Pertillä komee kampäkki =)
Treeneissä 5:lle aidalle asti 13 askeleella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pertillä komee kampäkki =)
dosii, ei treeniä neljään viikkoon paitsi Utin Jääkärirykmentin tarjoama aktiviteetti :D
Jos lähtötaso on 80 sekuntia niin aika paljon on parannettavaa. Ajattelin, että kyseessä on joku vähän päälle 60 sekunnin kaveri. Luultavasti noi edellä antamani ohjeet eivät riitä alkuunkaan. Mun on rehellisesti sanottuna todella vaikea lähteä neuvomaan, kun ite en ole ikinä juossut nelkkua hitaammin ku 54,5 (jos olen täysillä juossu).
Jos lähtötaso on 80 sekuntia niin aika paljon on parannettavaa. Ajattelin, että kyseessä on joku vähän päälle 60 sekunnin kaveri. Luultavasti noi edellä antamani ohjeet eivät riitä alkuunkaan. Mun on rehellisesti sanottuna todella vaikea lähteä neuvomaan, kun ite en ole ikinä juossut nelkkua hitaammin ku 54,5 (jos olen täysillä juossu).
Jos esim sun tekniikka on todella huonolla tolalla, niin vaikee korjata täältä käsin. Mutta tosiaan turha sitä totuutta on kaunistella, että aika paljon saat tehdä töitä ton eteen. Siitä mulla ei oo oikeestaan mitään hajua kuinka paljon se sitten on ja mitä sen pitäs olla. Varmaan pitäs jättää melkeen puntit keväällä pois ja juosta 3-5 kertaa viikossa. Ainakaan massaa ei kannata hankkia kroppaan lisää.
Varmaan sekoitit mut ja Jacylon? Mun lähtötaso tosiaan heikko Jacylonin varmaankin parempi.
Ihan kokeilu mielessä ja omaksi huvikseni koittaisin tuota aikaa parantaa ja treenata sen mukaan mitä pystyy. Enemmänkin tarkoituksena olisi saavuttaa kaverin 65s juoksu, jonka joskus on vuosia sitten juossut.
Vois vielä lokakuun loppu puolella käydä kokeilemassa että mihin sitä pääsisi kun on kroppa hieman jo tottunut juoksemiseen.
Miten ihmeessä oot ollu aina noin hyvä? Juoksit tohon aikaan ennen kuin alotit lajin harrastamisen?
Tulin ottaneeksi vetoa huomattavasta rahasummasta Daegun yu-kilpailujen aikoihin. Ensi kesänä tulisi 400m ratakierros mennä alle minuutin (eli vähintään 59,99s). Otin haasteen vastaan sen kummemmin ajattelematta, ja mietin että onhan tässä koko kausi aikaa reenata tarvittaessa. Kesä meni hieman nihkeällä liikunnalla, ja ratakierrosta spurttaillessa huomasin viimeset 150m olevan täyttä tuskaa. Tarkkaa aikaa en kellotellut vielä, aikaa on kuitenkin 9kk. :D