4D: Teinipojat ja testosteroni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja natu76
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Aika perusdokkari oli, yllätyin kuitenkin melkeinpä positiivisesti.
Sen raskaansarjan kaverin luulot itsestä ja todellisuus oli kyllä aika eri tasoilla, ja muutenkin vaikutti aika dorkalle se ukko. Shawn vaikutti melko fiksulle, kun taas se viiden päivän dieetti a.k.a hampurilaispoika ja voittaja-Jason oli vittumaisia äksyilijöitä.

Toisaalta, pitää nostaa hattua varsinkin Shawnille ja voittajajannulle, olivat tosi kovassa kunnossa ikäisekseen. Sai muuten tällainen 18v- kaveri aika paljon motivaatiota tuosta dokkarista.

:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Mike
Luinko mä väärin vai menikö se äidin pikku pullasorsa sinne kisoihin 5-päivän dieetillä ja dieetti petti sinäkin aikana hampurilaisen verran.

Mä luulen, että kun kaveri näki, missä kunnossa muut olivat niin meni yksinkertaisesti kusi sukkaan ja feidasi!

Se jamppa tähtäsi 10 viikon päässä oleviin Pitsburghin kisoihin, eli kiristelyt olivat alullaan vasta. Meni niihin kisoihin kai vain sen takia, koska muuten ei olisi päässyt Pitsburghin kisoihin ollenkaan, pakkorako. Hampparin söi muistaakseni kisan aamuosuuden jälkeen. Paska olo tuli ja jätti kisan iltaosuuden (vapaaohjelma tms.) väliin sitten. Paska olo saattoi myös tarkoittaa tosiaan sitä, että jänisti, kun huomasi kuinka löysä oli muihin verrattuna.

Kohtuu hyvä dokkari oli, mutta olen samaa mieltä jo kirjoittaneiden kanssa, että pöljää esitellä Ripped Fuelia jonain kovana tehoaineena. Shawnista jäi ainoana vähän järkevämmän jampan olemus mieleen, muut olivat kiukuttelevia ipanoita, joilla on vielä maailmasta paljon opittavaa. Nojaa, nuoriahan noi pojat olivatkin, kai jotain 17-19-v, että kerkiihän siinä iässä vielä oppiakin. Shawn oli myös kovassa kunnossa, mutta gynon takia ei voittoa ilmeisesti tullut.

Milloinkahan tulee dokumentti, jossa toisaalta puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä (myös roinasta), mutta ei kauhistella eikä suurennella (eli tekemällä tehdä laillisista lisäravinteista tehokkaampia kuin ne oikeasti ovat)? Tuskin ikinä.

Originally posted by iivili
Milloinkahan tulee dokumentti, jossa toisaalta puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä (myös roinasta)...

Pakkotoisto Productions? :)

Mitähän niille nykyään kuuluu?

onko Shawn voittanu jotain?

Oli ne 2 aika hyväsa kunnos

Vitun paska dokkari mua ainaskin alko itkettää ku yks diettas VIISI päivää ja oli lähdössä voittamaan eka maali ja poika huutaa äitille et soita valmentajalle ku meni maali vituiks.. Ja rasvat varmaan yli 20 siks se ei menny ilta kisaan ku älys tilanteensa.. Tää yleisen voittaja oli siks varmaan sekava ku se oli luultavasti ollu dietillä vähän niinkuin me suomi urpot (itse mukaan lukien). Jäi myös vaivaamaan ku siinä sanottiin vaan ravinnosta et kehonrakentajat ei syö rasvaa, vähän hiilareita, ja yks urpo ei salaattia eikä hedelmiä ollenkaan ja se yks diettas kovat 56 päivää ja tiuski kaikille ja tyttö kaveri alkoi jo epäillä et kestääkö elää sen kaa jos siitä tulee joskus ammattilainen :rolleyes:
Sit ei kerrottu paljon kukakin paino punnituksessa, ei varmaan moni saa mitään kuvaa ku puhutaan keskiraskaasta sarjasta..
Entäs se nesteen poisto kaveri vittu muovi pussissa..
Itse olen 20 liian löysä vaikka lavalla ekan kerran viikon päästä lauantaina, en asu kotona ja pyydä äitiltä matka rahaa, diettiä takana 18 viikkoa, töitä tehny koko dietin n.6 päivää viikossa.. Nyt sain lomaa katastuksiin saakka.. Paras tukija on avovaimoni. Siinä minun kirja tosta dokkarista ja avautuminen :offtopic:

Rupesin miettimään tota noitten jätkien asennetta, ja täytyy sanoa että ei menis läpi meidän perheessä. Toki ymmärrystä löytyisi kun kyseessä on kisadieetti, mutta dieetti ja matalat ravintoarvot ei käy tekosyystä Kusipäisyydelle. Sekin voittaja vittuili vanhemmilleen ihan suoraan.

Jos mahdollinen oma poika joskus puhuis mulle noin, niin sanomista tulis, olipahan sitten USA:n mestari tai ei.. tsiisus..

ja tokihan se kisadieetti tekee ärtyisäksi, oon itekkin ollu dieetillä, en kisa, mutta kuitenkin, ja myönnän että pirun matalilla hiilareilla ja efut koneessa ärsysytkynnys on matalampi. Mutta ei juma, ei se oikeuta tollaseen käyttäytymiseen että huutaa ja aukoo päätään kaikille. Sillon pitää lähtee vaikka mököttämään nurkkaan tai lenkille tms.

Meikäläisen kommentit:

-ei helvata! Kuinka joku voi mennä kehonrakennuskilpailuun, vaikka six-päkistä ei ole tietoakaan???!!!111! ei ymmärrä vaikka olis kuinka katsastuskisat tai jotain... Ja vielä kehtaa tiuskia äidillensä 5:n päivän dietin jälkeen. Joku sais pistää ruotuun ton kaverin.

