Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nevalainen sanoi:Ei kait tämäkin aihe mene jo varustesodaksi??? :D
Kilkenny sanoi:Kyllä mä ainakin rykäsen ton 400 m alle 40:een sekuntiin penkkipaita päällä
Jalat pitää olla hyvässä kunnossa kiekonheitossa niinkuin keihäänheitossakin,pitkät raajat on eduks niinkuin sanoitkii,sillä pitkillä käsillä saa pidemmän vedon,painostakin on hyötyä,jotta on massaa siellä heiton takana,ettei käy niin että kiekko pyörittää miestä ;) .Kummassakin lajissa tekniikka on miltei tärkein,sopiva voima yhdistettynä äärimmäiseen nopeuteen ja loistavaan tekniikkaan,siitä se tulos tulee.darkflame sanoi:Kiekonheittoa ei ainakaan kannata yrittää. Olen harjoitellut aina kesäsin mökillä kiekonheittoa, (naisten kiekolla) ja piru vie se oli alussa vaikea oppia tekniikka. Nykyään alkaa pommitus yli 50 rajalla... kohta pitäisi käydy hankkimassa se miesten kiekko ja yrittää sitä.
Koolla on väliä, ei niinkään kropalla, pikkasen lihaksia siellä sun täällä, mut ei bodari-style. Pitkät käsivarret ja isot kädet ovat välttämättömät että kiekko pysyy kädessä ja että käsivarsi pysyy suorana kun pyörähdetään. Nopeus ratkaisee tässäkin lajissa sillä kun pyörähtää niin saa nopeutta heittoon joka vie heiton pidemmälle, täysin järkevää fyysikan lakia lukeneille... Kaikki lähtee siitä, että heitto lähtee kropasta eikä kädestä.
Monet kaverit, jotka ovat käyny mökilläni, ovat yrittäneet ja luulevat heittävänsä jopa paremmin kuin mä vain sen takia että heillä on isommat hauikset. Ainakin mä saan aina hyvät naurut kun kundit jäävät alle puolet mun tuloksesta.
Tää oli kyl nyt vähän off-topic mutta tässäpä vähän tietoa kiekonheitosta... jos jollain on lisättävää, niin olkaapa hyvä!
Pertti 123 sanoi:No nyt tulee pitkästä aikaa postaus joka liittyy tredin alkuperäiseen aiheeseen...
Nyt 400m ennätykseni on alle 49,50 sekuntia!!!!!!!
:kippis1: :haart:
A2J sanoi:Kun on ennätys tota luokkaa ni olikkos Pertti123 mukana Kalevan kisojen 400 metrin alkuerissä.
Ei näy ainakaan kovin huima tulostaso olevan
Pertti 123 sanoi:En kommentoi. Eikä mielellään jatketa näitä henkilöllisyys arvoitteluja :haart:
Pertti 123 sanoi:Jälleen parani enkka!!!
En kyllä tiedä, että viitsinkö enää päivittää näitä tietoja tänne (eteenkään numeroiden muodossa)
Pertti 123 sanoi:Jälleen parani enkka!!!
En kyllä tiedä, että viitsinkö enää päivittää näitä tietoja tänne (eteenkään numeroiden muodossa)
ares sanoi:Onnea uudesta enkasta! Ois tosi mielenkiintosta tietää kuinka valmistauduit pari viimestä viikkoa ennen huimaa ennätysparannusta?