5 kuukautta, yksi mies, 100kg

Mä en omista geeneistä tiedä yhtään mitään... :D En nyt mikään vätys ole koskaan ollut, ylipainoa ( lähinnä liian vähän aina ) ei ole koskaan ollut ja tosiaan aina urheillut, oli sitten laji mikä tahansa. Jalkapalloa nyt toki melkoisen vakavastikin jossain vaiheessa.

En osaa sitten oikein sanoa mikä tähän kaikkeen johti. Mä nukuin suurimman osan ajasta tosi hyvin, sellaista 8h, ei tainnut monesti pidempiä unia olla. Söin ( poislukien krapulapäivät ) mielestä todella hyvin, paljon roheiinia ja muutenkin suhteellisen terveellisesti. En kuitenkaan siihen niin paljon kiinnittänyt huomiota, kyllä mulla meni pizzaa ja limppariakin kurkusta alas aina kun mieli teki. Oon aina ollut hirveä sipsien ja karkkien suurkuluttaja mutta täällä päin sipsit ja karkit on ihan hanurista verrattuna Suomeen niin eipä noitakaan paljon ole tullut syötyä.

Kuitenkin se suurin tekijä oli täydellisesti suunniteltu ohjelma, se rutiinin löytyminen ( koska salille, mitä pitää varata mukaan jne. ). Alkuvaiheessa meinas hermot mennä kun jouduin salilla kantamaan kylmälaukkua mukana että sain maitoa aina mukaan töihin kun suoraan sieltä menin jne :D Jätin sen kyllä jossain vaiheessa pois ja aloin juomaan palkkaria veden kanssa yleensä. Ruoan kanssa toki maitoa useasti.

Ja viimeisenä mutta ei varmasti vähäisempänä, henkinen ja fyysinen omistautuminen tälle koko hommalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sacrebleu! :D en ite kyl alus uskonu et 100kg nousis mut rakastajan ottein laitoit sen sinne ylähyllylle lepää! Maaaad props! -nikke

Hah! Eikä tartte palata ku..... :D

Ei muutakun syksyllä tänne menolippua uudelleen ja treenit jatkukoon! :hyper:

Olen saattanut jo kysyä (en muista ainakaan), vedätkö kaikki toistot stopilla, vaiko hipaisulla/pienellä pompulla? (pienellä pompulla tarkoitan, että tanko uppoa hitusen rintaan, muttei mikään että rintalasta painuu 5cm alaspäin)

Muistelisin ainakin joskus vastanneeni samantapaiseen kysymykseen.

En mielestäni sitä siitä pompauta, pienellä hipasulla sitten että vähän uppoaa rintaan ja siitä ylös. Näin ainakin mielestäni sen teen... :D

No niin onneks olkoon dude! Lähes alusta asti täälläki seurattu tätä haastetta melkeinpä päivittäin,ultimaattinen respekti!!!

Ja hyvää jatkoa! (jos ei oma riitä) :-D

Onnittelut täältäkin. Jännityksellä tätä onkin seurattu.

Itse olen käynyt salilla kuukauden vähemmän aikaa eli noin 5kk. Painan jotain 85kg ja olen ollut terveenä koko ajan. Penkkimaksimi lienee tällä hetkellä noin 70kg. Maastavedossa ja kyykyssä sentään nostan enemmän kuin Haaste5kk. Ja jonkin verran selittelen vielä rikkinäisellä olkapäällä ja muilla urheiluharrastuksilla (salillakäynti on selkeesti kakkosprioriteetilla). Joka tapauksessa 70kg vs 100kg on niin huima ero, että hattua täytyy nostaa niin urheilijalle kuin valmentajallekin. Paljon asioita on tehty eri tavalla. Toki tavoitteetkin ovat täysin toiset.

Nyt kun haaste on sitten onnistunu niin pitäs olla ns. torilla tavataan. Rakennetaan kauppatorille lava ja haastejäbä tulee sinne esittelemään 2000 euron shekkiään. Asiaan kuuluu myös kaikki presidentin kättelyt, yms.

Mieti sitä vitutuksen määrää jos et oliskaan nostanut 100 kiloa?
Varmaan ottais päähän lukea "noo aika hyvin sulla silti kehitystä on tullut.." Viestejä. :D

Alkuvaiheessa meinas hermot mennä kun jouduin salilla kantamaan kylmälaukkua mukana että sain maitoa aina mukaan töihin kun suoraan sieltä menin jne :D Jätin sen kyllä jossain vaiheessa pois ja aloin juomaan palkkaria veden kanssa yleensä. Ruoan kanssa toki maitoa useasti.

Mikset kanna sitä maitoa termarissa?

Hieno suoritus! Reaktio oli "JESS!!" ja spontaani repeäminen, kun äijä työnsi sen huntin ylös.

Onnittelu haasteen onnistumisen johdosta.

Mun mielestä tuo onnistunut 100kg:n nostonkin video oli nopeutettu, kun vertaa noihin epäonnistuneisiin 101.5kg ja 100kg nostoihin, ellei noiden kattotuulettimien nopeudet sitten vaihtele. Samapa tuo, kun paino kuitenkin nousi.

Tsemppiä jatkoon.

Ei oo nopeutettu 100kg nosto.

Perkele ne ennen ja jälkeen kuvat... Puuh, koitan saada mahdollisimman nopeasti. Unohtu lomahässäkässä laittaa niitä :s

Nyt ruisleipää 7kk tauon jälkeen ja muutaman tunnin päästä ylläpitämään mökille bulkilla saatuja kiloja.... :puntti:

Onnittelu haasteen onnistumisen johdosta.

Mun mielestä tuo onnistunut 100kg:n nostonkin video oli nopeutettu, kun vertaa noihin epäonnistuneisiin 101.5kg ja 100kg nostoihin, ellei noiden kattotuulettimien nopeudet sitten vaihtele. Samapa tuo, kun paino kuitenkin nousi.

Tsemppiä jatkoon.

sä oot kattonu liikaa CSI:tä :D

Ei oo nopeutettu 100kg nosto.

Perkele ne ennen ja jälkeen kuvat... Puuh, koitan saada mahdollisimman nopeasti. Unohtu lomahässäkässä laittaa niitä :s

Nyt ruisleipää 7kk tauon jälkeen ja muutaman tunnin päästä ylläpitämään mökille bulkilla saatuja kiloja.... :puntti:

Eiks nyt kannattais jo lopettaa bulkkaus ja palata suht normaaliin kalorimäärään. Ettet sit bulkkaa liian pitkään, moni on ittensä pilannu ja tajunnu vasta jälkikäteen että voi helvetti kun otin ne +20 kg lisää... Nyt kun on huima pyrähdys takana, niin pitkällä tähtäimellä reenaamaan vaan... En tietty tiedä mikä on seuraava tavoite.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom