260 kg putoaa rinnalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Voimah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Originally posted by punnertaja
Toinen nosto jäi rinnalle, mutta kolmannella se sit tuli..
:kippis1:

Asennetta!

Juu veikkaan että aika moni olisi jättänyt nostamatta pää turvoksissa ja laastari otsalla, kun kyseessä oli vielä uusi oma ennätys... Se on rautaa!:kippis1:

Ääni taisi muuttua "hieman" enemmän basson puolelle ja kurkku oli kuin raastinraudalla vedetty.
Originally posted by Tomba
Johan tossa olis luullu hengen lähdön olevan lähellä. :eek: Vai eikö muka käyny mitään? :confused:

Originally posted by Gazza
Ei ollu varmistajista paljon apua tossa videossa. Vähän tuntuivat pitävän vain muodon vuoksi käsiään siinä sivuilla.

No, eipä ne siitä tangosta kiinnikään saa pitää. Ja jos se yllättäen tippuu noin, niin ei siinä kukaan ehdi tekee yhtään mitään.

Miten vitussa voi pudottaa tangon naamalleen!!!?! Täytyy olla jo aika masana, vittu eikö siitä pidetä kaksin käsin kiinni siitä tangosta. No jospa sen sitte tajuaa, ku itellä napsahtaa.

:david:

Mikä ihme siinä muuten on ettei penkeissä ole turvarautoja? En tuota videota nähnyt kun se serveri tai mun netti jumii, mutta miksi varmistajat aina pitää käsiään muka valmiudessa ja kyykkää tangon mukana (niin penkkiä kuin kyykkyä varmistettaessa), mutta sitten kun jotain pettää niin tanko putoaa kuitenkin... vääränlaista turvallisuuden tunnetta. Penkkipunnerrus boikottiin kunnes turvaraudat tulevat pakollisiksi? :)

ressukka sanoi:
Mikä ihme siinä muuten on ettei penkeissä ole turvarautoja? En tuota videota nähnyt kun se serveri tai mun netti jumii, mutta miksi varmistajat aina pitää käsiään muka valmiudessa ja kyykkää tangon mukana (niin penkkiä kuin kyykkyä varmistettaessa), mutta sitten kun jotain pettää niin tanko putoaa kuitenkin... vääränlaista turvallisuuden tunnetta. Penkkipunnerrus boikottiin kunnes turvaraudat tulevat pakollisiksi? :)

Ei se putoa kun on hyvät varmistajat.

miksei kisoissa käytetä esim. hyvin matalalla olevia turvarautoja? eli eivät olisi nostossa tiellä, ja jokusen sentin tanko painaisi rintakehää alaspäin jos jäisi rinnalle, mutta ei kuitenkaan ihan selkärankaan asti..

kaikenmaaliman kekejä sitä näkeekin yksin koittavan ennätyksiään niin kyykyssä kuin penkissäkin ilman minkäänlaisia varmistuksia. voimateline kunniaan!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ressukka sanoi:
Mikä ihme siinä muuten on ettei penkeissä ole turvarautoja?

Meidän salille tuli turvaraudat penkkiin sen jälkeen kun yks jannu tiputti tangon hampaille :rock:

Tosin itse en ole rautoja käyttänyt kuin kerran yksin penkatessani. Syy on se että jos raudat jättää riittävän korkealle niin ei toistoista tule mitään kun ei saa tankoa rintaan asti, ja jos taas laittaa alempaan pykälään niin kuristun ennemmin sen tangon alle kun ne raudat ottaa.

Mulla putosi kotisalilla vinopenkkitelineestä 90kg... Laitoin mukamas tangon telineeseen ja pongahdin ylös ja saman tien tanko putosikin penkin päälle... :rock: Rinnalle on jäänyt kohtalaisen usein 100-185kg yksin ollessa... :D :david:
Jaa niin.. ekaa kertaa koittaessani 100kg tanko tuli vauhdilla alas poikkirautoihin... onni oli että tämä tapahtui salilla ja nostin voimatelineessä kun kerran joku oli jättänyt penkin valmiiksi... :rolleyes:

Aiheeseen liittyen...

Mikä on paras keino pelastautua jos tanko jämähtää rinnalle? Yleensä toki salilla on muuta väkeä ja voi kirkua apua, mutta entäpä sellainen tilanne, että on ihan yksin ja siis oman onnensa nojassa. Vieritelläkö tanko rinnan, vatsan ja hattivatin yli reisien kautta penkille vai kallistaa tangosta painot toisesta päästä pois, jolloin tanko keikkaa iloisesti pystyyn?

Nimim. kokemusta molemmista tavoista nuoruusvuosilta.

Yllättävän yleinen kuolinsyy muuten USAssa autotallitreenaajien keskuudessa tukehtua levytangon alle vinopenassa.

Minulla oli joskus aikoinaan ranne yli vuoden p*skana kallistettuani rinnalle jääneet painot pois. Kun ei lukkoja ollut päissä niin tanko kippasi todella räväkästi pystyyn ja ranteen ulkosyrjä otti aikas kipeetä.

jarmot sanoi:
Aiheeseen liittyen...

Mikä on paras keino pelastautua jos tanko jämähtää rinnalle?

Jos ei ole lukkoja niin silloin keikauttamalla ja jos on lukot niin sitten kai ei ole muuto vaihtoehtoa kuin rullata tanko etukautta pois, saattaahan siinä jotain särkyä mutta säilyy kuitenkin hengissä. Tosin itse en tee enää koskaan isoilla painoilla tai loppuun asti jos ei ole rautoja tai kaveria vieressä.

jarmot sanoi:
Aiheeseen liittyen...

Mikä on paras keino pelastautua jos tanko jämähtää rinnalle? Yleensä toki salilla on muuta väkeä ja voi kirkua apua, mutta entäpä sellainen tilanne, että on ihan yksin ja siis oman onnensa nojassa. Vieritelläkö tanko rinnan, vatsan ja hattivatin yli reisien kautta penkille vai kallistaa tangosta painot toisesta päästä pois, jolloin tanko keikkaa iloisesti pystyyn?

Nimim. kokemusta molemmista tavoista nuoruusvuosilta.

Mä joskusu löin lukot päihin 80kg ja se jäi rinnalle tasapenkillä... hätä meinäs tulla mutta kallistamalla toisenpään lattialle ja toisen nostin sitten päältäni pois pelastuin... :)
Käytännössä olen aina rullannut/työntänyt painon lantiolle ja noussut siitä istumaan... Noin voi toimia alle 150kg kanssa mut sen jälkeen alkaa tulemaan punotusta... ;)
Kallistamalla saa sellaisen tapahtumaketjun aikaan ettei paremmast välii...
Joskus väsyneenä tarkotus oli tiputtaa 90kg painot 60 kiloon mutta otin vain toiselta puolelta 15kg kiekon pois... heh oli se komian oloista nostaa :david:
En voi suositella kenellekkään yksin reenausta... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom