40-60 kiloisten penkkituloksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juttu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oon minäki 45 kilonen ja nostan 100 kiloa...pointti siis että ei näitä kaikkia kannata uskoa.

Tämä oli taas turhimmasta päästä postaus. Tuo Tonsban tulos voi olla ihan hyvin mahdollinen. Vaikka onkin nuon kevyt pituuteensa nähden. Ei se 90kg nyt niin ihmeellinen ole 17v. jampalta joka on treenannut 2v.

Joo mut tolla pituudella noin kevyt..
Kun alotin salilla käymisen ylä asteella painoin jonkun 50 ja olin saman pitunen, mutta painoo vaan ei tule vaikka miten vetäs ruokaa naamaan. Ja rasvaa ei oo paljo ollenkaan, muutenkin ruumiinrakenne on semmonen että tosi kapee vyötärö, mutta levee selkä voisi sanoa, että "siro" rakenne:D

Zone-sarja -42%
Tämä oli taas turhimmasta päästä postaus. Tuo Tonsban tulos voi olla ihan hyvin mahdollinen. Vaikka onkin nuon kevyt pituuteensa nähden. Ei se 90kg nyt niin ihmeellinen ole 17v. jampalta joka on treenannut 2v.

No ei se liittyny pelkästään siihen yhteen tulokseen. Vaan yleisesti tätä topikkia selatessa voi hieman kriittinen olla ja kannattaakin.

No ei se liittyny pelkästään siihen yhteen tulokseen. Vaan yleisesti tätä topikkia selatessa voi hieman kriittinen olla ja kannattaakin.

Kyllä järki pitää pitää mukana kun näitäkin selailee, mutta tuo ko. tulos on täysin mahdollinen.

Ite alotellessa pari kuukautta ennen 15v, tais paino pyörii siinä 55 kilon kohilla ja penkistä nous 50kg. Nyt on tosin ikää 16 ja painoa 78kg, penkkipunnerrus 6 x 92,5kg ja perään 5 x 95kg vikana sarjana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
22v 175cm 61kg ja 75kg penkistä viime syksynä pelkällä punnerrusreenillä, aiemmin kyllä tullut satunnaisesti salilla käytyä.. Nyt aloitettu uudelleen.

Tosi helppo ykkönen otettu 60 kilolla, olis varmaa tullu 3 toistooki, oon kehittyny nyt hyvin kolmessa kuukaudessa 50kg->62,5 smith penkissä tehtynä, otin ton ykkösen vapaalla tangolla. edit: paino unohtu, oon 55kg 172cm

Noni tuli vietettyy tossa noin vuoden tauko ja kesän innostuin salilla ravaamisesta taas :rock: Nyt sit tän hetken infoa eli n. 166cm pitkä 52.5kg painoo ja penkistä puhtaalla tekniikalla (ainakin omasta mielestä :D) 70kg.

Mää painan n. 59-60 kg ja penkistä menee peräti 7 toiston sarja 42 kg:lla. Oon 169 cm pitkä ja nainen. Treenannut reilun vuoden.

Ei välttämättä kuulu tänne, mut laitan kuitenkin. Painoa 62kg ja penkistä nyt 82,5kg. Pituutta 181cm et aika ruipelo oon :D (treeniä n.10kk)

Back
Ylös Bottom