400m aikasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
Hulkki sanoi:
Hohoo, on kyllä melkoinen määritelmä lihavuoresta jos niputat mut samaan Miken kanssa... Painoa meillä on kutakuinkin saman verran mutta mä olen Mikea 15 cm pidempi.

No ootte kuitenkin aika massiivisia 400m juoksuun. Ja sä oot varmaan yhtä massiivinen kuin Mikekin, suhteessa siis, jos otetaan rojuttelu huomioon (eli natumassat sen verran kovat, että voi verrata suhteessa Mikeen). Ainakin kunnioitus on samaa luokkaa :rock:

Hulkki sanoi:
Keihäänheitto ja kuulantyöntö ovat liian teknisiä lajeja. Muistan hyvin kun mua 25 kg pienemmät äijät viskoivat keihästä 25 m pidemmälle kun en ole ikinä osannut heittää oikein.

Keihään heitto on ehdottomasti liian tekninen, mutta kuulan heitto, tai ainakin paikaltaan kuulan työntö sopii kaikille.

Mutta hei eihän tää niin totista olisi. Kaikilla samat lähtötasot tekniikan suhteen, eli nolla (Hulkilla tietysti pieni etulyöntiasema, koska on yleisesti harrastanut yleisurheilua)

Niin siis olis kiva tietää paljonko esim. Mike ja Hulkki juoksee 400m, kun ovat vahvoja, mutta turhan massiivisia lajiin (liikaa happea kuluu).

Toi yleisurheilukisa jutussa oli ideana kaikkien Pakkotoistolaisten vapaa osanotta. Ihan läpällä kyllä ton heitin, mutta ei kai se niin paskakaan idea olis välttämättä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pertti 123 sanoi:
Niin siis olis kiva tietää paljonko esim. Mike ja Hulkki juoksee 400m, kun ovat vahvoja, mutta turhan massiivisia lajiin (liikaa happea kuluu).

Mutta olihan Jonssonillakin lihasta luiden päällä ihan mukavasti..

Force sanoi:
Mutta olihan Jonssonillakin lihasta luiden päällä ihan mukavasti..

Oli kun juoksi 200m ME:n, mutta oliko kun juoksi 400m ME:n??? En ole varma ajankohdasta, mutta Johnson on ollut 200m ME jälkeen paljon hoikemmassa kunnossa, kuin olessaan lihaksikkaimillaan. Ja jos en ole ihan syönyt sieniä, niin 400m ME syntyi myöhemmin kuin 200m:n.

Muuten, ei Johnson ole varmaan milloinkaan niin hirveän painava ollut. TV:stä tulee harhaan johtava kuva, kun kaverit on tumma ihoisia ja todella rasvattomia. Juoksijat jotka näyttää todella bodatuilta saattaa painaa 70-80 kg.

Mutta toki Johnson on sieltä lihaksikkaammasta päästä, kuten Jenkkien pikamenijät yleensäkkin. Onhan se helppo olla suht hyvissä lihoissa ja silti treenata muutenkin hyvin ja paljon kun on super lahjakas ja kun kemiallinenkin valmentautuminen on kuosissa :rolleyes:

Pertti 123 sanoi:
Ja sä oot varmaan yhtä massiivinen kuin Mikekin, suhteessa siis, jos otetaan rojuttelu huomioon (eli natumassat sen verran kovat, että voi verrata suhteessa Mikeen). .
Ja jos tädillä ois munat niin se ois setä.

neutraali sanoi:
Ja jos tädillä ois munat niin se ois setä.

Aivan

Jos ei tajua, että kyseessä on mutulla ja omasta näkökulmasta kirjoitettu lause, jota myös mielipiteeksi voi kutsua, niin minkäs mä sille voin. Selvästikkään kyseessä ei ollut mikään fakta. Ehkä toi oli leikkisästi heitetty kommentti, tai sitten sulla on vaan pipo hieman kireellä.

Pertti 123 sanoi:
Ja sä oot varmaan yhtä massiivinen kuin Mikekin, suhteessa siis, jos otetaan rojuttelu huomioon (eli natumassat sen verran kovat, että voi verrata suhteessa Mikeen).
:lol2:

No joo, neutraali ehti ensin. Vai olisiko niin, että neutraali protestoi sitä, että natua kunnioitetaan yhtä paljon kuin ei-natua? ;)

Hulkki sanoi:
:lol2:

No joo, neutraali ehti ensin. Vai olisiko niin, että neutraali protestoi sitä, että natua kunnioitetaan yhtä paljon kuin ei-natua? ;)
Ei ollu protesti ja Pertti 123 ei ole pipo tiukalla. :D :piis:

Mulla on paska nopeuskestävyys, mutta eiköhän jonnekin 53:een pitäis aika painua. Nelkku ei oo ihan mun juttu näillä keuhkoilla. :( Broidi juoksi 19-vuotiaana 49,5:een, vaikka tuskin 3 treeniä jaksoi tehdä viikossa.

Pertti 123 sanoi:
En mä voi uskoa, koska ei kukaan voi olla lahjakkaampi kuin minä, p#rkele :D :kuvia:
Kyllä toi on totta. Eikä shapen broidi edes ollut ikäluokkansa ehdottomia huippuja, esim. yksi mun ja shapen kaveri juoksi 17-vuotiaana nelosen alle 48 s. Ja tämän jampan treenit oli lähinnä penkkiä ja muuta yläkroppaa salilla, treenattiin aika usein yhdessä.

Hulkki sanoi:
yksi mun ja shapen kaveri juoksi 17-vuotiaana nelosen alle 48 s.

Jos toi pitää paikansa (oletetaan että pitää), niin kyllä on tyhmä sälli, jos ei uraansa jatkanut (jos sellaista edes koskaan oli, uraa siis). Siis onko säliillä kuitenkin liikunnallinen tausta. Ja oliko toi yläkehoilu oikeesti ainoo mitä se teki. On varmaan kuitenkin joskus treenannut enemmän tai vähemmän tosissaan?!?!? Onko tulos oikeista kisoista (sähkö ajanotto vai käsi).

Ettei vaan ollut tää tyyppi:[mod]Oli kyllä, mutta jätetään miehen nimi pois tältä pahamaineiselta hormoonibodarien juonittelupalstalta. Kyllä tuon nimen voi kukin sitten itse ottaa selville jos kiinnostusta löytyy. -Hulkki[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pertti 123 sanoi:
Jos toi pitää paikansa (oletetaan että pitää), niin kyllä on tyhmä sälli, jos ei uraansa jatkanut (jos sellaista edes koskaan oli, uraa siis).
Paha loukkaantuminen lopetti miehen juoksu-uran.

Siis onko säliillä kuitenkin liikunnallinen tausta. Ja oliko toi yläkehoilu oikeesti ainoo mitä se teki.
Ihan kilpajuoksija oli. Kaipa se nyt ainakin omissa treeneissään juoksua mahdollisesti enemmänkin otti, mutta koulun valmennustunneilla lukiossa aiheutimme valmentajalle harmaita hiuksia vääntämällä salilla pelkkää yläkroppaa kun olisi pitänyt treenata juoksua tms. muiden tapaan.

Hulkki sanoi:
Paha loukkaantuminen lopetti miehen juoksu-uran.

Harmi, noita lahjakkuuksia ei liikaa ole, eikä 400m taso ole kovinkaan hääppöinen nykyisin Suomessa. Tietysti myös yksilö tasolla ikävä homma. Viitsitkö kertoa, millainen loukkaantuminen oli kyseessä?

Hulkki sanoi:
Ihan kilpajuoksija oli. Kaipa se nyt ainakin omissa treeneissään juoksua mahdollisesti enemmänkin otti, mutta koulun valmennustunneilla lukiossa aiheutimme valmentajalle harmaita hiuksia vääntämällä salilla pelkkää yläkroppaa kun olisi pitänyt treenata juoksua tms. muiden tapaan.

Aaaaa, no nyt selkis vähän.

Vedin muutama vuosi sitten 400m alle minuuttiin kolmannella yrityksellä, eka oli jotain 1min 20sec, toka 1min 5sec ja viimeinen 59sec. Nää juoksut meni n.viikon sisällä ja yläkehotreenin jälkeen paino 95kg ja pituus 195cm.
Paino on noussut reippaasti ja tossa kohtapuoliin on tarkoitus käydä kattoo mikä on 400kunto. Tarkoitus on pitää nopeus ja notkeus yllä vaikka painoa tuleekin ja alle minuutti on mulle jees raja.

16-vuotiaana harjoituksissa 400m 50,1. Samana kesänä 300m kisassa 35 ja jotain osia. Ei jaksa tarkasti muistaa.

Kiekonheittoa ei ainakaan kannata yrittää. Olen harjoitellut aina kesäsin mökillä kiekonheittoa, (naisten kiekolla) ja piru vie se oli alussa vaikea oppia tekniikka. Nykyään alkaa pommitus yli 50 rajalla... kohta pitäisi käydy hankkimassa se miesten kiekko ja yrittää sitä.

Koolla on väliä, ei niinkään kropalla, pikkasen lihaksia siellä sun täällä, mut ei bodari-style. Pitkät käsivarret ja isot kädet ovat välttämättömät että kiekko pysyy kädessä ja että käsivarsi pysyy suorana kun pyörähdetään. Nopeus ratkaisee tässäkin lajissa sillä kun pyörähtää niin saa nopeutta heittoon joka vie heiton pidemmälle, täysin järkevää fyysikan lakia lukeneille... Kaikki lähtee siitä, että heitto lähtee kropasta eikä kädestä.

Monet kaverit, jotka ovat käyny mökilläni, ovat yrittäneet ja luulevat heittävänsä jopa paremmin kuin mä vain sen takia että heillä on isommat hauikset. Ainakin mä saan aina hyvät naurut kun kundit jäävät alle puolet mun tuloksesta.

Tää oli kyl nyt vähän off-topic mutta tässäpä vähän tietoa kiekonheitosta... jos jollain on lisättävää, niin olkaapa hyvä!

Juoksin 400m joskus muistaakseni 59 sekuntiin. Enään en edes viihti kokeilla. Cooperin juoksin viime keväänä, jonka keskeytin kun aikaa oli 24 sekuntia jäljellä. Matkaa kertyi 3350m. Cooperin jäljiltä oksensin ja kyljet olivat kipeinä monta päivää. Taisin vaan juosta vähän liian lujaa...

TommyTiger sanoi:
Juoksin 400m joskus muistaakseni 59 sekuntiin. Enään en edes viihti kokeilla. Cooperin juoksin viime keväänä, jonka keskeytin kun aikaa oli 24 sekuntia jäljellä. Matkaa kertyi 3350m. Cooperin jäljiltä oksensin ja kyljet olivat kipeinä monta päivää. Taisin vaan juosta vähän liian lujaa...

Noinhan se coopperi pitää juosta :evil:

Vielä kun olisit ne 24 sekaa edennyt, niin olisit saanut vielä 50-100m lisää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom