4D: Teinipojat ja testosteroni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja natu76
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
miten joku voi sanoa dokumenttia hyväksi? sehän oli aivan perseestä!

ne kaikki jätkät olivat pätemisentarpeisia kakaroita.

läski mammanpoika oli pohjanoteeraus, "äiti ei tästä tuu mitään... NYYH! en mä uskalla lähtee sinne kisaan! ota tää maali pois tää on ihan huono!!1!!"

sitten pari tyyppiä oli sellaisia "ÄITI !!1 1 1 !ISKÄ ! !11 !MIKS TE ETTE HYVÄKSY MUA !?!?!?!?! KOITTAKAA EES YMMÄRTÄÄ MUA!!!"

ja ne ovelasti piilotetut vertaukset. ensiksi kuvataan pizzaa ja sitten kehonrakentajaa joka syö kanaa ja kaurahiutaleita.

dokumentissa ei oikeastaan kerrottu mitään. mielikuva joka tavallisille tallajille jää: kehonrakentajat ovat kusipäisiä idiootteja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monesti oon ihmetellyt, että miten Briteissä ja Jenkeissä asuvat muakin vanhemmat tyypit ovat TV:n perusteella niin helvetin lapsellista jengiä. Siis, vittu, jotain 7. luokkalaisen tasolla olevia 20 vuotiaita.

Niin mielelläni hakkaisin muussia noista Jack Osbornen kaltaisista kusipäistä...

Originally posted by gnut
Niin mielelläni hakkaisin muussia noista Jack Osbornen kaltaisista kusipäistä...

"Just beacuse I make more money than most 35 year old's,does't mean that I'm 35 year old."
Jack kommentoi kun mutsi pyysi sitä "asettumaan aloilleen" muijien suhteen.Ei tuo jätkä ainakaan ulkonäöllään niitä muijia iske.Mitenköhän ne pilari touhut olis jackillä jos se olis "your average guy"!!!

heh. toivottavasti porukatkin näki sen niin loppuu se "hormoonejen" syönti ja punttailu...

tyyliin "mitäs hormooneita nuo on?!1" -äiti (protskut)
tai
"vieläkö ne sulle niitä nappeja syöttää?!1" -mummo

ei vittu. miksei lisäravinteista voi koskaan puhua oikein. jos puhutaankin, niin silloin ne on "laihdutusvalmistetta" ym.

Originally posted by nevahood
ei vittu. miksei lisäravinteista voi koskaan puhua oikein. jos puhutaankin, niin silloin ne on "laihdutusvalmistetta" ym.

Aivan :D Meilläpäin kans kaikki lisäravinteet kuuluu "mömmöt" -kastiin..

Siitä läskistä vielä.. Eikös se sanonu päässeensä jatkoon siinä? Vai oliko ainoo osallistuja sarjassaan? :P Meinaan ne kaikki oli sitä parempia jotka siinä samaan aikaa heilu lavalla..

Siitä läskistä vielä.. Eikös se sanonu päässeensä jatkoon siinä? Vai oliko ainoo osallistuja sarjassaan? :P Meinaan ne kaikki oli sitä parempia jotka siinä samaan aikaa heilu lavalla..
minuakin tuo nauratti. siinä aiemmin sanottiin että koko kilpailussa oli 6 kilpailijaa, olisi siis tullut köyhä toinen kierros jos siitä olisi vielä karsittu.

Oli kyllä aika surkee dokkari tai siis sellasen yritelmä. muutama haituva naamanen teini kiukutteli ja itki ku ei isi ollu ylpee. PERKELE! suomessa vois tehdä samanlaisen dokkarin jossa jampat kyselis isukin "oon susta ylpee" fraasin perään ja äiteet pussilis ja halailis mennen tullen ja joku homo kävis psyykaamas ja tuomas vähän voisilmää puuroon ja hiveleen pakaraa siinä samalla. Toi oli just tollasta jenkeistä halvalla ostettua kakkaa jolla yritetään "shokeerata" jengiä. Taas on pienen punasen mökin mummo kauhuissaan nykyajan nuorista...

uusinta tulee neloselta ensi tiistaina (21.12.2004) :rock:

Joo eli huomenna oliko se 22.00 vai 22.05. Nähty tuo kyllä on, mutta so what!

tikkuniska sanoi:
Taitaapi tulla vasta 22.20 heti American angelsin jälkeen.

Ohjelmat.info sanoi:
22.05 4D: Teinipojat ja testosteroni

En viime kerralla tajunnut katsoa, mutta huomiselle on muistutukset, että varmasti muistan katsoa.

Kride sanoi:
En viime kerralla tajunnut katsoa, mutta huomiselle on muistutukset, että varmasti muistan katsoa.
Ah joops ajattelin ku tuo American angels viimeks kesti 20 yli kymmeneen.

Paska koko dokkari. Jos oikein muistan niin siinä vaan niiden henk. tunneoloja käytiin läpi ym. Ei mistään ruuasta tai treenaamisesta ollut puhe sen tarkemmin.

Porkkanaraastin sanoi:
Ei mistään ruuasta tai treenaamisesta ollut puhe sen tarkemmin.

Tuskinpa tuossa on ollut tarkoituksena tehdä mitään treeni/ravinto-dokkaria.

Paska tai ei, mitä luultavammin katson dokkarin aivan siitä syystä, että tällaisia ei juuri suomen kanavilla näy. Voisi sanoa, että olen tv:n suurkuluttaja, mutta en muista Pauliina T:n pätkän lisäksi montaa tulleen. Netistä en elokuvia hae ja opiskelijabudjetille dvd:n tms tilaaminen on liian kallista
:D

Yritän opiskella tv-alaa parhaillaan ja toivottavasti joskus pääsen itse tuottamaan asiallisempaa kamaa, jos tämä dokkari on paska...

:thumbs:

Kai sen huomenna joutuu taas katsomaan kun ei parempaakaan tekemistä varmaan saa kehitettyä! Jos pojat vaikka onnistuis tänä vuonna dieetissä paremmin kuin viimeksi ;)

Paras oli ku shawnin isä sano että EI MEIDÄN poika käytä hormooneja, se vaan treenaa niin kovasti että lihakset kasvaa :lol2: :david:

FroZ sanoi:
ja gynot paistaa kilometrin päähän :D

Joo samaa minäkin katoin. Kummassakin rinnassa. Ei kyllä se jannu näyttänyt natulta sitten tippaakaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom