40-60 kiloisten penkkituloksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juttu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pakkotoistoon liittymispäivän perusteella olet todennäköisesti treenannu vasta vähän aikaa jolloin 70kg ei ole huono tulos... IMO alle vuoden treenillä on paha edes puhua hyvistä/huonoista tuloksista.

Ei se pakkikselle rekisteröityminen nyt mikään pykälä ole, että silloin on sen reenin alottanut.

Puskee van eteempäin niin tulokset nousee! :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei se pakkikselle rekisteröityminen nyt mikään pykälä ole, että silloin on sen reenin alottanut.

Puskee van eteempäin niin tulokset nousee! :)

kyllä se nyt jollain tavalla on suuntaa antava tieto:
kun haluaa treenata kunnolla kannattaa jonkin laista pohjatietoa asiaan hankkia, mikä tapahtuu nykyään useimmiten netissä, jossa törmää helposti pakkotoistoon ja tekee accountin. ei tietenkään aina käy näin...

Helvetin kova tulos kyllä Sakella :) Tuohon treenauksen aloittamisjuttun, ei se välttämättä kerro mitään että millon liitty pakkikselle.. Itse treenasin 9kk ennen ku kuulinkaa pakkotoistosta, valitettavasti :S

Helvetin kova tulos kyllä Sakella :) Tuohon treenauksen aloittamisjuttun, ei se välttämättä kerro mitään että millon liitty pakkikselle.. Itse treenasin 9kk ennen ku kuulinkaa pakkotoistosta, valitettavasti :S

ei tietenkään ollut kovin hyvä perustelu, mutta tässä tapauksessa taisi kuitenkin mennä ihan oikein...

Zone-sarja -42%
Meneekö offtopic..., mutta vaimo nosti 1 x 45kg kapeesta penkistä, ote noin 35cm. Paino 57kg ja pituus 171cm.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli oon n 160cm pitkä ja painoo n.48kg ja penkist ykköset on 55kg. Salilla oon käyny n. 4 kuukautta. Kiinnostais et mitä muut samankokoset nostelee :D

Kannattaa antaa ittes nyt kasvaa... Jäät muuten koht tommoseks 160cm... On hyvä jos tekee vähä lihaskuntoo, mutta tos iässä ku on kasvupyrähdys menos ni kannattaa tehä vaa omalpainol...

Kannattaa antaa ittes nyt kasvaa... Jäät muuten koht tommoseks 160cm... On hyvä jos tekee vähä lihaskuntoo, mutta tos iässä ku on kasvupyrähdys menos ni kannattaa tehä vaa omalpainol...
No mitähän joku penkkipunnerrus pituuskasvuun vaikuttaa?

No eipä se salilla käynti sitä kasvua hidasta, jos et nyt tee raskaita päälikkeitä aivan vituillaan olevalla tekniikalla.

E. Mulle ainakin lääkärit ovat sanoneet, että murrosiässä aloitettu kuntosaliharrastus kasvattaa perusvoimaa ja lihaksia tukemaan kroppaa.

Tulee sit kun on tullakseen, on mulla täälä videoita aikasemmin ollu jo. Lähinnä sen takia en viitsi juuri nyt laittaa, koska salikortti umpeutu, ja käyn vasta kesäloman alkaessa uusimassa sen. Tällä välin teen autotallissa punttia, on siellä toki penkkikin, mutta ei ns "salipainoja"

Eli kyllä te sen videon vielä saatte.. ;)

Semmoset 172cm pitkä ja painoo 55-56kg ja 90kg tulee penkistä nätillä tekniikalla tosin ikää jo 17 ja treeniä takana päälle 2 vuotta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom