260 kg putoaa rinnalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Voimah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
.

Pää irti,jätkä vissiin niin tohkeissaan ku sai ylös ettei malttanu edes laittaa tankoa telineeseen. (vai hajoskohan penkki?):lol2:

Mä tiputin kerran vahingossa 130kg rinnalle melkein suorilta käsiltä. Ei se rintaan sattunut. Tosin mulla oli vain puolet tuosta 260 kilosta. Mutta peukalo murtui ja rintaan jäi tangon kuva.

No HUH HUH!
Itselläni on tippunut 90 luvun alkupuolella 110kg suoraan telineistä oton jälkeen kurkulle,kiitos "minulle rakkaan" apinaotteen.

Re: .

Originally posted by Kipi I
Pää irti,jätkä vissiin niin tohkeissaan ku sai ylös ettei malttanu edes laittaa tankoa telineeseen. (vai hajoskohan penkki?):lol2:

No siis, eihän se saanu sitä ylös. Nykyään penkkipaidan kanssa nostettaessa nosto jumittuu monesti tuohon aivan yläasentoon, käsien lukitsemista vaille.

Joskus yläasteella, kun sillojn kokeitiin omia kovia penkkituloksiamme niin kaverille putosi joku ~50 kg tuhon posken päälle.

Tapahtui siis näin, että kaveri ei saanut noita kiloja ylös ja innokkaat varmistajat lähtivät nostamaan tankoa ylös hieman eri tahdissa... Toisella oli reipas tahti ja toisella sitten ei. Tanko sitten tipahti ja enkä tiedä onko kaveri sen jälkeen penkki ennätyksiä uskaltanut koittaa.... ;)

Pienet kilot tosin, mutta kyllä siihen jonkun tikin taisi saada ja varmasti tärähti...

Kylläpä puistatti katsoa tuolta Ed Coanin ja John Bottin kyykyt. Perin ikävän näköisiä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitäköhän mahto käydä tuolle äijälle jonka rinnalle 260kg tipahti...?

Ai saamari!!

Oltiin viime kesänä lätkäjoukkueen kanssa salilla. Yksi kaveri sitten teki penkkiä, ja takana toinen jamppa varmisti. Kun kaveri oli saanut sarjansa loppuun, niin hän päätti vaan päästää irti, ja raudat putosivat suoraan rinnalle. Ei siinä mitään käynyt, mutta ihme juttu silti. Ei tainnut olla tällä kyseisellä nostajalla selvillä kuka ne painot pistää telineeseen

Tästä tulikin mieleen kun elämäni ensimmäisen kerran kokeilin jalkaprässiä yläasteen liikunnantunnilla.
Opettaja tietenkin oli päästänyt kaikki nassikat salille ja lähtenyt itse paskalle.
Tyhmänä katselin prässiä vähän aikaa ja päätin sitten vähän koittaa. Yksi toistoa... Kaaaksi toistoa (rautaa taisi olla pikkasen liikaa) Siinä sitten pidin vähän aikaa jalkoja suorina ja tyhmänä luulin ,että kait se sinne ylös jää ja eikun jalat pois, mutta WHOOPS kun tippui koko systeemi syliin. Säikähdin pikkasen ja suorinta tietät terkkarille. Mitään pahempaa ei käynyt, joku pieni venähdys tai jotain.

Vastuuntuntoinen opettaja,kun päästää nassikoita tollattiin salille leikkimään,eikä itse jaksa valvoa.

Originally posted by MR.D
No HUH HUH!
Itselläni on tippunut 90 luvun alkupuolella 110kg suoraan telineistä oton jälkeen kurkulle,kiitos "minulle rakkaan" apinaotteen.

Ai saatana, tossahan ois voinu käydä ihan saatanan pahasti...

Originally posted by MR.D
No HUH HUH!
Johan tossa olis luullu hengen lähdön olevan lähellä. :eek: Vai eikö muka käyny mitään? :confused:

Ei ollu varmistajista paljon apua tossa videossa. Vähän tuntuivat pitävän vain muodon vuoksi käsiään siinä sivuilla.

Viime viikonloppuna sm-penkissä meidän seuran nostajalla (nostaa yli 40v) tippu 177,5 kg otsaan ja verta tuli ihan mielettömästi. :mad:
Se lähti karkaan ja meni ranteiden yli. Kurkulle olis tullu muuten, mut se veti päänsä silleen alas päin ja otsaan kolisi. Varmistajat oli kans ihan nukuksissa. No sit ei muuta kun jäitä päähän ja laastaria.. Toinen nosto jäi rinnalle, mutta kolmannella se sit tuli..
:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom