Hulkki sanoi:Hohoo, on kyllä melkoinen määritelmä lihavuoresta jos niputat mut samaan Miken kanssa... Painoa meillä on kutakuinkin saman verran mutta mä olen Mikea 15 cm pidempi.
No ootte kuitenkin aika massiivisia 400m juoksuun. Ja sä oot varmaan yhtä massiivinen kuin Mikekin, suhteessa siis, jos otetaan rojuttelu huomioon (eli natumassat sen verran kovat, että voi verrata suhteessa Mikeen). Ainakin kunnioitus on samaa luokkaa
Hulkki sanoi:Keihäänheitto ja kuulantyöntö ovat liian teknisiä lajeja. Muistan hyvin kun mua 25 kg pienemmät äijät viskoivat keihästä 25 m pidemmälle kun en ole ikinä osannut heittää oikein.
Keihään heitto on ehdottomasti liian tekninen, mutta kuulan heitto, tai ainakin paikaltaan kuulan työntö sopii kaikille.
Mutta hei eihän tää niin totista olisi. Kaikilla samat lähtötasot tekniikan suhteen, eli nolla (Hulkilla tietysti pieni etulyöntiasema, koska on yleisesti harrastanut yleisurheilua)
Niin siis olis kiva tietää paljonko esim. Mike ja Hulkki juoksee 400m, kun ovat vahvoja, mutta turhan massiivisia lajiin (liikaa happea kuluu).
Toi yleisurheilukisa jutussa oli ideana kaikkien Pakkotoistolaisten vapaa osanotta. Ihan läpällä kyllä ton heitin, mutta ei kai se niin paskakaan idea olis välttämättä.