4D: Teräsbarbie (tiistaina 2.5.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gillyanne sanoi:
*huokaus* Ymmärrän sen, että taviskansan suussa kaikki salilla treenaajat ovat "bodareita" ja juoksevat lihasmassan perässä, mutta että täällä Pakkiksellakin... Tiedoksesi: se "laiha ja pieni" mies/nainen voi olla vaikkapa kestävyysurheilija, joka käy salilla hankkimassa lajinomaista voimaa.

Noin yleisemmin: onko se iänikuisen kulunut kateuskortti aina pakko vetää esiin joka keskustelussa? Siitä tulee nimittäin joka kerta - ainakin minulle - sellainen tunne, että nyt loppuivat fiksut argumentit kesken, joten syytänpä tuota toista kateudesta ja mitätöin hänen sanomisensa sillä. Kyllä ihmisiä, jopa heidän ulkonäköään, voi arvostella ilman minkäänlaista kateuttakin, ja ihan rehellisesti sanottuna minun on TODELLA vaikea nähdä, että kovinkaan moni Pakkislainen, niin mies kuin nainenkaan, olisi tälle Joanna Thomasille millään lailla kateellinen. Ai niin, mutta minähän olenkin mistään mitään tietämätön voimailijanplanttu, joka ei taida edes Pakkikselle kuulua, kun ei bodarivartaloita kuolaa eikä itselleen sellaista tavoittele. :jahas:

Hei hei hei..:) en todellakaan kirjoittanut tätä "laiha ja pieni mies" kommenttia dissatakseni kestävyyslajien tms. harrastajia tai ihmisiä, jotka eivät välttämättä edes halua itselleen lihasmassoja.

Ja en todellakaan myöskään ajatellut, että tälle Joannalle täällä moni mies tai nainen olisi kateellinen :rolleyes: .. Ei ole tapana ummistaa silmiä totuudelta tässäkään asiassa..
Mun teki mieli heittää tähän vaan yhtä provosoivaa tekstiä vastaan _my bad_.
En silti tajua sitä, että yhden lajin edustajia (vaikka lajissa ei kaikkien mielestä ole mitään mieltä) saa täällä lyödä kuin viimestä päivää , aiheellinen kritiikki ko. ilmiötä kohtaan on enemmän kuin ymmärrettävää ja jopa suotavaa, mutta pitäisi muistaa että pronaiskehonrakentajatkin ovat (kai?) ihmisiä siinä kuin kaikki muutkin.

Minusta tässä tuo Joanna on ihan nätin näköinen.

joanna01.jpg

paksi sanoi:
Ok, tuohan on sinänsä ymmärrettävää, että niin käy suurelle osalle naisista jos tuolle linjalle lähtee, mutta ei se siltikkään tee siitä "normaalia".. Äh, mikä sitten on normaalia?

Ei se ainakaan ole normaalia että nainen tekee itsestään jonkin naisen ja miehen välimuodon tai että mies myrkyttää itseltään yhden olennaisimmista asioista joka tekee hänestä miehen.

Nykyään on tuo pakkosuvaitsevaisuus vaan niin pitkällä että kaikkien pitää saada olla sitä miltä tuntuu eikä kukaan edes oleta että jos vika on korvien välissä, niin se pitäisi myös korjata siellä. Ulkoisilla muutoksilla paikkaillaan sisäisiä vajeita. Lopputulos on kaikkea muuta kuin ihminen. IMHO.

Rowena sanoi:
Luultavasti Joannan tapauksessa hänen treenaamisessaan oli vielä noihin aikoihin mukana sitä peräänkuuluttamaasi aitoa innostusta ja tunteen paloa, eikä vielä sitä pakkopullaa jota siinä tuon dokumentin aikoihin näytti enimmäkseen olevan. .:)

Ei nyt kuitenkaan kannata vetää kovin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä naisen reenaamisesta. Ne salipätkät oli kuvattu dieetin loppuvaiheilla. Kyl se pumppaaminen päivä ennen Olympiaa on taatusti aikamoista pakkopullaa. Sama koskee hänen henkistä tilaansa. Ei varmaan oo kovin hilpeällä tuulella jos kroppa on sitä mieltä että pitäis kuolla pois.
Koita joskus, ja kysy sen jälkeen sukulaistesi mielipidettä henkisestä tilastasi:)
Voi olla et on turha odotella joulukortteja.:lol2:

Pelles sanoi:
Joanna tais myös mainita dokkarissa ettei missään nimessä käytä eikä ole käyttänyt kiellettyjä aineita :lol2:

On se kova tyttö.. on!!

Joanna mainitsi että "ihmiset tuntuvat luulevan, että kun käytät stereoideja 2 viikkoa etkä tee mitää niin lihakset vain pomppaavat esiin.... ja sitä ihmiset vain tekevät olettavat, olettavat ja olettavat"

ainakaan minun mielestäni ei myöntänyt eikä kieltänyt millään tavalla

:offtopic:

Tossa tuli vaan mieleen, että mihinköhän tääkin laji kehittyy? 50 vuoden päästä lääkefirmoilla on vissiin omat tallit ja suojattinsa niinku formuloissa konsanaan. Kilpailijat on enää välikappaleita, kun lääkebrandit käy taistelua keskenään friikeimmän lihaskasan luomisesta.

Faidra:haart: on mulle opettanut, että tärkeintä ei ole se mitä tekee, vaan miten tekee. Eli vitut mitä muut miettii ja ajattelee. Jokaisella on, tai ainakin toivon että olisi, se oma juttu mitä rakastaa ja mistä innostuu. Oli se mikä tahansa juttu, jos se tekee sut onnelliseksi ja on sulle tärkeää, ni antaa mennä vaan. Jos se urheilulaji ja intohimo on jollekkin naiselle kehonrakennus, niin se on sitten se. Toki on ymmärrettävää, että toisen tekemiä valintoja tai elämää ei aina voi ymmärtää.. Ja miksi toisaalta tarviskaan. Tärkeintä on se, että itse on onnellinen, teki sitten ihan mitä tahansa. Kyllä tänne maailmaan kaikki mahtuu, ja jos ei mahdu, niin Annie voi aina majottaa:D :haart: Ja tänne palstalle todellakin mahtuu niin voimailijat,kehoilijat ku sunnuntaihiihtäjätkin.. Mulle aikoinaan rekisteröitymisen syy oli toi kehojuttu, joku hakee täältä jotain muuta. Eikä se mitään . Tuo mun heitto "tällaisena hetkenä toivoisin, että olis pelkkä kilpakehopalsta" ei ollut tarkoitettu olevan muita syrjivä. Vaan lähinnä puoliläppä siitä, että välttyis väittelemästä :) Aiheista on mukava aina väitellä, mutta harmi että jotkut ymmärtävät asiat hieman tahallaankin väärin, tai asteen verran liian tosissaan.

Kaikki tällaset jutut on kiinni omasta elämänkatsomuksesta, arvomaailmasta ja mieltymyksistä. Ei ole olemassa mitään faktaa, mikä on normaalia. Se mikä mulle on ihan normaalia ja arkipäiväistä, voi toisen mielestä olla sairasta frikkimäisyyttä..edelleen..oli asia sitten mikä tahansa..

Kaminari sanoi:
Ei se ainakaan ole normaalia että nainen tekee itsestään jonkin naisen ja miehen välimuodon tai että mies myrkyttää itseltään yhden olennaisimmista asioista joka tekee hänestä miehen.

Nykyään on tuo pakkosuvaitsevaisuus vaan niin pitkällä että kaikkien pitää saada olla sitä miltä tuntuu eikä kukaan edes oleta että jos vika on korvien välissä, niin se pitäisi myös korjata siellä. Ulkoisilla muutoksilla paikkaillaan sisäisiä vajeita. Lopputulos on kaikkea muuta kuin ihminen. IMHO.
Osaatkos määritellä minkälainen ihminen on normaali? Saako käydä salilla? Entäs jos menee 1kg yli asettamasi rajan? Onko heti päässä vikaa ja impotenssikin iskee heti?

Lopputulos on kaikkea muuta kuin ihminen.

Ja tämä oli sitten viimeinen tätä tasoa tällä palstalla. Voitteko te herranjumala pysyä kuosissa noissa kirjoituksissanne?

jea sanoi:
Ei nyt kuitenkaan kannata vetää kovin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä naisen reenaamisesta. Ne salipätkät oli kuvattu dieetin loppuvaiheilla. Kyl se pumppaaminen päivä ennen Olympiaa on taatusti aikamoista pakkopullaa. Sama koskee hänen henkistä tilaansa. Ei varmaan oo kovin hilpeällä tuulella jos kroppa on sitä mieltä että pitäis kuolla pois.
Voihan tuo noinkin olla.:) Olivat vain tuollaista maallikon pohdiskelua nuo minun mietteeni. Tosiaan, enhän mä sitä tiedä, onko Joanna onnellinen ja tyytyväinen kisakauden ulkopuolella. Pointtini olikin ehkä vain, että tuolla hetkellä hän vaikutti todella lannistuneelta ja surulliselta, tuli vähän sääli. Itsellä ei ole kokemuksia tuollaisen murskadieetin yms. vaikutuksista ihmisen henkiseen terveydentilaan. Se on kai kuitenkin aika selvä juttu että ammattibodari ei voi nauttia treenaamisesta samalla tavalla kuin punttisharrastaja? Kyllä siitä hohto karisee jos rakas harrastus muuttuu ammatiksi, eli siinä mielessä pakkopullaksi.

Rowena sanoi:
Se on kai kuitenkin aika selvä juttu että ammattibodari ei voi nauttia treenaamisesta samalla tavalla kuin punttisharrastaja? Kyllä siitä hohto karisee jos rakas harrastus muuttuu ammatiksi, eli siinä mielessä pakkopullaksi.

Meinaatko myös, että ammattilaisjalkapalloilija ei voi nauttia futiksesta samoin kuin nappulaligassa? Tai että ammattimuusikko ei voi nauttia soittamisesta samalla lailla kuin silloin kuin soitti huvikseen?

Kyllä jokainen duuni maistuu välillä pakkopullalta, mutta onnekkaimpia ovat juuri ne jotka saavat tehdä rakasta harrastustaan työkseen. Taviksella duuni on pakkopullaa 8 tuntia päivässä.

Edit. mutta onhan se tietysti niinkin, että pro-kehonrakentaja joutuu uhraamaan työnsä eteen paljon enemmän kuin monet muut...

Mike sanoi:
Osaatkos määritellä minkälainen ihminen on normaali? Saako käydä salilla? Entäs jos menee 1kg yli asettamasi rajan? Onko heti päässä vikaa ja impotenssikin iskee heti?

Ihminen on minun mielestä normaali silloin kun se ei ole keinotekoinen, melko yksinkertaista.

Mike sanoi:
Ja tämä oli sitten viimeinen tätä tasoa tällä palstalla. Voitteko te herranjumala pysyä kuosissa noissa kirjoituksissanne?

Korjauksena voin sanoa että "inhimillinen" on ehkä parempi sana. Ja huomaa lopussa IMHO, eli In My Humble Opinion.

SerialLoser sanoi:
ja mille meillä on sitten oikeus sanoa että hyi olkoon, mie en tykkää?
Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä, mutta nyt ollaan siinä pisteessä, että aletaan jauhaan samaa levyä. Vähän sama kuin joku kauhistelisi kiinalaisten vinoja silmiä ja lähtisi lomalle Kiinaan. Kauhistelisi sitten koko loman ajan vain kiinalaisten silmien vinoutta vaikka se on selkeä tiedostettu ilmiö siellä.

Pääsisimmekö jo ylitse tuosta ainaisesta "hyi kamalaa" jutusta?

Gillyanne, tässä ketjussa on paljon muita ihan perseestä olevia provoisoivia lapsellisia kommentteja, mutta mitäs minä niin söpö ja pieni internetpalstanylläpitäjäplanttu nyt tästä tietäisin, nyyyyh.

ps. älä käytä sanaa voimailijaplanttu sanaa, kuulostat Becca Swansonilta.

Kaminari sanoi:
Ihminen on minun mielestä normaali silloin kun se ei ole keinotekoinen, melko yksinkertaista.

Korjauksena voin sanoa että "inhimillinen" on ehkä parempi sana. Ja huomaa lopussa IMHO, eli In My Humble Opinion.
Kaikkia mielipiteitä ei varmaan tarvitse sanoa, koska tässä tapauksessa pyrit vain provosoimaan.

Implatit ovat keinotekoisia, lääkkeillä kasvatettu lihas on todellista elävää kudosta joka tuottaa voimaa, sen hankintamenetelmä on vain arveluttava.

Ratu sanoi:
Meinaatko myös, että ammattilaisjalkapalloilija ei voi nauttia futiksesta samoin kuin nappulaligassa? Tai että ammattimuusikko ei voi nauttia soittamisesta samalla lailla kuin silloin kuin soitti huvikseen?
Joo, olen mä sitä mieltä. Nimenomaan tuon "samalla lailla" -ilmauksen suhteen. On se nyt hyvänen aika eri asia tekeekö jotakin ns. vapaaehtoisesti vai sen takia että se on ammatti. En tarkoittanut, etteikö ammattilainen voisi nauttia hommasta ja paljonkin, tottakai voi! Yleisesti ottaen luulisin kuitenkin harrastajien olevan onnellisemmassa asemmassa, poikkeuksia tietysti on. Vain mun mielipide.

Mike sanoi:
Kaikkia mielipiteitä ei varmaan tarvitse sanoa, koska tässä tapauksessa pyrit vain provosoimaan.

Implatit ovat keinotekoisia, lääkkeillä kasvatettu lihas on todellista elävää kudosta joka tuottaa voimaa, sen hankintamenetelmä on vain arveluttava.

Lähinnä provosoiduin itse, mutta se siitä. Niin varmasti on elävää kudosta, mutta ei se tee siitä käsittääkseni ei-keinotekoista.

Aimo sanoi:
Nyt kyllä lopetat mun treenien kyttäämisen! :curs:
juu juu
:) :love: :haart:

Tästä keskustelusta viisastuneena voisi todeta, että varmasti on viimeinen kerta kun tähän aiheeseen kommentoin. Vaikka vaikeetahan siitä tulee :D

Inkeri sanoi:
Tästä keskustelusta viisastuneena voisi todeta, että varmasti on viimeinen kerta kun tähän aiheeseen kommentoin...

Tästä keskustelusta voisi myös todeta, että JOKAINEN tämän palstan naiskehonrakentajia koskeva tredi vedetään AINA läskiksi. :(

Oli tosiaan aika kökköä antia dokkarissa. 4D ei koskaan yllätä laadukkuudellaan, se pitää laaduttomuutensa...Ei nuo ole dokumentteja, tollasia pintapuolisia esittelyitä.

Pienenä miehenä en näe mitään syytä kauhistella asiaa. Äärimmäisiä ihmisiä löytyy aina ja dokkarin esittelemä tapa on vain yksi reitti ja valinta. Eikä myöskään uhkaa tippaakaan mun maailmankuvaa joten miksi tuomita toista ihmistä hänen omien valintojensa takia.

Kehonrakennus ammattilaistasolla on äärimmäistä hommaa kuten mikekin tossa aiemmin sanoi.

Ja oma mielipide on että naisten osalta se on vielä äärimmäisempää hommaa kuin miehillä, johtuen ihan fysiologisista eroista. (Testoa ei juuri kuulu olla naisen kropassa)

Fyysiset ja psyykkiset sivuoireet on androgeenisimmillä aineilla ja ylipäätään pitkäaikaisella naisilla huomattavia. Testolla/androgeeneillä saadaan muutettua naisen aivojen rakennetta tietyiltä osin miehen aivoja vastaavaksi.

Harva on rautaa kisadieetin lopussa.

ihanahelena sanoi:
Mistä lähtien tää on ollut kehonrakennus palsta :hyper:

Ei mistään vaan roinafoorumi. Eli jos et roinaa niin hei hei :D

Gillyannella oli paljon asiaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom