4D: Teinipojat ja testosteroni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja natu76
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
No niin, palataanpa Shawni'sta takaisin aiheeseen eli dokumenttiin. Mun mielestäni se oli ihan paska. Miksikö? Selitänpä.

Keskiverto suomalainen tai mistä tahansa päin maailmaa oleva henkilö ei ole koskaan harrastanut punttitreeniä saati edes koskenut muihin puntteihin kuin housujensa. Tämä keskivertoihminen katsoo tapansa mukaan 4D-dokumentin ja saa ahaa-elämyksen: "Olinpa taas oikeassa, kehonrakentajat ovat huonokuntoisia vätyksiä ja syövät hormoneja vihannesten sijasta". Kehonrakentajiksi herra/rouva keskiverto yleistää kaikki salilla käyvät ihmiset, mukaanlukien voimanostajat, painonnostajat ja sunnuntaipunttajat.

Mä olen tällainen aloittelija joten mä en tiedä juuri mistään mitään, mutta onko silti pakko näyttää tv:stä lajin huonoimmat puolet koottuna tunnin pätkään? Lyön vetoa, että aamulla mummini soittaa mulle ja käskee heti lopettamaan reenaamisen, koska se on vaarallista. Sanoihan se toisen Jasonin valmentajakin dokumentissa, että touhu on terveellisen ja epäterveellisen rajamailla. Mummi tuonee mulle sata kiloa porkkanoita.

Ja vielä kun se yksi urpo kehtasi mainostaa että "tämä on on kuin amfetamiinia, nopeuttaa aineenvaihduntaa ja polttaa rasvaa". Ei semmoisia saa käyttää! Saati mainostaa! Tai säilyttää keittiön pöydällä lasipurkeissa.

Mitä mä tässä oikein vaahtoa vaikkei asia kuulu mulle? Kantaa saa ottaa puolesta ja vastaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by rintafile
Mä melkeen liikutuin kyyneliin siinä kohtaa, kun se läski oli syöny hampurilaisen huonon aikaan, eikä päässykään vetää kisaa loppuun.

Näin ohjelman vain pätkittäin ja jäi kauheasti vaivaamaan: miten tuo homma siis oikein meni? Eikö ko. tyyppi sitten mennyt kisoihin ollenkaan? Näin kun hän oli menossa sinne ja sitten näin kun tapasi taas äitinsä auton luona ja halailivat liikuttuneena. Mitä tapahtui?

Originally posted by Evil Joe
..lajin huonoimmat puolet koottuna tunnin pätkään? Lyön vetoa, että aamulla mummini soittaa mulle ja käskee heti lopettamaan reenaamisen, koska se on vaarallista. Sanoihan se toisen Jasonin valmentajakin dokumentissa, että touhu on terveellisen ja epäterveellisen rajamailla. Mummi tuonee mulle sata kiloa porkkanoita.

Ei tossa dokkarissa mun mielestä pelkkiä huonoja puolia tuotu esiin. selvästi sanottiin ja näytettiin että bodarit elää terveellisesti ja on erittäin päättäväisiä jne. ja antavat kaikkensa.

Huonoja puolia on, ja niitä on paljon. jos asiaa tarkastelee terveysnäkökulmasta, niin huonoja puolia on varmasti enemmän kuin hyviä, joten miksi sitä asiaa pitäisi jotenkin kaunistella? Ymmärrän kyllä pointtisi, että kaikki salillakävijät yhdistetään rojuttelijoihin, mutta rojun käyttöä ei tossa dokkarissa yhdistetty noihin poikiin. enemmän ahistaa se, että nyt moni luulee että isoihin lihaksiin ei ihan oikeasti tarvitse rojuja (kun onhan se ronnie colemankin natu-for-life).

ja sitäpaitsi porkkanat on hyviä, syö niitä ja treenaa kovaa niin kasvat :)

...... Lyön vetoa, että aamulla mummini soittaa mulle ja käskee heti lopettamaan reenaamisen, koska se on vaarallista. Sanoihan se toisen Jasonin valmentajakin dokumentissa, että touhu on terveellisen ja epäterveellisen rajamailla. Mummi tuonee mulle sata kiloa porkkanoita.............

Minunkin mummoni höpötti aina tuollaisia mutta sitten, kun suomalaiset hiihtäjät jäivät kiinni dopingista niin pääsin kuittailemaan mummon hiihtoharrastuksesta, joten nyt vallitsee kauhun tasapaino.

Asiaohjelma. Mä luulin, että sisältää propagandaa hirveästi ja vain vähän skabavalmisteluja...mutta toisin kävi!

Tietenkin englantilaisrouvan selostuksessa oli havaittavissa sarkasmia ja tuomitsevaisuutta, mutta mun mielestä mielenkiintoista katsottavaa.

Keskiraskaansarjan kaverilla oli massaa! Ja melkoinen gyno;)

Vilahtelihan siellä myös jotain tuttuja naamoja, raskaansarjan mestari 2003 Chris Cook ja se Bev Francisin mies Steve, joka on Dorianin ystävä...

Positiivista, että Suomen televisiosta tuli tuollainen dokkari ulos!

syövät hormoneja vihannesten sijasta

<klips>

Ja vielä kun se yksi urpo kehtasi mainostaa että "tämä on on kuin amfetamiinia, nopeuttaa aineenvaihduntaa ja polttaa rasvaa". Ei semmoisia saa käyttää! Saati mainostaa! Tai säilyttää keittiön pöydällä lasipurkeissa.

Mikä ihmeen punainen lanka siinä oli kun se yksi ääliö ylpeili sillä ettei syö rehuja? Antoi vielä ymmärtää että se on jotenkin terveellistä.

Muutenkin pisti silmään sellainen _turha_ asketismi: jos trainerin tekemässä ravinto-ohjelmassa lukee että kanaa+riisiä, niin tarkoittaako se sitä että ruoka on aina ja iankaikkisesti kuivaa kanaa ja kuivaa riisiä, vieläpä eri lautasilta, ilman mitään höysteitä tai rehuja? (Ok, yksi kavereista oli sipaissut sinappia kanan päälle.) Ilmeisesti jotkut voivat vetää vaikka aaltopahvia päivästä toiseen ruoaksi, mutta mitä järkeä siinä on jos on makuaisti tallella?

Ja se Ripped Fuel oli pelkkää perinteistä ECAa...jenkeissä ainakin dokkarin valmistumisaikaan ihan laillista.

Päällimmäiseksi jäi mieleen että perusjenkit syövät aina pelkkää pizzaa.

Se oli hauska sen yhen kaverin mutsi, joka tyytyväisenä esitteli poikansa lihaksia tutuilleen. Ainakin kannustava asenne.

Ihan hyvä dokkari. Ois vaan tosiaan voitu muistuttaa siitä että kaikki joilla on isot lihakset eivät välttämättä kilpaile tai käytä hormoneita eikä pinna ole niin kireällä kuin kisadieetin viimeisiä päiviä viettävillä huipuilla. Natu-S(h)a(w)n vaikutti mukavalta tyypiltä, tää joka voitti sen koko homman oli puolestaan jotenkin poissaolevan tuntuinen henkisesti.

Musta dokkari oli ihan asiallinen, Nelonen vaan mainosti ohjelmaa shokeeraavasti ja halveksien.
Ja jenkithän syö epäterveellisesti vain pizzaa.... mutta siitähän sitä energiaa saa, niinkuin jonkun pojan vanhemmat totesivat :D

Se oli vähän noloa, kun kaveri alkoi tilittämään siitä, kuinka kateellinen mun isä on mun menestyksestä. Ehkä minä en kehtais alkaa tuollaista jurputtamaan tv:ssä vaikka olis millainen isä tahansa.
Toi dokkarin nimi oli vähän harhaanjohtava Teinipojat ja testosteroni, eihän tuossa ollut mitään puhetta niitten roinaamisesta.

