- Liittynyt
- 16.5.2006
- Viestejä
- 1 562
Mitenköhän se Manan runko kestää? Ja jarrutukset varmasti kovin tehokkaita. :D
NO daa nelitahtisissa on moottorijarru ;D.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenköhän se Manan runko kestää? Ja jarrutukset varmasti kovin tehokkaita. :D
mulla oli 17 ja 28 yhdessä vaiheessa, kierrokset oli aika alhaiset sillon :D
tosin malossilla 2-vaihteella 70+ kmh.
Mulla kasikymppinen (normi) oli ainut viripytty. Sillä noi välit oli aina kehissä. Ekan kerran kun laitoin kasikymppisen, kaasarit ja pelit ja kokeilin vakioväleillä (13:35), oli aika saatanan hurja ajaa. Tai ei sillä oikeen pystyny ajaa
Ihan pienenä anekdoottina: joku pari kuukautta takaperin tuli yks vanha nuoruuden tuttu baarissa: "Sullahan oli se vitun nopee mopo sillon." Pöytä täynnä jengiä ja mä aika hiljasena: "Joo, taispa olla." :D
Kohta kolmekymppiset ukot puhuu saatana mopojen virittämisestä.
Hullu oli ajaa noilla väleillä. Tosin itelläkin sillon painoo joku 50-55kg. Potki nokkaa ylös joka vaihteella ja kone huusi ihan saatanasti. Joku 65 km/h ajoin ja oli pakko löysätä, kun tuntu että kone hajoo kun kiersi aivan vitusti.mulla oli silloin aikoinaan 80läppis jonkin aikaa vakioväleillä eli 13/35. oli kyllä aivan tajuton lähteen. kokoajan neppa pystyssä:D.
Jos joku laittaa Power filtterin semmosenaan mopoonsa ilmanputsariks, niin se ei tiedä vielä mopoista mitään. ;)
perusteluja! ja 15-vuotiaanahan tiesi kaiken moottoreiden salaisuuksista.
Kunnon mopomies tietää, ettei tuhofiltteriä kannata semmosenaan lyödä kaasariin kiinni, vaan päälle kannattaa nippusiteillä laittaa esim. vaahtomuovia. Aina paras on tietysti vakioputsari, johon on lisätty ilman tuloa, esim. ottamalla kumitötsä pois(PV), tai poraamalla takakanteen muutaman reiän.
heh, meikä oli sitten aina kunnon mopo mies:D
joskus kuulin legendaa että eu säännökset vaikuttaisi siihen ettei niitä tuotaisi enää. voi olla
Muistaakseni asia oli näin: Eu asetti säännöksen että mopojen täytyisi mennä läpi jostakin jarrutestistä, mankin ja pv:n maahantuojat ei kuitenkaan ikinä vieny mopojaan siihen testiin, joten niitä ei saanut enää tuoda. Noh ei tuolla mielestäni niin väliä ole sillä mielestäni uusimmat pv:t ovat paljon huonompia verrattuna vanhoihin.
Juu, kyllä se näin on. Vuoden 2000 malli oli viimeinen, koska PV:n jarrut ei enää vastannu uusia EU-direktiivejä. :wall:
Eikä niissä uusissa Pevukoissa muuta huonoa ole, kun tuoreöljyvoitelu, joka kannattaa tietysti heti ottaa pois. Niin no, onhan niissä akku, jos haluaa laskea sen huonoksi puoleksi, mutta siihenhän voi viritellä kaikkea kivaa. Ja uudemmissa Peuhkiksissahan on läppäpytty ja 2 milliä isompi kaasari sentään.