalliimmista peleistä saa ihan jotain irti ottamalla kuristukset putkista pois. Kevari ois jo eri peli ollut kunnon enskana. Luultavasti ostan joskus aikanaan kilvettömän kunhan rahaa on ja on mahdollisuus ajella sellaisella, sellaisella ois ihan mahtava päästellä menemään jos puitteet löytyy.
Itse just ostin 150cc minin 12/14 renkailla. Edellisen myin syksyllä pois, mutta alkoi taas lapsettamaan :D Kotona hyvä talli laittaa vehkeitä ja hyvät mahdollisuudet ajella, niin ei siinä muukaan auttanut.

EDIT: Tuollaisen, menee kylläkin vähän ohi aiheesta. Nuo on mukavia leikkikaluja, kun hankinta- ja huoltokustannuksetkin ovat niin edullisia.

7637645.jpg

Hieno on! Lifanillako tuo on?

50-kuutioisista ku nyt on puhe nii itellä on ikävä mopoaikoja. Kolme 50-kuutioista tuli omistettua, yks niistä on edelleen tallissa..

Eka mopo oli kilvetön kopiomanki, hauska peli :) Lujaa kulki 50-kuutioiseksi ku isoventtiilikansi, tavallista jyrkempi nokka, iso kaasari, vapaavirtausfiltteri, avarampi kuristamaton putki ja liian pitkät välitykset. Vastatuulessa tosin ei nelosella meinannu jaksaa vetää mutta kyllä sillä tehoputkella piristetty derbi huipuissa jäi :D Tämä on siis vielä tallissa mulla.

Kilvelliseksi sitte ostin MBK Nitro -skootterin. Ylivoimasesti hauskin 2-pyöräinen mitä mulla on ollu, taispa olla aikoinaan kylän nopein :) Oli Tecnigasin putkea, 50cc viripyttyä, vaparifiltteriä, virivariaattoria ja -kytkintä. GPS:n mukaan 90km/h kulki ja kiihty rinta rinnan kaverin 125cc CBR:n kanssa. Rahaa tämän korjailuun kyllä meni niin helvetisti.

Nitron myin pois ku alko tulla kilometrejä sen verran että koneremppa ois ollu eessä. Tilalle ostin vanhemman mallisen Yamaha DT:n. Siinä oli niin tylsä mopo että ei oo toista, kuristamaton oli. Ihmeen pirteä kuristamattomaksi mutta tylsä ajettava. Vikoja tässä ei kyllä ollu ikinä ja aina lähti heti käyntiin.

Oi niitä aikoja.. Vielä himottais joku kilvellinen kevarimanki, DAX tai Gorilla ostaa joskus ku olis rikas :) Tai PV jota vois viritellä, semmosta ei oo ikinä tullu rassattua.

Hieno on! Lifanillako tuo on?
150cc lifanilla joo, edelliseen 150cc jialingiin (workz wms) verrattuna tuntuu olevan persdynolla mitattuna huomattavasti kiukkuisempi. Parin viikon päästä kun kotiin pääse, pitäisi öljyt vaihtaa, venttiilit säätää ja kaasari säätää, meinaa vähän tulvia nyt. Sit kovaa ajoa :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom