- Ikä
- 47
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulamiehet on yleensä aika kovia penkkiukkoja.
DDR:n Udo Beyerillä on sitten kaikki tulokset sitä luokkaa, etten jaksa uskoa niihin aivan kaikilta osin....
Minulla on kirja 82 vuodelta. Siinä Udon kerrotaan penkkaavan 245. Udon ura toki jatkui, joten ihan varma miehen ennätyksestä ei voi olla.
Udo Beyer on kertonut penkkiennätyksensä olevan 260kg. Siitä oli joku aika sitten juttua jollain voimafoorumilla.
Udo Beyer on kertonut penkkiennätyksensä olevan 260kg. Siitä oli joku aika sitten juttua jollain voimafoorumilla.
Mä kisasin 2001 Haukijärven Jarkkoa vastaan raw kisassa. Kovaan ääneen kuuluteltiin mulle että oli ottanut 270kg salilla viikkoa aikaisemmin. No kuulamiesten penkit on kuulamiesten penkkejä, kisassa sitten tulos oli 190kg. Kovia romuja anyways kun eihän noiden kisoissa tartte käydä. Kun noi joutuu pysäyttämään rinnalleen noi romut, niin hupsista keikkaa, vajaa 100kg pois tangosta.
Tuosta Cantwellin penkistä on aivan turha ottaa sataa kiloa pois, 40 kg vähemmän menisi pysäytyksellä takuulla, oli tuokin jo verrattain siisti nosto.