4D: Teräsbarbie (tiistaina 2.5.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä on tämäkin thread saanut huvittavia piirteitä, joka nyt ei kyllä ainakaan mulle mitenkään yllätys ollut.

Ensinnäkin nämä "hyi miten ruma, en panis" -kommentit, niin mitä näihin osaa edes sanoa. Sanotaan nyt vaikka, että Joanna ei tämän palstan lukijoista yhtään panisi, halusitte tai ette. Tässä lajissa ei lienee ole kysymys siitä kenellä on kauneimmat kasvot ja pienin klitoris? Jokainen noista naisista on varmasti ollut jo kauan tietoinen siitä mitä todellinen panostaminen heidän valitsemaansa huippu-urheiluun tulee maksamaan ja he ovat sujut sen asian kanssa. Sama juttu pätee lähestulkoon kaikissa lajeissa, tässä se hinta vain näkyy selkeästi, kun naiset ovat vaarallisen kireässä kunnossa, joka on naisille kohtuullisen epäluonnollinen tila. Se on niin helvetin helppoa arvostella toisia, mutta niin pirun vaikea sitten antaa tunnustusta heille.

Sitten tämä roinakysymys. Aina tämä menee siihen "kyllä minäkin jos roinaisin" -keskusteluun. Ja sitten joku fiksuna sanoo, että aina ne roinaajat jaksaa toitottaa tätä. Miksiköhän? Ehkä he ovat ajatelleet samalla tavalla, että otanpa tuossa vähän roinaa ja minusta tulee paras, ehkä eivät. Ehkä he ovat huomanneet, että lahjoja tiettyyn lajiin olisi, mutta tajunneet että ilman doping-aineiden käyttöä siinä ei voi koskaan tulla parhaaksi. Tai ehkä eivät. Jälleen kerran on helppoa tuomita muut ja olla onnellisena ja pienenä ruipelona massan seassa. On niin pirun helppoa huutaa, kun ei ole kokenut mitään vastaavaa kuin nämä kaikki naiset ovat jotka kehonrakennuslavalla ovat olleet, ja tottakai miehet ja monet, monet muutkin lajit.

Täälläkin oksennus-hymiö vyöryyn on helppoa yhtyä ja kulkea massan mukana. Hyi vittu kun ne naiset onkin sitten rumia! Ainiin, ihan unohdin etteivät he olekkaan naisia, kuten tässäkin threadissa on moneen kertaan todettu. Pakkohan niiden on olla miehiä. Ihan pakko. Onhan se karmeaa huomata, että on pienempi, heikompi ja onnettomampi kuin nainen.

Ja voi helvetti kun joku viitsii vielä sanoa, että dokumentti kertoi siitä kuka tämä nainen todella on. Jotenkin aivan uskomatonta sanoa, että hän on raivoava ruma akka tämän dokumentin takia. Pitkä panostus pelkästään tämän kisan diettiin ja koko elämän panostus kehonrakennukselle yhdessä valtavien paineiden kanssa saa jokaisesta erilaisen. Intohimoinen lajin harrastaja on aina hermostunut ja aina tyytymätön. Siksi hänessä on potentiaalia ja siksi hänestä voi tulla kaikista paras. Se on hieman eri asia penkata salilla 50kg ja sanoa, että no helppoahan se oli ja ei siihen valmistautua tarvinnut kuin penkata 350kg, saati sitten mennä kisalavalle.

En aio pyytää anteeksi jos tämä posti loukkasi jotain, niin sen pitikin. Voitte ajatella vapaasti kuinka kusipää minä olen ja ihan mitä ikinä tahdottekin. Miksikö? Koska minä vähät siitä välitän. Jos suuri osuus threadin kirjoittajista ilmaisee mielipiteensä sillä että laittavat oksennus-hymiöitä, niin tämän pitäisi olla mielipide muiden joukossa. Mutta sitähän se ei ole, koska olen erimieltä kuin palstan asiantuntijat ja kaikkitietävät nerot. Vittu mitä paskaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Inkeri sanoi:
Niinpä..ihmetyttää vaan kun yleensä ne isot miehet ei jaksa ottaa paljon (pro)kehonrakentajanaisistakaan pulttia, ehkä niitä ei nappaa koko aihe, mutta koskaan ei kuule kauhistelevankaan :rolleyes: .
Yleensä ne vikisijät, jotka jaksaa mekkaloida tästäkin aiheesta on itse aika tavan pieniä miehiä ("Kun lihas ei vaan tartu" :D ). Eikö voi antaa jokaisen tehdä omaa elämäänsä koskevat päätökset ja jättää se siihen, kun kukaan ei pakota ottamaan tyttöystäväksi Joannaa tai muita hulluja bodareita ;).
Joo, mä oon kynis ja homo kun en tykännyt. :D

Leelucky sanoi:

Leeli ja Kusimato sanoi tärkeimmät. Enkä mä bodareita vihaa:D.

Jos harrastaa jotain lajia ja vielä tietäen, että sitä arvostellaan rajusti.

Se tulee pystyä ottaa oikein vastaan, eikä saada itkuraivaria tv-dokumentissa.

Leeli:haart:
Kusis:haart:
Annie:whip:

jpm: mä lähinnä yritin miettiä, miksi kehonrakentaja voi ihmetellä sitä, että tavis kritisoi ammattilaiskehonrakennusta(mielestäni suhteellisen hyvillä perusteluilla).
:haart:

Leelucky sanoi:
kehonrakennusta saati ammattilaisia ei arvostella, IKINÄ!maailman paras laji ;)

hävetköön kuka tuohon syyllistyy.

LOOOL.
edit:

Inkeri: Tuota eikös olisi perin "hassua", jos miespuoleinen bodari alkaisi naispuoleista bodaria arvostelemaan:D?

"Pata kattilaa soimaa".

rahkanaama sanoi:
Joo, mä oon kynis ja homo kun en tykännyt. :D
Tiiät itekin että sitä en tarkoittanut, vaan lähinnä kerroin sen mitä oon itse havainnut. Käsi sydämellä en ole kenenkään oikeesti ison miehen kuullu päivittelevän naiskehonrakennusta. Mistä se johtuu, en tiedä sitä.
Ehkä multakin toi oli kärjistetty mielipide, mutta niitähän täällä riittää ennestäänkin ;)

Mulle jäi semmonen vaikutelma että Joannalla on melkoisia psyykkisiä ongelmia.

Selvästi hän itsekin antoi ymmärtää ainakin rivien välistä ettei hommassa ole enää järkeä mutta ei pysty lopettamaan.

problemchild sanoi:
Mulle jäi semmonen vaikutelma että Joannalla on melkoisia psyykkisiä ongelmia.

Selvästi hän itsekin antoi ymmärtää ainakin rivien välistä ettei hommassa ole enää järkeä mutta ei pysty lopettamaan.

En sanoisi että psyykkisiä ongelmia. Laji vaan on raskas ja varmasti jossain vaiheessa alkaa kaivata elämältään muutakin. Periksiantamattomalla luonteella moni havittelee silti sitä haavettaan vaikka tuntuisikin että olisi jo aika tehdä jotain muuta. Itse en haluaisi lopettaa ja tunnustaa "En pystynyt siihen".

Kovalla kädellä annetaan nyt ammattilaisnaisille. Ammattilaiskehonrakennus on äärimmäinen laji ja aika hulluahan se on jo miestenkin tasolla puhumattakaan naisista.

Muistakaa nyt kuitenkin, että ammattilaisuuteen kuuluu kummallakin sukupuolella lieveilmiöitä. Siellä niitä ukkoja on kannettu jalat edellä ulos kun on pumppu sanonut itsensä irti. Munuaisia vaihdellaan ja äijistä osa on täysin huumeriippuvaisia. Sairas laji kaikinpuolin, mutta se kuuluu asiaan.

Erilaisuus on punainen vaate, olit sitten Poutiainen, ammattibodari tai vitun rikas. Aina se herättää tunteita, mutta jos yksikään huora kommentti tähän ketjuun enää tulee, niin sen esittäjä siirtyköön muualle kirjoittamaan.

Bisley sanoi:
No kyllähän se äänen valtava basso ja kasvojen ylimiehekkäät piirteet tuo väkisinkin mieleen transun, mutta niitä on kai aika harvassa ja sekin on hyvin yksilöllistä. Siinä se raja kai menee, kun enää hiuksen ja silikonit kerto että tyyppi on nainen. Siltikin se kauneus on katsojan silmissä ja kauneutta näkee rumassakin! Smaksak ja mielestäni tossa dokkarissa ei rumia ollut kuin muutama mitkä näky siellä pumppihuoneessa pumppailevan. Enkä usko naisten menevän "tätä menoa" minnekään eikä ne tule koskaan olemaan Arnoldin kokoisia, ellei ole siis 184cm pitkiä ja yli 95-kiloisia!

Moni noista naisista oli hei alle 57-kiloisia eli livenä näyttävät paaaljon normaalimman ja naisellisemman näköisiltä!

WPF:n puolella Renne Toney, 173 cm, on jo kilpaillut yli 90 kiloisena ja on edelleen vain kasvamaan päin. http://www.rennetoney.com/FreeGallery/images/7377.jpg
Vasemmalla Renne ja oikealla Ms Olympia Iris Kyle.

Ensinnäkin... mielenkiintoinen dokumentti, vaikka olinkin sen nähnyt jo kertaalleen- Harmillista ettei tuosta välittynyt millään tavalla urheilun nautinto tai positiiviset asiat joita se tuo elämään. Eikö niitä todellakaan ole pro-tasolla? Maijaa nähdessä ainakin hänen treeneistään paistaa tekemisen meininki ja rakkaus lajiin. Samaa en mitenkään ainakaan videon perusteella nähnyt Joannassa. Kuten joku mainitsikin, myös minusta Joanna vaikutti masentuneelta ja jollain tavoin itseensä pettyneeltä. Ajattelikohan kukaan muu samoin? Etenkin se kohta jossa hän katsoi videota ensimmäisistä kisoistaan. Jotenkin jäi sellainen fiilis, että miettiköhän Joanna "mitä jos en koskaan olisikaan jatkanut..." Toki voi olla ihan mun omaa päätelmääni.

Fysiikan puolesta Joanna ei todellakaan olisi kuulunut sinne Olympian kärkikolmikkoon. Mielestäni aika epätasapainoinen fysiikka, ylisuuret silikonit ja muutenkin sutturamainen lavalook eivät todellakaan tuoneet hänen parhaita puoliaan esiin.

Siltikin: respect ja iso kumarrus. En ikipäivänä haluaisi itse olla samassa pisteessä, mutta kunnioitan todella kaikkia niitä jotka noin pitkälle pääsevät lajissa kuin lajissa. Ammattilaiskorttia harvemmin tulee ihan turhasta.

Annie Stark sanoi:
Todellakin. Monesti mielikuvat nais kehoilijoista perustuvat nimenomaan pätkiin tai kuviin kisoista. Ensinnäkin, kuvissa ne ja lavalla ne näyttää aina isommilta mitä ne noin livenä ovatkaan. Lisäksi kisakuntorasvat+kuivuus korostavat entisestään miesmäisiäkin piirteitä ja kokoa. Kun vähän on nestettä takasin, värit poissa ja rasvaakin tullut ihon alle, niin suurin osa naiskehoilijoistakin on todella simpsakoita ja kauniita naisia. :thumbs:
Tästä on pakko olla erimieltä. Toki kevyempien sarjojen ja pienemmän massan omistavat kisaajat ovat hyvinkin naisellisia sekä kisoissa että offilla... mutta kuinka moni todella on nähnyt MONIA raskaampien sarjojen bodynaisia alle metrin päästä? Ei todellakaan ole kaunista katsottavaa. Pro-tasolla tosin rivistössä ovat ne parhaat, mutta National-tasolla lavalle kipuaa vielä sellainen freak show että oksat pois. National-tasoltahan karsitaan pro-tytöt, siksi kai siellä taso on hyvin vaihteleva. Siellä on näitä jotka korvaavat lahjakkuutta jumalattomalla määrällä lääkkeitä ja se näkyy kyllä. Samat kasvonpiirteet, ääni, huono iho, omituisen häilyvä luonne - hyvin monelta löytyvät nämä. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä ymmärtääkseen, että läheskään jokainen noista naisista ei ole välttämättä poikkeuksellisen lahjakas vaan ollut "viisaampien" :eek: opissa niin treenin, ruokavalion kuin myös lääkityksen suhteen.

Tämähän on vaan sitten mun näkemykseni ja kokemukseni asiasta, joten saa väittää vastaan. :)

jpm sanoi:
Kyllä on tämäkin thread saanut huvittavia piirteitä, joka nyt ei kyllä ainakaan mulle mitenkään yllätys ollut.

Loistava kirjoitus jpm. Tää sama piirre toistuu joka kerta kun kyseessä on kilpakehonrakennus, varsinkin Pro-tason.

:offtopic: Pauliina Talus väitti kehonrakennusuraansa käsitelleessä dokumentissa, että nainen pystyy "siihen kuin mieskin", jos on valmis tekemään PALJON työtä. "Unohtipa" tämä matalaääninen matami vain mainita korkeiden MIEShormonitasojen välttämättömyyden tavoitteen onnistumisen kannalta... :jahas:

JPM posti #241 --> Asiaa!

Muistakaa nyt kuitenkin, että ammattilaisuuteen kuuluu kummallakin sukupuolella lieveilmiöitä. Siellä niitä ukkoja on kannettu jalat edellä ulos kun on pumppu sanonut itsensä irti. Munuaisia vaihdellaan ja äijistä osa on täysin huumeriippuvaisia
Saatikka sitten se että pitää runkkaus showta vanhoille perversseille joilla on varaa maksaa...

Inkeri sanoi:
Kyllähän sitä miettii väkisinkin, kun näkee miehiä, jotka ovat laihoja ja pieniä, että mitä hittoo ne on duunannu koko elämänsä/ mitä ne on siellä salilla kaikki vuodet käyneet tekemässä /miksi ne tahtoo näyttää tuolta..:eek:

Nyt kyllä lopetat mun treenien kyttäämisen! :curs:

:)

Hulkki sanoi:
VIP-puolen kuvaosiolta löytyy useimmista kuvia; kannattaa käydä katsomassa mm. nimimerkit aabeli, RiQ, Jalla, Torqueman, ironteme, Karpaasi85, ZeiZei, JyrkiL, battleaxe, JWO. Enemmänkin löytyy ja paljon, en nyt vain aivan äkkiseltään muista kuin nuo.Hmmm, paino on heilunut kutakuinkin samalla alueella jo pitkään, mutta ainakin omasta mielestäni fysiikka on mennyt eteenpäin:

:lol2: :lol2: Voi herranpieksut että on tainnu hulkster vajota alas.. eihän meidän kuntoa voi edes vaerrata keskenään...

Rahkanaama sanoi:
En tiedä kuin muutaman noista, mutta kaikki taitaa olla pituudeltaan reilusti lyhyempiä? Se kannattaa muistaa.

Juurikin tästä syystä.. Mun hurjan "bodykehon" pituus on täydet 162cm:nolo: eli jos seisoisin hulkin kans samassa kuvassa vierekkäin näyttäisin jolta 12v pikkupojalta :rock:

Inkeri sanoi:
Kyllähän sitä miettii väkisinkin, kun näkee miehiä, jotka ovat laihoja ja pieniä, että mitä hittoo ne on duunannu koko elämänsä/ mitä ne on siellä salilla kaikki vuodet käyneet tekemässä /miksi ne tahtoo näyttää tuolta..

*huokaus* Ymmärrän sen, että taviskansan suussa kaikki salilla treenaajat ovat "bodareita" ja juoksevat lihasmassan perässä, mutta että täällä Pakkiksellakin... Tiedoksesi: se "laiha ja pieni" mies/nainen voi olla vaikkapa kestävyysurheilija, joka käy salilla hankkimassa lajinomaista voimaa.

Noin yleisemmin: onko se iänikuisen kulunut kateuskortti aina pakko vetää esiin joka keskustelussa? Siitä tulee nimittäin joka kerta - ainakin minulle - sellainen tunne, että nyt loppuivat fiksut argumentit kesken, joten syytänpä tuota toista kateudesta ja mitätöin hänen sanomisensa sillä. Kyllä ihmisiä, jopa heidän ulkonäköään, voi arvostella ilman minkäänlaista kateuttakin, ja ihan rehellisesti sanottuna minun on TODELLA vaikea nähdä, että kovinkaan moni Pakkislainen, niin mies kuin nainenkaan, olisi tälle Joanna Thomasille millään lailla kateellinen. Ai niin, mutta minähän olenkin mistään mitään tietämätön voimailijanplanttu, joka ei taida edes Pakkikselle kuulua, kun ei bodarivartaloita kuolaa eikä itselleen sellaista tavoittele. :jahas:

Faidra sanoi:
Etenkin se kohta jossa hän katsoi videota ensimmäisistä kisoistaan. Jotenkin jäi sellainen fiilis, että miettiköhän Joanna "mitä jos en koskaan olisikaan jatkanut..." Toki voi olla ihan mun omaa päätelmääni.
Samantapainen tunne tuli itsellenikin tuosta kohdasta. Se oli jotenkin todella haikea hetki tuossa dokumentissa, Joanna näytti palaavan mielessään menneisiin vuosiin... Itse asiassa vaikutti siltä että hän olisi jollain tavalla ajatellut, että "tuolloin olin vielä onnellinen", niin surumielisin silmin hän katseli nuorempaa itseään. Vähän sama tunne joka meillä kaikilla ehkä on "kultaista nuoruutta" muistellessa. Luultavasti Joannan tapauksessa hänen treenaamisessaan oli vielä noihin aikoihin mukana sitä peräänkuuluttamaasi aitoa innostusta ja tunteen paloa, eikä vielä sitä pakkopullaa jota siinä tuon dokumentin aikoihin näytti enimmäkseen olevan. Itsekin hän sanoi jotenkin jännästi että "tuolloin olin vielä hullumpi kuin nykyisin". Tuli mieleen että tarkoittikohan hän oikeasti "enemmän innostunut, vähemmän katkeroitunut ja pakkomielteinen."

Muuten ei ole lisättävää tämän ketjun kommentteihin, kaikki mahdollinen on oikeastaan jo sanottu täällä. Eli kiteytettynä tuo "ihailen tuota työmäärää mutta en tuota äärimmäisyyksiin menemistä" blah blah.:)

Faidra sanoi:
Tästä on pakko olla erimieltä. Toki kevyempien sarjojen ja pienemmän massan omistavat kisaajat ovat hyvinkin naisellisia sekä kisoissa että offilla... mutta kuinka moni todella on nähnyt MONIA raskaampien sarjojen bodynaisia alle metrin päästä? Ei todellakaan ole kaunista katsottavaa. Pro-tasolla tosin rivistössä ovat ne parhaat, mutta National-tasolla lavalle kipuaa vielä sellainen freak show että oksat pois. National-tasoltahan karsitaan pro-tytöt, siksi kai siellä taso on hyvin vaihteleva. Siellä on näitä jotka korvaavat lahjakkuutta jumalattomalla määrällä lääkkeitä ja se näkyy kyllä. Samat kasvonpiirteet, ääni, huono iho, omituisen häilyvä luonne - hyvin monelta löytyvät nämä. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä ymmärtääkseen, että läheskään jokainen noista naisista ei ole välttämättä poikkeuksellisen lahjakas vaan ollut "viisaampien" :eek: opissa niin treenin, ruokavalion kuin myös lääkityksen suhteen.

Varmasti niitäkin on.. Vaikka minkälaista taapertajaa joka lähtöön.. Muistankin ne sun nationalssi kuvat, olihan siellä vaikka minkänäköstä tekelettä rivissä:D Mutta jos puhutaan näin Suomi/Ruotsi mittakaavassa, niin kehoilija tytöt amatööritasolla on lavalla sekä etenkin lavan ulkopuolella mun makuun todella naisellisia ja kauniita. Toki niistäkin poikkeuksia löytyy..:) Eli tarkotin lähinnä tossa kommentissa paljon sitä, että harmi kun ihmisten käsitykset ylipäätään naiskehoilijoista perustuvat tuollaisiin ko.ohjelmassa esiintyneisiin tyyppeihin..

Gilly älähän nyt...:haart:

En ihan ymmärrä, että miksei naisten kehonrakennusta saisi arvostella, kun täällä kuitenkin arvostellaan miestenkin kehonrakennusta todella rankalla kädellä? Naisten puolella laji on kuitenkin vielä kertaluokkaa hullumpaa kuin miesten puolella, niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä. Jos bodarimiehellä pamahtaa maksa ja munuaiset, on ihan ok sanoa että kyseinen kaveri on ollut täysi idiootti kun on roinannut sisäelimensä piloille, eikä ole tajunnut lajista mitään jne.. Mutta kun nainen roinaa ulkoisen olemuksensa miehen näköiseksi, kuuluu se lajiin eikä sitä saisi arvostella. Ok, tuohan on sinänsä ymmärrettävää, että niin käy suurelle osalle naisista jos tuolle linjalle lähtee, mutta ei se siltikkään tee siitä "normaalia".. Äh, mikä sitten on normaalia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom