40-60 kiloisten penkkituloksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juttu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Silloin kun aloitin treenaamisen olin 168cm/58kg ja penkistä meni 50kg. En kuitenkaan ollut koskaan harrastanut mitään liikuntaa tai muuta vastaavaa vapaa-aikanani, joten peruskunto oli erittäin paska:D Tähän voitte verrata hyvillä mielin :D

Nyt on treeniä takana 1,5v ja nykyinen tilanne näyttää tältä: 170cm/70kg ja penkistä 100kg=) hyvin on siis tulosta tullu ja itse olen tyytyväinen, sillä näin pienenä miehenä voin olla tyytyväinen omaan kehitykseeni. Treeniä vaan lisää ja lisää ja kyllä se rauta nousee!

Itellä pituus siinä 168 ja paino 61-62kg. Viime maksimikokeilusta on kuukausia aikaa, 2kk treenitauon jälkeen 60kg :( Tällä hetkellä 5x5 sarjaa teen 55kg:lla eli hyvänä päivänä nousee varmaankin 70kg, pitää testata jossain välissä.

Nonii taas vois pitkästä aikaa päivitellä tietoja eli oli tossa taas semmone kausi aika pitkään käynnissä että tuli salilla käytyä joskus ja joulusin :/ Mutta kesän jälkeen innostus taas nousi huimasti ja tällä hetkelle painoo iteltä löytyisi semmonen 57.5kg ja penkistä otin suht kevyen ykkösen 80kg :)

Haluisin kyllä kovasti nähä ku 55 kilosena nostat 35kg yli oman painon, millä lihaksilla ? Tainnu vähä värittyä tarina matkan varrella :)
Voi morjes, ei kannata varmaaan aukoa päätänsä asioista joista ei oikeasti tiedä.
Tässä 60 kg painava nainen tyrkkää penkistä enemmän varmaan kun sinä tulet koskaan nostamaan:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi morjes, ei kannata varmaan sitä päätä aukoa asioista joista et mitään tiedä.
Tässä 60 kg painava nainen tyrkkää penkistä enemmän varmaan kun sinä tulet koskaan nostamaan:

Joo eipähän taas ollu mikään hyökkäys kyseistä tyyppiä kohtaan, kohan kuulostaa melko epäuskottavalta. Kysenen muija videossa on vähintääkin harrastaja, ja luultavasti ei kuitenkaan mikään ihan average puntti mimmi, ja mistäköhän minäkään tiedän ettei toi kysene tyyppikään ole ? Kohan epäilen aina välillä tälläsiä pakkotoiston penkkisankareita. Ja saattaa olla hyvinkin että penkkaa enemmän ku mä ikinä, tässä sitä kuitenkin koko ajan pyritään omia tuloksia parantaan, mutta päänsä suonia ei mun juttujen takia tarvitse kuitenkaan pullistella...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo eipähän taas ollu mikään hyökkäys kyseistä tyyppiä kohtaan, kohan kuulostaa melko epäuskottavalta. Kysenen muija videossa on harrastaja, ja luultavasti ei kuitenkaan mikään ihan average puntti mimmi ja mistähän minä tiedän ellei toikin tyyppi ole ? Kohan epäilen aina välillä tälläsiä pakkotoiston penkki sankareita. Ja saattaa olla hyvinkin että penkkaa enemmän ku mä ikin tuun nostamaan, tässä sitä kuitenkin koko ajan pyritään omia tuloksia parantaan.
Mikäköhän tuo oli, jos ei hyökkäys, jos sanot "Millä lihaksilla?". Kyllä nyt tietysti saa kyseenalaistaa, jos kuulostaa selvästi joltain kalatarinalta.
Miesten penkkipunnerruksessa 59 kiloisten sarjassa Suomen ennätys on 145 kiloa, joten ei varmaan tarvitse epäillä voiko joku pakkiksella nostaa 35 kiloa yli oman painon jos painaa 57.5 kiloa? Et ole tainnut katsoa ikinä painonnostoa jossa alle 60 kg tyypit rinnallevetää 3x oman painon verran? Paraolympialaisissakin 48 kg painava tyyppi penkkas 180 kiloa.
Henkilön aikaisempia viestejä selaamalla olisi myös selvinnyt, että jo vuonna 2010 penkkiykkönen oli 55 kg ja omaa painoa löytyi 48 kg.
Eli kannattaa tutkia ennen kuin alkaa hutkimaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäköhän tuo oli, jos ei hyökkäys, jos sanot "Millä lihaksilla?". Kyllä nyt tietysti saa kyseenalaistaa, jos kuulostaa selvästi joltain kalatarinalta.
Miesten penkkipunnerruksessa 59 kiloisten sarjassa Suomen ennätys on 145 kiloa, joten ei varmaan tarvitse epäillä voiko joku pakkiksella nostaa 35 kiloa yli oman painon jos painaa 57.5 kiloa? Et ole tainnut katsoa ikinä painonnostoa jossa alle 60 kg tyypit rinnallevetää 3x oman painon verran? Paraolympialaisissakin 48 kg painava tyyppi penkkas 180 kiloa.
Millä lihaksillahan tarkotin sitä että kun on painoa 55kg ja oma kehitys ainakin toiminut niin että kun on enemmän painoa niin nousee aina enemmän. Tällä siis tarkotin nyt että jos on ESIM. ei omia tuloksia kun en jaksam muistella mutta 60kg niin nostaa 70kg, 65kg niin nostaa 77.5kg 70kg niin nostaa 90kg, eli siis ei mene aivan suhteessa esim ettei aina 5kg massa = 5kg penkkitulokseen... Itsehän en mikään kokenut todellakaan ole enkä mitään sellaista yritä TODELLAKAAN esittää :D Ja tiedän kyllä että kovia painoja nostellaan mutta juurikin nää pakkislaiset harvemmin on näitä monsterinostajia, mutta niinku sanoin mistäs minä tiedän ? Keskiverto jätkään verrattuna tuo 55kilosena 35kg yli oman painon nostaminen on vaan melko hyvin ja propsit siintä.

Eiks Juttu kirjottanu, että painaa 57.5kg ja ottaa penkistä 80kg. Meikäläisen matikalla tuosta saa kylläkin 22.5kg päälle oman painonsa. Sori mut piti tulla pätemään :D

Eiks Juttu kirjottanu, että painaa 57.5kg ja ottaa penkistä 80kg. Meikäläisen matikalla tuosta saa kylläkin 22.5kg päälle oman painonsa. Sori mut piti tulla pätemään :D
Tää oli siis tarkotettu yhdelle heti ensimmäisen sivun kirjoittajista, ei näköjään tuo quote ollut menny oikeaan osoitteeseen... Mutta eiköhän ois aika vaihtaa raitaa jo ettei tämäkin threadi mene paskan jauhantaan.

Viimesin kokeiltu 67 omapaino 85 penkistä. Pari kk päästä yriteään uusiks jos sais sen satasen. Oman painon jos sais hiissattuu 70 kiloon (nyt 65 dieetin jäliltä).

Zone-sarja -42%
Joo täällähän näköjään aikamoinen sota syttyny :D Mutta itse en kyllä näe siinä että alle 60kiloinen jannu nostaa 80kg niin mitään erikoista:D Tässä ei vielä sinäänsä ole edes kovin kova taisoisesta tuloksesta kyse mielestäni jos nyt olen yhtään asioista perillä..

Joo täällähän näköjään aikamoinen sota syttyny :D Mutta itse en kyllä näe siinä että alle 60kiloinen jannu nostaa 80kg niin mitään erikoista:D Tässä ei vielä sinäänsä ole edes kovin kova taisoisesta tuloksesta kyse mielestäni jos nyt olen yhtään asioista perillä..

Juuri näin.

Onpas masentava ketju. 55 kg massaa ja penkkimaksimi nyt 33 kg, treeniä alla melk. 8 kk. Se johtuu sukupuolesta. Olkaa poijjaat tyytyväisiä.

Back
Ylös Bottom