50-kuutioiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei se nyt ihan noin ole. Riippuu aika paljon poliisista. Jos se poliisi ajaa "mopon" tutkaan 75km/h ja on hyvä päivä niin saattaa vielä laskea menemään, mutta jos tutka näyttää toista sataa niin tuskin laskee meneen vaikka olisi vasta piparilla käynyt...

yleisesti ottaen poliiseilla ei ole maalaisjärkeä pätkääkään vaan ovat intoilevia kyrpiä, jos toinen on rento niin vähintään se partneri on kusipää. verot tulee 99% tapauksista jos tuon verran kulkee. ikävä kyllä on kokemusta juniorina tuostakin asiasta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
yleisesti ottaen poliiseilla ei ole maalaisjärkeä pätkääkään vaan ovat intoilevia kyrpiä, jos toinen on rento niin vähintään se partneri on kusipää. verot tulee 99% tapauksista jos tuon verran kulkee. ikävä kyllä on kokemusta juniorina tuostakin asiasta.

Yläaste aikoina tultiin kerran kaverin kanssa mopoilla kilpaa kouluun. No jepet oli vastassa tekemässä koko koulun mopokannan tarkastusta :jahas: . Kaverin otti syyniin joku juuri koulusta päässyt kyrpä ja sakkoa ja huutoa tuli tottakai. Itse olin asiakkaana jollain vanhemmalla jepellä, joka vähän naureskellen kysyin vaan, että :"Toimiiko töötti?" No toimihan se ja homma oli sillä selvä. Hauskaa oli tuon jälkeen (ainakin mun osalta, ei kaverin), molemmat kun oltiin tultu "haaviin" muna-asennossa liki 80 km/h lasissa hirveän pärinän säestämänä :lol2:

Tuo taitaa olla aika paikka kohtasta. Minä ja lukuisat kaverini aikoinaan narahdettiin mopoista ja 1 sai vaan verot.

näistä uusista 50cc saapi ihan hätäisiä pelejä junnuille :D itselläni on yamaha tzr 50 -06vm ja oli vakiona nii karmee laiska paska että hävetti sisään ajaa :curs: no mittariin tuli tonni täyteen ja siitä sitten giannellia tilaamaan ja 118 suutinta (16mm kaasari vakiona) nii rupes kummasti kiertää ilosemmin ja tuntuhan se raketilta ku kerkes tottua jo siihen 45-55km/h vauhtiin :D kyllähän tuo ihan nätisti lähtee vielläki ja ulkopuolisesti on ihan kuin tai jopa isompi mitä nämä hondan nsr tai vanhat yamahan tzr kevarit nii monesti on poliisit tullut vastaan vaikka ajanu 80 alueella 80km/h :rolleyes:

Zone-sarja -42%
Tuo taitaa olla aika paikka kohtasta. Minä ja lukuisat kaverini aikoinaan narahdettiin mopoista ja 1 sai vaan verot.

no näköjään, ku ite en tiedä yhtään tapausta meilläpäin(siis omassa kaveri piirissä) joka olisi jäänyt ilman veroa selkeästi äkäisellä mopolla. teillä on sitten "mukavat" poliisit ollu :)

Itse jäin kaverin kanssa joskus kiinni viritetyistä mopoista talvella, vanhempi poliisi päätti että laitetaan mopot vakioksi ja viikon päästä samassa paikassa näytetään ne niille. Helpolla päästiin mutta ei ihan heti kyllä ollut PV:ssä samat kamat kiinni, vasta kun lumet suli :D

Mulla on tuolla tallissa pari pv:tä
-vm.89 todella hyväkuntonen
-vm.90 keskeneränen rojekti (joka on luultavasti vielä vähän useamman hetken osissa) :P
Ja tällähetkellä talvisäilössä on
-06 cpi oliveri (tuunattu ja viritetty) =)

Sais ny vaan noi lelut myytyä, niin vois ruveta hommaileen autoo

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on tuolla tallissa pari pv:tä
-vm.89 todella hyväkuntonen
-vm.90 keskeneränen rojekti (joka on luultavasti vielä vähän useamman hetken osissa) :P
Ja tällähetkellä talvisäilössä on
-06 cpi oliveri (tuunattu ja viritetty) =)

Sais ny vaan noi lelut myytyä, niin vois ruveta hommaileen autoo

missä päin maailmaa vehkeet on, ja mitä pevukki maksaa?

Itellä oli junnuna vanha kunnon Solifer SM, tai itse asiassa kaksikin ja lisäksi lähes kahteen osat laatikoissa. Melkein vakioita olivat, hiukan vain piristetty että kulkivat sen ~60 - 65. Harmittaa ihan älyttömästi että tuli myötyä pilkkahinnalla koko roska pois, nyt olisi mukava rakennelle niistä se vanhin läskitankkinen kuntoon ja ajella vaikka työmatkoja. Retee peli! :rock:

Minkä kokoin suutin on räxä racingissa?

Nyt pitäisi emännälle kiireellä katsoa jostain liikeestä moposkootteria, uutta tai käytettyä. Sellainen pitäisi olla, ettei heti hajoa käsiin, muttei kuitenkaan maksa niin sairaasti. Tuota soliferia on nyt ilmeisesti cittarissa ja k-raudoissa ollut myynnissä johonkin 900e hintaluokkaan, mutta onko halvempia mestoja mielessä tai hyvää mestaa pk-seudulta, mistä käytettyä kannattaisi katsastaa?

yleensä fudet toimii uutena noin vuoden sitten tulee käynnistys ongelmia yms...
jos osaat/jaksat ruuvata osta!! ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom