Mistä lähtien tää on ollut kehonrakennus palstarafael sanoi:Helvetti, jos kehonrakentajat noin kauhistuttavat, niin miksi ihminen rekisteröityy kehonrakennuspalstalle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä lähtien tää on ollut kehonrakennus palstarafael sanoi:Helvetti, jos kehonrakentajat noin kauhistuttavat, niin miksi ihminen rekisteröityy kehonrakennuspalstalle?
Gillyanne sanoi:*huokaus* Ymmärrän sen, että taviskansan suussa kaikki salilla treenaajat ovat "bodareita" ja juoksevat lihasmassan perässä, mutta että täällä Pakkiksellakin... Tiedoksesi: se "laiha ja pieni" mies/nainen voi olla vaikkapa kestävyysurheilija, joka käy salilla hankkimassa lajinomaista voimaa.
Noin yleisemmin: onko se iänikuisen kulunut kateuskortti aina pakko vetää esiin joka keskustelussa? Siitä tulee nimittäin joka kerta - ainakin minulle - sellainen tunne, että nyt loppuivat fiksut argumentit kesken, joten syytänpä tuota toista kateudesta ja mitätöin hänen sanomisensa sillä. Kyllä ihmisiä, jopa heidän ulkonäköään, voi arvostella ilman minkäänlaista kateuttakin, ja ihan rehellisesti sanottuna minun on TODELLA vaikea nähdä, että kovinkaan moni Pakkislainen, niin mies kuin nainenkaan, olisi tälle Joanna Thomasille millään lailla kateellinen. Ai niin, mutta minähän olenkin mistään mitään tietämätön voimailijanplanttu, joka ei taida edes Pakkikselle kuulua, kun ei bodarivartaloita kuolaa eikä itselleen sellaista tavoittele. :jahas:
paksi sanoi:Ok, tuohan on sinänsä ymmärrettävää, että niin käy suurelle osalle naisista jos tuolle linjalle lähtee, mutta ei se siltikkään tee siitä "normaalia".. Äh, mikä sitten on normaalia?
Rowena sanoi:Luultavasti Joannan tapauksessa hänen treenaamisessaan oli vielä noihin aikoihin mukana sitä peräänkuuluttamaasi aitoa innostusta ja tunteen paloa, eikä vielä sitä pakkopullaa jota siinä tuon dokumentin aikoihin näytti enimmäkseen olevan. .
Pelles sanoi:Joanna tais myös mainita dokkarissa ettei missään nimessä käytä eikä ole käyttänyt kiellettyjä aineita :lol2:
On se kova tyttö.. on!!
Osaatkos määritellä minkälainen ihminen on normaali? Saako käydä salilla? Entäs jos menee 1kg yli asettamasi rajan? Onko heti päässä vikaa ja impotenssikin iskee heti?Kaminari sanoi:Ei se ainakaan ole normaalia että nainen tekee itsestään jonkin naisen ja miehen välimuodon tai että mies myrkyttää itseltään yhden olennaisimmista asioista joka tekee hänestä miehen.
Nykyään on tuo pakkosuvaitsevaisuus vaan niin pitkällä että kaikkien pitää saada olla sitä miltä tuntuu eikä kukaan edes oleta että jos vika on korvien välissä, niin se pitäisi myös korjata siellä. Ulkoisilla muutoksilla paikkaillaan sisäisiä vajeita. Lopputulos on kaikkea muuta kuin ihminen. IMHO.
Lopputulos on kaikkea muuta kuin ihminen.
Voihan tuo noinkin olla. Olivat vain tuollaista maallikon pohdiskelua nuo minun mietteeni. Tosiaan, enhän mä sitä tiedä, onko Joanna onnellinen ja tyytyväinen kisakauden ulkopuolella. Pointtini olikin ehkä vain, että tuolla hetkellä hän vaikutti todella lannistuneelta ja surulliselta, tuli vähän sääli. Itsellä ei ole kokemuksia tuollaisen murskadieetin yms. vaikutuksista ihmisen henkiseen terveydentilaan. Se on kai kuitenkin aika selvä juttu että ammattibodari ei voi nauttia treenaamisesta samalla tavalla kuin punttisharrastaja? Kyllä siitä hohto karisee jos rakas harrastus muuttuu ammatiksi, eli siinä mielessä pakkopullaksi.jea sanoi:Ei nyt kuitenkaan kannata vetää kovin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä naisen reenaamisesta. Ne salipätkät oli kuvattu dieetin loppuvaiheilla. Kyl se pumppaaminen päivä ennen Olympiaa on taatusti aikamoista pakkopullaa. Sama koskee hänen henkistä tilaansa. Ei varmaan oo kovin hilpeällä tuulella jos kroppa on sitä mieltä että pitäis kuolla pois.
Rowena sanoi:Se on kai kuitenkin aika selvä juttu että ammattibodari ei voi nauttia treenaamisesta samalla tavalla kuin punttisharrastaja? Kyllä siitä hohto karisee jos rakas harrastus muuttuu ammatiksi, eli siinä mielessä pakkopullaksi.
Mike sanoi:Osaatkos määritellä minkälainen ihminen on normaali? Saako käydä salilla? Entäs jos menee 1kg yli asettamasi rajan? Onko heti päässä vikaa ja impotenssikin iskee heti?
Mike sanoi:Ja tämä oli sitten viimeinen tätä tasoa tällä palstalla. Voitteko te herranjumala pysyä kuosissa noissa kirjoituksissanne?
Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä, mutta nyt ollaan siinä pisteessä, että aletaan jauhaan samaa levyä. Vähän sama kuin joku kauhistelisi kiinalaisten vinoja silmiä ja lähtisi lomalle Kiinaan. Kauhistelisi sitten koko loman ajan vain kiinalaisten silmien vinoutta vaikka se on selkeä tiedostettu ilmiö siellä.SerialLoser sanoi:ja mille meillä on sitten oikeus sanoa että hyi olkoon, mie en tykkää?
Kaikkia mielipiteitä ei varmaan tarvitse sanoa, koska tässä tapauksessa pyrit vain provosoimaan.Kaminari sanoi:Ihminen on minun mielestä normaali silloin kun se ei ole keinotekoinen, melko yksinkertaista.
Korjauksena voin sanoa että "inhimillinen" on ehkä parempi sana. Ja huomaa lopussa IMHO, eli In My Humble Opinion.
Joo, olen mä sitä mieltä. Nimenomaan tuon "samalla lailla" -ilmauksen suhteen. On se nyt hyvänen aika eri asia tekeekö jotakin ns. vapaaehtoisesti vai sen takia että se on ammatti. En tarkoittanut, etteikö ammattilainen voisi nauttia hommasta ja paljonkin, tottakai voi! Yleisesti ottaen luulisin kuitenkin harrastajien olevan onnellisemmassa asemmassa, poikkeuksia tietysti on. Vain mun mielipide.Ratu sanoi:Meinaatko myös, että ammattilaisjalkapalloilija ei voi nauttia futiksesta samoin kuin nappulaligassa? Tai että ammattimuusikko ei voi nauttia soittamisesta samalla lailla kuin silloin kuin soitti huvikseen?
Mike sanoi:Kaikkia mielipiteitä ei varmaan tarvitse sanoa, koska tässä tapauksessa pyrit vain provosoimaan.
Implatit ovat keinotekoisia, lääkkeillä kasvatettu lihas on todellista elävää kudosta joka tuottaa voimaa, sen hankintamenetelmä on vain arveluttava.
juu juuAimo sanoi:Nyt kyllä lopetat mun treenien kyttäämisen! :curs:
Inkeri sanoi:Tästä keskustelusta viisastuneena voisi todeta, että varmasti on viimeinen kerta kun tähän aiheeseen kommentoin...
ihanahelena sanoi:Mistä lähtien tää on ollut kehonrakennus palsta