50-kuutioiset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mulla oli 17 ja 28 yhdessä vaiheessa, kierrokset oli aika alhaiset sillon :D
tosin malossilla 2-vaihteella 70+ kmh.

Varmaan menny kakkosella yli 70 km/h. Tosin kolmosella ei varmaan juuri tasasella väännä oikeen :D Nelosta voi käyttää ajettaessa vuorenrinnettä alas. Lähdöt on mallia rollaattori.
 
Kyllä noillakin välityksillä PV liikahtaa kunhan on vaan tarpeeksi paukkuja koneessa ;)

Muistaakseni oli samat välitykset viidellä vaihteella... ja vuosi taisi olla 1994:
 

Liitteet

  • peevee.webp
    peevee.webp
    45,5 KB · Katsottu: 370
ihan paska puhetta että 17/28 väleillä suska kiihtyy. eri asia sitten kun lyödään joku kx.n 27heppanen kone pv:n runkoon. tai sitten täällä ei oikeasti tajuta mitä se kunnollinen kiihtyvyys on :)
 
Joo, ei kyllä 17:28-väleillä lähe millään PV mihinkään. Itellä oli tosta paljon keveemmät välit (15:30, 16:32 yms..), kun piti löytyä lähtöjä ihan saatanasti.
 
juu, mulla oli aina vakio takana ja edessä pytystä riippuen 15 tai 16 ja silloin se vielä aikuisten oikeasti lähtikin :)
 
Mulla kasikymppinen (normi) oli ainut viripytty. Sillä noi välit oli aina kehissä. Ekan kerran kun laitoin kasikymppisen, kaasarit ja pelit ja kokeilin vakioväleillä (13:35), oli aika saatanan hurja ajaa. Tai ei sillä oikeen pystyny ajaa :)

Ihan pienenä anekdoottina: joku pari kuukautta takaperin tuli yks vanha nuoruuden tuttu baarissa: "Sullahan oli se vitun nopee mopo sillon." Pöytä täynnä jengiä ja mä aika hiljasena: "Joo, taispa olla." :nolo: :D

Kohta kolmekymppiset ukot puhuu saatana mopojen virittämisestä. :)
 
Joo, en mene tosiaan vannomaan mikä tossa oli takana.. on sen verran jo aikaa tuosta. 28 - 32 piikkiä saattoi olla. Nakkilan virityspaja noita osia tosiaan möi. Taisipa olla ainoa paikka jossa oli tuota 80cc läppäsylinteriä. Pytyssä oli 6 ylösvirtauskanavaa. Toinen erikoisuus tossa koneessa oli alumiininen magneetto.

SniffDaddy: PowerFilterhän tuo suodatin taisi olla.

Alta 50kg kuskin alla tuokin kiihtyi kuitenkin ihan kohtuudella. :)

edit. vieläkös nykyään tota pv:tä myydään, vai onko noi skootterit vallanneet jo kokonaan alan?
 
Mulla kasikymppinen (normi) oli ainut viripytty. Sillä noi välit oli aina kehissä. Ekan kerran kun laitoin kasikymppisen, kaasarit ja pelit ja kokeilin vakioväleillä (13:35), oli aika saatanan hurja ajaa. Tai ei sillä oikeen pystyny ajaa :)

Ihan pienenä anekdoottina: joku pari kuukautta takaperin tuli yks vanha nuoruuden tuttu baarissa: "Sullahan oli se vitun nopee mopo sillon." Pöytä täynnä jengiä ja mä aika hiljasena: "Joo, taispa olla." :nolo: :D

Kohta kolmekymppiset ukot puhuu saatana mopojen virittämisestä. :)

mulla oli silloin aikoinaan 80läppis jonkin aikaa vakioväleillä eli 13/35. oli kyllä aivan tajuton lähteen. kokoajan neppa pystyssä:D.



power filter oli vähän siinä mielessä huono että sillä tuli kauheet imu äänet:D. oikea poliisi magneetti.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla oli silloin aikoinaan 80läppis jonkin aikaa vakioväleillä eli 13/35. oli kyllä aivan tajuton lähteen. kokoajan neppa pystyssä:D.
Hullu oli ajaa noilla väleillä. Tosin itelläkin sillon painoo joku 50-55kg. Potki nokkaa ylös joka vaihteella ja kone huusi ihan saatanasti. Joku 65 km/h ajoin ja oli pakko löysätä, kun tuntu että kone hajoo kun kiersi aivan vitusti.

Edit: Ihan normi 80 cc oli
 
Jos joku laittaa Power filtterin semmosenaan mopoonsa ilmanputsariks, niin se ei tiedä vielä mopoista mitään. ;)
 
Jos joku laittaa Power filtterin semmosenaan mopoonsa ilmanputsariks, niin se ei tiedä vielä mopoista mitään. ;)

perusteluja! ja 15-vuotiaanahan tiesi kaiken moottoreiden salaisuuksista.

ei myydä pv:tä enää, veikkaan että 2000 malli on viimeisin, tosin voi olla että sitä tehdään vielä, mutta ei tuoda suomeen.
joskus kuulin legendaa että eu säännökset vaikuttaisi siihen ettei niitä tuotaisi enää. voi olla :anssi:
 
perusteluja! ja 15-vuotiaanahan tiesi kaiken moottoreiden salaisuuksista.

No, en ole 15-vuotias, mutta tässä muutamia perusteluja mitä nyt tulee mieleen:

Tuhofiltteri päästää liikaa ilmaa, jolloin sen koko seoksen saaminen oikeisiin suhteisiin vaatii hirveän ison suuttimen -> oikean seoksen saaminen hankalaa, vie enemmän soppaa.

Kun katsoo tuhofiltteriä, niin siitä paistaa päivä läpi, ihan oikeesti, elikkä järkikin sanoo, että siitä pääsee kaikki ilman epäpuhtaudet läpi -> epäpuhtaudet kuluttaa pitemmällä aikavälillä rajusti pyttyä ja konetta.

Tuhofiltteri on halpalaatuinen lelu -> osat irtoilee, ei kestä kauaa.

Koska tuhofiltteri ei suodata kunnolla, niin se menee hyvin helposti tukkoon -> saa olla koko ajan läträämässä sitä bensassa.

Kunnon mopomies tietää, ettei tuhofiltteriä kannata semmosenaan lyödä kaasariin kiinni, vaan päälle kannattaa nippusiteillä laittaa esim. vaahtomuovia. Aina paras on tietysti vakioputsari, johon on lisätty ilman tuloa, esim. ottamalla kumitötsä pois(PV), tai poraamalla takakanteen muutaman reiän.
 
Kunnon mopomies tietää, ettei tuhofiltteriä kannata semmosenaan lyödä kaasariin kiinni, vaan päälle kannattaa nippusiteillä laittaa esim. vaahtomuovia. Aina paras on tietysti vakioputsari, johon on lisätty ilman tuloa, esim. ottamalla kumitötsä pois(PV), tai poraamalla takakanteen muutaman reiän.

heh, meikä oli sitten aina kunnon mopo mies:D
 
heh, meikä oli sitten aina kunnon mopo mies:D


Nimen omaan. Mutta ihan oikeesti se on paras ratkasu, jos nyt ei sitten jotain kiihdytyssuppiloa halua siihen. Mutta kaiken maailman Powerfilttereillä voi heittää vesilintua, jos joku ei sitä tajua.
 
Zone-sarja -42%
en tarkoittanut sua 15 vuotiaaksi, vaan lähinnä itseäni, silloin, ja en ole powerfiltteriä nähnyt kuin kuvissa, siksipä kysyin perusteluja, hyvät perustelut tuli, thäks.
 
joskus kuulin legendaa että eu säännökset vaikuttaisi siihen ettei niitä tuotaisi enää. voi olla :anssi:

Muistaakseni asia oli näin: Eu asetti säännöksen että mopojen täytyisi mennä läpi jostakin jarrutestistä, mankin ja pv:n maahantuojat ei kuitenkaan ikinä vieny mopojaan siihen testiin, joten niitä ei saanut enää tuoda. Noh ei tuolla mielestäni niin väliä ole sillä mielestäni uusimmat pv:t ovat paljon huonompia verrattuna vanhoihin.
 
Muistaakseni asia oli näin: Eu asetti säännöksen että mopojen täytyisi mennä läpi jostakin jarrutestistä, mankin ja pv:n maahantuojat ei kuitenkaan ikinä vieny mopojaan siihen testiin, joten niitä ei saanut enää tuoda. Noh ei tuolla mielestäni niin väliä ole sillä mielestäni uusimmat pv:t ovat paljon huonompia verrattuna vanhoihin.



Juu, kyllä se näin on. Vuoden 2000 malli oli viimeinen, koska PV:n jarrut ei enää vastannu uusia EU-direktiivejä. :wall:

Eikä niissä uusissa Pevukoissa muuta huonoa ole, kun tuoreöljyvoitelu, joka kannattaa tietysti heti ottaa pois. Niin no, onhan niissä akku, jos haluaa laskea sen huonoksi puoleksi, mutta siihenhän voi viritellä kaikkea kivaa. Ja uudemmissa Peuhkiksissahan on läppäpytty ja 2 milliä isompi kaasari sentään.
 
Juu, kyllä se näin on. Vuoden 2000 malli oli viimeinen, koska PV:n jarrut ei enää vastannu uusia EU-direktiivejä. :wall:

Eikä niissä uusissa Pevukoissa muuta huonoa ole, kun tuoreöljyvoitelu, joka kannattaa tietysti heti ottaa pois. Niin no, onhan niissä akku, jos haluaa laskea sen huonoksi puoleksi, mutta siihenhän voi viritellä kaikkea kivaa. Ja uudemmissa Peuhkiksissahan on läppäpytty ja 2 milliä isompi kaasari sentään.

Mitä vikaa tuossa tuorevoitelussa on? Ihan hyvin se on mulla pelannu jo 9 vuotta, eikä kertaakaan reistannu.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom