40-60 kiloisten penkkituloksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juttu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli oon n 160cm pitkä ja painoo n.48kg ja penkist ykköset on 55kg. Salilla oon käyny n. 4 kuukautta. Kiinnostais et mitä muut samankokoset nostelee :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ite oon nyt joku 165cm pitkä eli pikkujäbä ja tänä vuonna elokuussa tulee 16 vuotta täyteen, maksimi penasta tällä hetkellä 82,5kg, tuskin enään nousee noin paljo ku en oo vissiin kohta pariin kuukauteen nostellu, tulokset laskee mutta kaippa toi "loma" tekee salilta ihan hyvääki

En ole aikoihin ollut 40-60 kiloinen enkä kokeillut maksimeja mutta silloin ku olin alle 60-kiloinen niin kevyehkösti nousi 75kg, ois se 80kg voinu tulla. Aamupainoa muistaakseni tuolloin reilu 55kg, reilusti alle 60 kuitenkin.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
15v. 162cm ja painoa oli 60 meni 85kg

Nyt on ikä sama, pituutta 3cm enempi ja painoa 4-5kg enempi, sekä penkki on nyt 90kg

Sillon kun itellä oli 60kg niin penkin ykkönen oli 92.5kg. Nyt painoo tullut 5kg lisää ja ykkönen 95kg, jäänyt kyllä penkki aika vähille tässä parin kk:n aikan kun olkapää paskana.

Älkää sitten yllättykö kun olkapäät paukkuu... Ei taida jokaisella 60kg pojulla olla vielä tekniikka niin hanskassa, että maksimeita kannattaisi edes kokeilla. Harjoitelkaa fiksusti ja pysykää ehjänä, kyllä niitä maksimeita ehtii vielä ottamaan.

tän ketjun perusteel täytyy entistä nolompana kävellä sinne penkin alle nimittäin painoa n. 70kg ja maksimi penkist sama.

tän ketjun perusteel täytyy entistä nolompana kävellä sinne penkin alle nimittäin painoa n. 70kg ja maksimi penkist sama.

pakkotoistoon liittymispäivän perusteella olet todennäköisesti treenannu vasta vähän aikaa jolloin 70kg ei ole huono tulos... IMO alle vuoden treenillä on paha edes puhua hyvistä/huonoista tuloksista.

Back
Ylös Bottom