Mun mielestä tää ketju on jo nyt täynnä posteja, jotka todistavat sen, että tupakoijat vain vituttavat savuttomia.
Jep niin tekee :thumbs: Aivan suunnattomasti!
Kumpiako on enemmän Suomen kansassa tupakoivia vai savuttomia? Uskoisin että savuttomia mutta silti meidän vaan pitää kestää tuota ikuista käryytystä ja itkua siitä kun on niin heikko itsekuri/itsetunto ja sosiaalinen elämä että pitää jotain syöpäkäärylettä sitten käryyttää.
Kertokaa minulle tupakoitsijat edes yksi kunnon syy että miksi pitää polttaa?
Mä kerron tässä sitten syitä miksi tupakoivat ihmiset sitten vituttaa minua
-Heidän takia on meilläkin firmassa on jouduttu tekemään ylimääräisiä investointeja. Ja aivan turhaan sillä silti se savu vaan kantautuu kaikkialle ovista jne kun niitä auotaan. Ja taas kohta tulee joku uusi laki jonka takia joudutaan investoimaan.
- Sitten tuolla jo edellä mainittu se tupakalla käynti duunissa. On niin sen sata kertaa jo todettu ikävä fakta että se tupakointi vaikuttaa aivan pirusti siihen duunin tekoon. Siellä on juuri ne pahimmat selkään puukottajat ja juoruilijat sen kääryleensä kanssa punomassa juonia muiden menoksi. Mutta tosiaan jos joku savuton sitten vaikka yrittäisi syödä duunissa pari kertaa niin siitä on heti itketään että se vaikuttaa duunin tehoon.
- Baarissa saa aina se perkeeleelisen päänsäryn ja pahanolon kun sitä happea ei riitä sen savun keskellä.
- Ainakin joka toisella kerralla baarin reissun jälkeen löytyy joku tupakan polttama reikä/palojälki vaatteista kun joku ääliö on norkoillut sen kääryleensä kanssa huolimattomasti.
- Tuolla sairaaloissa on jo muistakin syistä niitä sairaita potilaita mutta jotkut
ihan tieten tahtoen haluavat päästä sinne sen kääryleensä kanssa.
- Osa minun maksamista veromarkoista menee joka vuosi näiden polttajien aiheuttamiin kustannuksiin(no tietenkin meneehän niitä moneen muuhunkin yhtä paskaan) mutta samoille rahoille olisi muutakin käyttöä.
- vuosittain syttyy tulipaloja juuri tupakan aiheuttamana, jokainen ihmishenki ja murhe niistäkin paloista on turhaa.
- tässäkin talossa asuu muutama sellainen röyhyyttelijä joiden takia aina joskus koko talo tuoksuu tupakalta ja sitten heidän muukin elämän tyylinsä on sellainen että saa olla pelko persiissä että milloin koko talo on tulessa kun on hieman tupakkoitu
- sitten kuinka pahalta tupakoiva ihminen haisee ja joskus on jopa ollut mahdollisuuksia päästä lähin kontaktiin sellaisen ihmisen kanssa mutta ei sitä hajua kestä pirukaan. Saitikka että tupakoivaa naista pitäisi suudella, mielummin vaikka juon vaihdelaatikosta öljyt pois.
Siinähän sitä mun kantaa tupakointiin ja kai tuosta tulee selväksi että millaista lakia mä kannatan :D