-Shawn ja kokonaiskisan voittaja olivat kovassa kunnossa! :worship: Tosin Shawnin gynot vähän hymyilytti. :D Shawnilla oli kyllä tosi kannustava äitee!
BTW oli niissä itse kisoissa aika monta muutakin mukavaa gynoa. Taitaa olla vahvat proteiinit noilla jenkeillä.

-en myöskään voinu käsittää sen ruipelon raskassarjalaisen isän käytöstä. Aivan kuin se olis hävennyt poikaansa kun se vähän nostelee painoja. Pojan kunto oli kyllä tosi pieni raskaaseen sarjaan ja eipä kireydestäkään löytynyt vaikka oli ollut yli 50 päivää dietillä. Mikähän oli ollut lähtökohta?

-yleismestarilla oli mukavat vanhemmat. Toinen vetää tiukkaa diettiä ja syö jotain kuivaa kanaa. Ja samaan aikaan vanhemmat syövät pizzaa triplajuustolla ja vitsailevat pojan ruokavaliosta. Itselläni olis mennyt kans hermot noihin vanhempiin.

Kun viisi davidia ei riitä

Ehdotan, että eilisen dokkarin takia david -rating asteikkoa muutetaan niin, että ne jotka pääsee samalla tasolle tuon dokkarin kanssa saavat tästä lähtien 6 Hassenholfia....

:david: :david: :david: :david: :david: :david:

Eipähän dokkarissa ollut oikein mitään fiksua.
Jätkät vaan kiukutteli ja peppuroi perheelleen. :david:

Joo-o olihan dokkari. puoleen väliin katoin ja sit tv. en ymmärrä tällaista tapaa tehdä dokumentteja:curs:

Originally posted by Cthulhu
Minunkin mummoni höpötti aina tuollaisia mutta sitten, kun suomalaiset hiihtäjät jäivät kiinni dopingista niin pääsin kuittailemaan mummon hiihtoharrastuksesta, joten nyt vallitsee kauhun tasapaino.

:lol2: :D

Mut oli ihan kohtuu dokkari, ainakin motivaatio kohosi tota katellessa.. Se shawn oli kieltämättä hyvässä kunnossa ja vieläpä natuna :rolleyes:

Mutta oisin ite saanu varmaan kotona turpaan jos oisin vittuillu porukoille tolla tavalla.. Mutta sehän olikin jenkeistä toi dokkari :david:

Se jäi kyllä mieleen, että Shawn oli kyllä kovassa kunnossa.
Kyllä ihmetytti miten vanhemmat oli niin tossun alla.
Se jäi ihmetyttämään kun se yks kaveri veti pelkkää proteiinia dietillään! Eikös siihen kuuluis ne rasvat kuitenkin mukaan??
Pahoittelen jos tämä nyt on joku itsestään selvä asia, mutta itse olen tottunut täältä lukemaan että jätetään ne hiilarit vaan pois...

Shawn oli mukavan olonen sälli(=ei kusi noussut päähän),mm.oli jonkun vanhemman naisen kanssa salilla...jotkut puhuu gynon vaivaavan(itse en tiedä mitä tarkoittaa,luultavasti liittyy roinaamisen haittapuoliin,valaiskaa jos jaksatte...liittyskö jotenkin rintalihaksiin,ne näytti hieman oudoille)mut silti oli kova kuntonen...se jason oli melko kusiaivo vaikka olikin dietillä,ei onnistus meiän perheessä tollanen vittuilu/kiukuttelu!
kävi melkeen sääliks sitä raskaan sarjan äijää kun luuli itestään vähän liikoja!(hei...raskas sarja!)
se ripped-fuel-sälli...no oli mitä oli...mäkin voisin lähtee kohta kisailee tolla kunnolla/rasvaprosentilla!

Originally posted by arni
jotkut puhuu gynon vaivaavan(itse en tiedä mitä tarkoittaa,luultavasti liittyy roinaamisen haittapuoliin
Nännit kuin imettävällä äidillä.

Eikö kukaan muu nää sitä hyvänä asiana, että ton dokkarin nähneet saattaa tottua ajatukseen että lihasta haluavalle ei riitä se yks lämmin ateria päivässä? Ehkä muaki aletaan ymmärtää ku vetelen protskupatukoita oppitunneilla ja syön sen X kertaa päivässä.

Originally posted by iivili
Shawn oli myös kovassa kunnossa, mutta gynon takia ei voittoa ilmeisesti tullut.

Itse koko kisan nähneenä voin sanoa, ettei Shawn voittoaan mielestäni gynoihin menettänyt. Sarjan voittaja, Mark McEachern kepitti Shawnin symmetriassa ja poseerauksessa mennen tullen, Shawnilla olisi rutkasti korjattavaa pakollisissakin asennoissa. Toivottavasti kaveri oppii poseeraamaan ja jaksaa jatkaa kilpauraa, potentiaalia löytyy.

Tässähän poseeraa sitten se kolmanneksi jäänyt raskassarjalainen (188 cm ja 98 kg), jonka olisi mielestään pitänyt sijoittua ainakin toiseksi.

Mä en käsitä sitä alussa seurattua bulkkiäijää. Kattelin äijän kuntoa alkuminuuteilla ja kelasin että tässä sitten seurataan muutaman kuukauden ajan kuinka miehen ulkomuoto muuttuu ja mies kiristyy. Sitten heti seuraavaksi sen mutsi on pistämässä sille päälle kisavärejä! WTF!! Tyypillä oli rasvat varmaan 20 ja lähti ihan tosissaan Kalifornian mestaruuskisoihin... Ei hyvää päivää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom