50-kuutioiset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=tupacalle&album_id=176146

Tuolla kuvaa omasta mopostani, nyt on kurit pois ja isompi suutin ja tehari oottelee tuolla sängyn alla ;) On noi vehkeet muuttunut paljon vanhemmista mopoista. Itsellä ollut pienempänä PV-91 80cc + muut hilut ja Suzuki S 60cc+ hilut.. :rock:

Tohon nykyseen tullut laiteltua kaiken näköstä pientä mitä ei noissa kuvissa viellä ole. Tangonpehmuste, Harrisin Gripit, Carbonlook Tarraa, Rosterinen ketjusuoja, vanneteipit, venttiilin hatut, kiillotettu vaihde- ja jarrupoljin, Alpinestarin tarrat, 9x superkirkas punanen led moottoria valasemassa, Carbonlook minivilkut ja itte tehty kilventeline..
 
sellaset pvt missä on jotain 500cc tai 1100cc koneita, niin ne on ihan perseestä, niissä ei oo pvtä kuin tankki.
kyllä se pitää olla pvun runko ym, max jonkun crossin tekniikka, kyllä se viritysmies on kun 80cc tekniikan pisti kulkemaan.

mä en oo ikinä törmänny 52.00mm isompaan.
 
52 oli viimenen koko mihin 80 pysty poraamaan.


edit: ei ku 52.2 se oli
 
52.2 muistelen itekki :D Heheheh, mut onhan tässä aikaa kulunu.

Jotkut hifisteli läppäpytyillä, mutta eihän ne sen paremmin kulkenut. Päinvastoin melkein. Mulla tais olla perus 80cc 50mm männällä..
 
Liekö ollu sitten spesiaalipytty. ;) Mutta kyllä muistelisin, että se oli 52.4 mm maksimi kasikymppisellä pytyllä. Saatan kyllä sitten muistaakin väärin. Eihän tosta oo aikaakaan kuin ~ 12 vuotta. :)

Edit: Ja miksi helvetissä vanhat sedät täällä muistelee mopoaikoja ? :)
 
HC76 sanoi:
Jotkut hifisteli läppäpytyillä, mutta eihän ne sen paremmin kulkenut. Päinvastoin melkein. Mulla tais olla perus 80cc 50mm männällä..

Nimenomaan. Kyllä se oli wanha kunnon Malossin 80cc sylinteri millä sen pv:n sai lentämään ja "läppikset" jäi taakse niin että soi.. Ainahan niillä joku selitys oli "Mul on täs nyt nää vakioläpät jotka on liian pehmeet jne jne"
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HC76 sanoi:
Koska ne oli hienoja aikoja ;) *kyynel silmäkulmassa*

Oli. Kyllä ne oli varsin hienoja aikoja. Kiikkustuolissa on kiva muistella, että miten se PV lähti 55-kilosen jannun alla. :) Naapurin poijaat muuten kerto, että olisivat ajaneet kyttiä karkuun mopolla... Ja pääaset jopa pakoon. Mutta nää on niitä naapurin poikii. ;)
 
mURSU^^ sanoi:
Nimenomaan. Kyllä se oli wanha kunnon Malossin 80cc sylinteri millä sen pv:n sai lentämään ja "läppikset" jäi taakse niin että soi.. Ainahan niillä joku selitys oli "Mul on täs nyt nää vakioläpät jotka on liian pehmeet jne jne"


Oli niissä läpöissä lähtöjä ihan hyvin, mutta kulussa ne jäi niin paljon. Kiva oli säätää niitä läppiä milli kerrallaan. En tähän päiväänkään mennessä oo vakuuttunut, että läpistä ois ollu mitään sen suurempaa hyötyä.

Edit: siis 50 cc läppiksestä puhe
 
SniffDaddy sanoi:
Oli niissä läpöissä lähtöjä ihan hyvin, mutta kulussa ne jäi niin paljon. Kiva oli säätää niitä läppiä milli kerrallaan. En tähän päiväänkään mennessä oo vakuuttunut, että läpistä ois ollu mitään sen suurempaa hyötyä.

Edit: siis 50 cc läppiksestä puhe
80 normi pytty vs läppis vastaava. ero on kuin yöllä ja päivällä. 80 läppis todella paljon ärsympi lähtemään. ei 50 läppiskään mikään lasu ole, ei se kiihy mihinkään mutta kulki ihan hyvin. 90km/h kulki oma 50läppis. 80läppis ei kulkenu paljoa lujempaa mutta kiihtyi ku elukka :)
 
neutraali sanoi:
80 normi pytty vs läppis vastaava. ero on kuin yöllä ja päivällä. 80 läppis todella paljon ärsympi lähtemään

Kyllä 80 läppis tosiaan kovaa lähtee mutta meillä päin jäi kaikki 80 läppikset huipuissa normipytyille.
 
50 cc läppis oli kaverilla mitä säädettii.. itellä oli aina vaan tuttu ja turvallinen kasikymppinen kiiinni. Lähti ihan vitun kovaa se kaverin vehe, mutta jossain tossa ~ 55 km/h pölähti oma PV ohi notta pölisi. Välityksillä ei mitään ratkaisevaa eroa siinä tilanteessa ollut.
 
mURSU^^ sanoi:
Kyllä 80 läppis tosiaan kovaa lähtee mutta meillä päin jäi kaikki 80 läppikset huipuissa normipytyille.
no sehän riippu väleistä, läpillä saa tehoa joten ei se samoilla väleillä vähempää kulje. toinen vaihtoehto on että ne normipytyt on ollut viilattuja. ei se 80pytty johon läpät laitetaan vaikuta negatiivisesti huippu nopeuteen :D
 
Zone-sarja -42%
Tosin jos vertaa vaikka malossin 80cc (läpätöntä) ja sitten jotain halpatuotannolla tehtyä, esim p+(monesti valuvirheitä) 80cc (läppis), niin uskoisin kyllä, että malossi olisi tehokkaampi.

Mutta jos kyseessä ei olisi malossin, tai autisan (jos oikein muistin) vaan jokin perus kasikymppinen, niin kyllä sitten olisi eri asia...
 
Power+ läppikset oli niitä yleisimpiä ainakin omana aikanani. 80cc läppis erosi 50cc läppiksessä AINOASTAAN sillä, että se oli porattu kokoon 50mm vrt. 50cc = 41mm. Paha vika siinä oli se, että imulaippa (vai mikä sen laipan nimi onkaan mihin kaasari tulee kiinni?) on samanlainen kuin 50cc läppiksessä ja imuaukkokin samat surkeat 16mm. Tavallisessa 3-kanavaisessa 80cc pytyssä (Malossi, Eurocilindro tai nimetön) on isompi laippa ja 22mm imuaukko vakiona. Kyllä itse sain 80cc Malossin tavan pytystä enemmän potkua irti kuin 80cc Power+ läppiksestä. Se olisi sitten jo ihan eri juttu jos iskisi RM80:n läppiksen tiskiin. Vanha RM80:n alakerta taitaa sitäpaitsi sopia melko suoraan PV:n runkoon! En oo kyl varma.
 
Force sanoi:
Tavallisessa 3-kanavaisessa 80cc pytyssä (Malossi, Eurocilindro tai nimetön) on isompi laippa ja 22mm imuaukko vakiona. Kyllä itse sain 80cc Malossin tavan pytystä enemmän potkua irti kuin 80cc Power+ läppiksestä. Se olisi sitten jo ihan eri juttu jos iskisi RM80:n läppiksen tiskiin. Vanha RM80:n alakerta taitaa sitäpaitsi sopia melko suoraan PV:n runkoon! En oo kyl varma.

Niin juuri tuohon imuaukon kokoon se malossin teho perustuikin. RM60cc pytty meni ainakin suoraan kiinni ja kyllä silläkin pv kulki ihan kivasti. Taisi noissa RM sylintereissä olla virtauskanavia enemmän kun muissa pytyissä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom