Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpaa suosittelette?
Ite oon käyttäny 5-jakosta aina, ja oon kyllä erittäin tyytyväinen tuloksiin. Salivuosia takana vasta yksi, mutta silti kehitystä tapahtunu huomattavan paljon. Aika harva vaan täällä pakkiksella 5-jakoista suosittelee, miksi näin?
Olisko tässä liian lyhyt palautumisaika jaloille? Oon tottunu tekeen joka treenin ihan loppuun, joten ehtiskö jalat palautuu, vaikka ne tekis molemmilla kerroilla sata lasissa?
Mulla se kipu tulee vasta 2-3 päivää jalkatreenin jälkeen, joten sillä just ajattelin, että jos kahesti viikkoon jalat meinaa tehä, niin pitää vähän himmailla. Mua vaan alkaa vituttaan, jos jätän pari sarjaa tekemättä, vaikka tietäisin, että jaksaisin ne tehä. Sen takia mulle ei lihakset 2 kertaa viikkoon yleensä sovikkaan..
On muuten vähän päin persettä treenata neljässä treenissä yläkroppaa ja yhdessä alakroppaa, jossei nyt oo jostain erikoisesta syystä valmiiks jotain Sonnin lihoja kintuissa.treenaa miten parhaiten tykkäät, molemmissa jaoissa on puolensa. ite vedän 5 jakosella ja tykkään kovasti. kerran viikossa jalat on ehkä oman jaon huonoin puoli, mut ei paljo inspais treenaa jalkoja useemmin muutenkaan.
mutta 1-jakoisissa kyllästyttää veivata joka kerta sama treeni
¨5 jakonen kerran viikossa on liian vähän
On muuten vähän päin persettä treenata neljässä treenissä yläkroppaa ja yhdessä alakroppaa, jossei nyt oo jostain erikoisesta syystä valmiiks jotain Sonnin lihoja kintuissa.
Se on silti tyyliin sama treeni, eli yhtä vittumainen, kun kaikki tehdään kerralla. Ja on jotenkin ärsyttävää kun ei pääse keskittymään mihinkään kunnolla vaan joka lihasryhmän kanssa homma jätetään puolitiehen. Yksijakoisen kanssa mulla itselläni menee naama jumiin parissa viikossa viimeistään. Kaksijakoinen on vähän parempi, mutta siinäkin tuntuu olevan liikaa toistoa. Nelijakoinen on ehdoton suosikki. Viisijakoinen taas olisi jo liikaa, koska en kyllä lähde salille viittä kertaa viikossa. On kiva kun on omaakin aikaa.Ööö miksi ihmeessä joka kerta sama reeni???
On sallitua vaihella liikkeitä, toisto ja sarja määriä..