Ihan mielenkiintoinen dokkari, mutta henk. koht. alkoi vituttamaan se jatkuva kitinä poislukien Shawn. Muut jannut kiukuttelivat kuin pahimmatkin murkkuikäiset ja käyttäytyivät tosi ääliömäisesti vanhempiaan kohtaan. Sietäisivät saada lähinnä :whip: perseelleen

Niin, mua harmitti sen yhen kaverin puolesta jonka faija ei ollut yhtään kannustava. Oma poika sentään kyseessä eikä vaivaudu edes tsekkaan kisoja, näittekö miten se selitteli siinä vaivautuneena että joo kun pitää sitä ja tätä.... Vitun urpo sanon mä.

Originally posted by Ozzy
Kiukuttelivat kuin pahimmatkin murkkuikäiset ja käyttäytyivät tosi ääliömäisesti vanhempiaan kohtaan. Sietäisivät saada lähinnä :whip: perseelleen

No eikös ne vielä olekkin murkkuikäisiä vai teini-ikä taitaa teettää vielä hieman tepposia pojille. Ääliömäistä käytöstä totta tosiaan.

Tuo meidän poika on natu, tuntui vähän naivilta sen faijan suusta, mutta mikä minä olen poikaa tuomitsemaan. Jokainen tavallaan.

Originally posted by Jakob

Tuo meidän poika on natu, tuntui vähän naivilta sen faijan suusta, mutta mikä minä olen poikaa tuomitsemaan. Jokainen tavallaan.

Joo se kuulosti hassulta :)

Mutta kun sitä rupeaa miettimään, niin samanlaisia tapauksia löytyy varmasti suomestakin.
Se kaveri kun ei selvästikkään tiennyt mitään nostelusta, ja sanoi vielä niin hyvin että "Hän (shawn) tekee todella kovasti töitä, ja sehän se on mikä lihaksia kasvattaa" tjsp. Just noin varmasti tosi moni ajattelee, että kun treenaa tarpeeksi kovaa jne. niin varmasti kasvaa isoksi.

Originally posted by Pertti 123
Ei kylläkään saanut kovin positiivista kuvaa tosta poikien touhusta. Kyllä esim yleisurheilua osaa taas tän jälkeen arvostaa entistä enemmän.

Kuinka niin?

Hauska kohta oli se kun tyyppi esitteli Twinlabin ripped fuelia ja kertoili kuinka hän kerran erehtyi ottamaan 4 tabua vaikka purkissa luki 2, ja joutui lääkäriin. Vaarallisia aineita nämä...

Originally posted by ande2
Hauska kohta oli se kun tyyppi esitteli Twinlabin ripped fuelia ja kertoili kuinka hän kerran erehtyi ottamaan 4 tabua vaikka purkissa luki 2, ja joutui lääkäriin. Vaarallisia aineita nämä...
Sehän on oiva tekosyy selittää vanhuksille että hemmetti tää Ripped Fueli on "ärtsyä" tavaraa...hmm?;)

Tämän lisäravinnekeskustelun jatkeeksi siirryttiin käytännössä samassa lauseessa äitiin joka totesi tyyliin, että "olen kyllä puhunut pojan kanssa hormoneista ja mitä se voi merkitä hänen tulevaisuudelleen". Ei sanasta sanaan mutta tuohon tyyliin.

99,7% (ei keho-)ihmisistä jotka katsoi tuon, rinnastaa taas entistä varmemmin lisäravinteet hormoneihin.

Saatana.

Originally posted by Mike
Luinko mä väärin vai menikö se äidin pikku pullasorsa sinne kisoihin 5-päivän dieetillä ja dieetti petti sinäkin aikana hampurilaisen verran.

Niin se itse sanoi, mutta onkai sillä pidempi dieetti ollu. jokatapauksessa, jos dieetillä "ratkeaa" johonkin hampurilaiseen niin aijai, ompas vielä tekemistä ainakin psyykkisellä puolella. toihan kuulostaa ihan joltain painonvartijoiden dieettaamiselta! "IIk lissu, söin tänään nallekarkin!"

ei sillä, ihan yks lysti tossa kunnossa söikö se sen hampurilaisen vai ei :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom