4D: Teinipojat ja testosteroni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja natu76
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
No voi vittu, että rupes ärsyttään tuo dokkari! Ei se että kaikki oli mua paremmassa kunnossa ( Paitsi se läski pirpana), vaan se, että kuinka mulokkuja ne pennut oli. "Isi ei hyväksy mua ku sillä on Corvette ja mie ku annan kaikkeni sille! Miusta tuli boudari sen takkii että isi sanois mulle ees kerran: hyvä poika. Olen ylpeä sinusta"
Kunnon angstit päällä kerpele.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hyvä dokkari. Ilmeisen tahallisesti esitettiin monia asioita negatiiviseen sävyyn, mutta semmosta se on aina. Kovakuntosia nuoria miehiä. En nähnyt ihan kokonaan ja jäi vaivaamaan oliko ne kolme kaveria natuja vai ei? Jotain pientä vihjailua taisi olla siihen suuntaan että ei olleet. Jos oli natuja niin hienossa kunnossa olivat ikäänsäkin nähden.

Kyllä taas mörffin laki toimi meillä päin. Olin odottanut dokkaria jo pidemmän aikaa ja olin innoissani sen alkaessa. Olemme asuneet nykyisessä paikassa 5kk ja siskoni sitä ennen vuosikausia ja ei ole ollut yhtään sähkökatkosta niin tottakai eilen klo: 22.15 hävisi sähköt. Muutaman kerran räppäsi takaisin valot, mutta ei sitten kumminkaan. Yöllä oli jossain vaiheessa tulleet takaisin.

Tuli katsottua varmaan kolmannen kerran, vaikken aikonut. Melkoista kiukuttelua pojilla, mutta silti mielenkiintoinen ja oudolla tavalla motivoiva dokkari!!

123jippo sanoi:
Ihan hyvä dokkari. Ilmeisen tahallisesti esitettiin monia asioita negatiiviseen sävyyn, mutta semmosta se on aina. Kovakuntosia nuoria miehiä. En nähnyt ihan kokonaan ja jäi vaivaamaan oliko ne kolme kaveria natuja vai ei? Jotain pientä vihjailua taisi olla siihen suuntaan että ei olleet. Jos oli natuja niin hienossa kunnossa olivat ikäänsäkin nähden.

Eipä nuo olleet ainakaan kunnosta päätellen.

Sukulaku sanoi:
Eipä nuo olleet ainakaan kunnosta päätellen.
Se Tim oli kunnon perusteella ainoa natu.

tikkuniska sanoi:
Kyllä se raskaassa sarjassa kilpaillutkin oli luultavasti natu. Ainakin siltä näytti.
Ainakin kaveri itse on Musclemayhemilla sanonut olevansa natikka. Ja siltähän se näyttikin.

Kiitos dokkarin

Paskahan tuo oli, mutta jotain hyötyä siitä näytti olevan..Äitini nimittäin soitti dokkarin jälkeen ja tuumas että on nuo ääliöitä nuo vanhemmat..Ei muka poika käytä hormooneja..paskat, minäkin nyt kyllä tajusin että taidat se sinäkin niitä käyttää, mutta jos kerran asiallisesti hoidat, niin oma asiasi..
Olin jonkun aikaa hiljaa ton jutun jälkeen :)

Äitini sattuu olemaan henkilö joka toimii lääkeaineiden ja kemikaalien kanssa, että tiedä vaikka äidin vaisto käskisi suojelemaan poikaansa kaikelta paskalta roinalta ja jos se vaikka rupeais keitteleen mulle mömmöt töissään..

Noh vitsi vitsinä, mutta kaipa voisi sanoa että mulle tästä ohjelmasta oli apua..

käskin parin kaverin ja porukoiden kattoa tota dokkarii..toivottavasti muuttui asenne mun "mömmöjä"(lue lisäravinteita) kohtaan. :kippis1:

"ostan sulle suklaapirtelön kisojen jälkeen" ei vittu mikä äitin poika :lol2:

Jkk sanoi:
Se Tim oli kunnon perusteella ainoa natu.

Jos se oli se pulskempi poju, niin sydämeni itki kohdassa jossa kameramies oli valinnut lavan edestä sen kulman jossa kaverin vatsa oikein korostuneesti roikkui speedojen yli.

Oli rehupuoli muuten kaikilla vähän niukkana. Yksi näkyi syövän purkista jotain salaattia ja toinen parsakaalin palasta, lopuilla mentiin tutulla kanariisi-linjalla. Eikö poikien ruokaohjelmassa sattunut lukemaan vihanneksia, vai mikähän oli juonena? Se yksi isäkin kommentoi aika hyvin, poika ei syö koskaan mitään vihreää.

Mikäs siinä vihreetä syömään ku kuidut otetaan tabuista, samoin vitumiinit.. :lol2:

Joo helvetin kovassa kunnossa oli se raskaansarjan toinen, Shawn D'Aurelio ja niiq quadzillaki sanoi että asenne oli tosiaanki kohallaan! Läppä lensi ja muutenkin ihan fiksun oloinen äijä! Siitä tuli uusi idolini :)

Hyvä dokkari tuo minusta oli. Ihan hyvin kuvattu poikien elämää mutta ehkä turhan "suppea" silti, enemmän pituutta. Hyvin siinä se Jason Croce sano että "teen itelleni tätä hommaa ja nautin siitä jne." Äitiini ainakin dokkarri teki vaikutuksen. Nyt sekin sai vähän paremman kuvan harrastuksestani.

Joo kyllä siinä annettiin vähän turhan neitimäinen kuva niistä jätkistä kun koko ajan valitti(vat) vanhemmille (Lucchesi ). Mutta tottahan se on että pinna on varmasti kireellä ennen kisoja ja sitten jos sattuu olemaan sellaset vanhemmat jotka ei tiedä asiasta mitään ja sitten kyselevät tyhmiä. (Ottakaan nyt poikien harrastuksista selvää ja kannustakaa niitä siinä, VANHEMMAT!) Paria epäkohtaa lukuun ottamatta LOISTAVA dokkari! :5: [Ei ole kukaan ainakaan tehny parempaa.. :whip: ]

Nauratti se kun oli pari kohtaa missä joku 5 sec. kuvattin USA:n lippuja :lol2:

Vaikka dokumentti oli periaatteessa kisoihin valmistumisesta, se oikea tarina siinä oli näiden poikien ja vanhempien välisestä suhteesta.
Ensimmäisenä ajattelin, että lapsiahan ne vasta ovat vaikka ovat ihan miehen kokoisia. Ja toiseksi tuli mieleen että kuinka tärkeää on koko perheen tuki.
Hyvässä kunnossa he kaikki olivat, Timkin oli vasta 17V. Natuna huippu kuntoon tuleminen vie vuosia.
Jännää oli huomata kuinka vanhemmat eivät oikein tienneet kuinka suhtautua näihin isoihin poikiinsa. Ne on niitten lapsia, mutta silti käyttäytivät kuin ne olisivat jotain vieraita.

Ne täällä jotka pilkkaa poikien kuntoa ja kiukuttelua ovat varmaan itse juuri samassa iässä.
Mutta kyllä muutamat vanhemmat olisivat ansainneet potkun persuuksille. Plah muka PAKKO mennä risteilylle.

Kaikista paras oli se hemmo ruokapöydässä,joka vain huusi: "watch me, watch e, watch me!" äidilleen :D

Sen kohdan jälkeen tuli sit tyttöystävältä viesti, et: "mä en kyl kestä sua, jos sä aiot tollaseksi tulla" :D Hohohoo, no onneksi en aio.

keisari88 sanoi:
Mä en kyl tajuu mikä tos nyt oli muka karannu käsistä :)

Mun mielestä ei ollu yhtään neitimäistä eikä outoa tuo poikien kiukuttelu. 99% tuon ikäisistä pojista kiukuttelee vanhemmilleen samalla tavalla, vaikka ei olisikaan kisadieetti menossa. Kuinka moni tän palstan naureskelijoista on ite vetäny kisadieetin ja kokeillu omaa huumorintajuaan 2 päivää ennen kisaa?
Puhun nyt siis kunnon kisadieetistä, enkä mistään "5 päivää ilman purilaista" -dieetistä.

Tohon esittämääni kysymykseen ei tietenkään tartte vastailla, se oli retorinen. Ja muutenkaan ei tartte välttämättä kommentoida tätä mun postia, piti vaan saada taas jotain kirjottaa...

Heikki722 sanoi:
Mun mielestä ei ollu yhtään neitimäistä eikä outoa tuo poikien kiukuttelu. 99% tuon ikäisistä pojista kiukuttelee vanhemmilleen samalla tavalla, vaikka ei olisikaan kisadieetti menossa. Kuinka moni tän palstan naureskelijoista on ite vetäny kisadieetin ja kokeillu omaa huumorintajuaan 2 päivää ennen kisaa?
Puhun nyt siis kunnon kisadieetistä, enkä mistään "5 päivää ilman purilaista" -dieetistä.

Aivan! Oon ite tos 17 vuoden iässä ja mua vituttaa mun mutsi yhtä paljon ku jasonia sen omat vanhemmat.

Ja mä en voi sille yhtään mitään et mua vituttaa mun mutsi tai joku muu joka yrittää neuvoa

Isolation sanoi:
Mikäs siinä vihreetä syömään ku kuidut otetaan tabuista, samoin vitumiinit.. :lol2:

Joo helvetin kovassa kunnossa oli se raskaansarjan toinen, Shawn D'Aurelio ja niiq quadzillaki sanoi että asenne oli tosiaanki kohallaan! Läppä lensi ja muutenkin ihan fiksun oloinen äijä! Siitä tuli uusi idolini :)

Shawn oli kovassa kunnossa ja takuuvarmasti oli äijä kuurilla, pengoin jostain vanhoja kuvia kaverista ja oli näissä vajaa vuosi ennen kisaa otetuissa kuvissa huomattavasti vähemmissä lihoissa + ne gynotissit. Asenne oli ihan kohillaan mutten nyt mitenkään fiksuksi väittäisi, sellainen perus texasilainen (eikös se jostain etelästä ollut?) juttujen perusteella.

Ihme ruikutusta jätkiltä mutta ihmekös tuo kun on kova dieetti päällä ja poijjaat on pahimmassa teini-iässä.

Overallin voittaja Jason Croce pääsi muuten Flex-lehden kuvauksiin.

Isolation kyseli parempaa dokumenttia niin veikkaisin että tuo Feldmanin veljesten tekemä voisi olla aika asiallinen, vähän eri näkökulmasta tietenkin.

Ilecules sanoi:
Isolation kyseli parempaa dokumenttia niin veikkaisin että tuo Feldmanin veljesten tekemä voisi olla aika asiallinen, vähän eri näkökulmasta tietenkin.

Mikäs se tämmönen "Feldemanin veljesten" tekemä dokumentti on? :hyper:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom