Ei kukaan sun penkkituloksesta ole sotinutkaan itsellä samaa luokkaa, ei mennyt quote oikeaan osoitteeseen. Kohan sanoin tosta alle 55kg puristaa yli 90kg on jo aika hyvinJoo täällähän näköjään aikamoinen sota syttyny :D Mutta itse en kyllä näe siinä että alle 60kiloinen jannu nostaa 80kg niin mitään erikoista:D Tässä ei vielä sinäänsä ole edes kovin kova taisoisesta tuloksesta kyse mielestäni jos nyt olen yhtään asioista perillä..
- - - Updated - - -
Eikä tartte sunkaan aina suuttua, sen verran oon noita sun postejas nähny ja niistä apua saanut, että luulis sunki jo ymmärtävän meidän teinien tietämättömyydestä. Tässä sitä koko ajan yritetään oppia ettei ensikerralla olla yhtä tyhmiä! Silti menisin väittämään että en tunne henk. koht. ketään perus jannua kuka nostaa alle 55 kilosena yli 90kg. Harvemmin vaan näitä 55 kilosia on kovatasoisia painonnostajia. Ja noita pakkislaisten treenivideoita olenkin selaillut moneen otteeseen, on kyllä isoja lukemia niilläkin pakko myöntää!Suosittelen katsomaan vaikka ton "pakkislaisten omia treenivideoita" ennenkuin tulet laukomaan 16 ikävuoden varttuneella näkemyksellä tollasta paskaa. Pakkikselle kyllä kirjoittelee useampikin todella kovatasoinen nostaja.