-25kg puolessa vuodessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xander80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse koitin jatkaa kesäisen dieetinkin jälkeen tarkoilla PHR-suhteilla, mutta treenin edistymisen kannalta oli tärkeää lisätä hiilarien määrää. Muutenkin otin ruokailun vähän rennommin, eikä mitään katastrofaalista päässyt käymään. Päin vastoin, kiristyin vähään lisää.

hei kysyisin sellasta että minkälainen sykemittari kannattaa ostaa ? onko jotain mittaria joka pystyisi laskemaan koko päivän kuluneet kalorit? kiitos jo etukäteen.

Minä (nainen, pituutta 165 cm) painoin enimmilläni 87 kiloa. Lihoin kahdessa ja puolessa vuodessa 27 kiloa:wtf:. Tuo oli sellainen masennuslääkkeet+reumalääkkeet+paska parisuhde kombinaatio:(.

Kesällä 2007 tartuin itseäni (kaivatun) eron myötä niskasta ja järkeistämällä ruokavaliota ja liikkumalla päivittäin 1-1½ tunnin lenkkejä koirien kanssa, laihduin joulukuuhun mennessä 23 kiloa, enkä edes katso olleeni millään järjettömällä nälkädietillä. Paljon kuitua (ihan purkista), tasaiset ruoka-ajat ja kaiken sokerin, alkoholin ja kahvin pois jättäminen oli avainsanat. Suurena apuna oli myös kromitabletit.
Asiaa tietty auttoi, että pääsi masennuslääkkeistä eroon, koska kyseinen lääke nosti ruokahalun potenssiin miljoona ja kun eron myötä 24/7 vitutus loppui, niin loppui myös lohtusyöminen.

Nyt tämän vuoden alusta (vuoden "paikoillaanolon" jälkeen) aloitin taas urakan, jolla tiputan ne viimeisetkin ylimääräiset, tavoitteena 55 kilon elopaino:).

Tsemppiä vaan postauksen aloittajalle, kyllä se siitä;)

Itselläki nyt paisu tämä laihuttaminen semmosiin mittoihin että olisi tarkoitus 4kk aikana pudottaa 16-19kg, 2 kuukautta mennyt ja 11,5kg lähtenyt että luultavasti nyt nuo loputkin lähtee. Kauhean määrän sitä kerää läskiä ympärilleen. Kehonkoostumus mittauksen se minulla vaati että tajusin että onpa tuota läskiä vieläkin paljon vaikka sitä olin ylimääräisiä jo pudottanut.

Tsemppiä muillekki pudottajille ja toivottavasti päästään tavotteisiin.

Ei mitään ihqdaa naistenlehti diettejä. Rehellinen karppaus elämäntavaksi ja paino putoaa, ja pysyy alhaalla. :thumbs:

Dodiiin. Pientä päivitystä omasta tilanteesta. Tammikuun alun 123kilosta on nyt 118kg jäljellä. Arkipäivät sujahtaa silmissä, kun ei kerkeä paikalla olemaan.

Ma - Fillarointia
Ti - Sali (Rinta, vatsa, selkä)
Ke - Fillarointia
To - Sali (Jalat), Fillarointia
Pe - Lepo
La - Sali (Olkapäät, kädet)
Su - Lepo

Ruokavalio on myös vakiintunut. Aamulla ehrmannia ja kaurapuuroa with raejuusto. Töissä omaa täysjyväriisi, raejuusto, kananmuna, kana, vihannesmättöä (Tai jotain muuta mitä on tullut kokkailtua.) . Kotona samaa lihan kanssa ja illalla ehrmannia.

Kyllä tämä tästä!

Pakko kysyä, että ootko kuvia ottanut esim 10kg välein?

Hauska vertailla sitten ajan myötä muutenkin, kuin paperilla sitä edistystä :)

Itse ainakin kaduttaa, kun en alussa, kun oli lähes satakiloa painoa ottanut mitään kuvaa. Sitten 85kg vaiheessa ymmärsin ensimmäinen kuvan räpsästä.. "Harmi" vaan, kun paino on nyt jumittunut 80-85 tasolle pariksi kuukaudeksi vaikka vatsa ja muut ongelmapaikat ovat pienentyneet huomattavasti ja lihastakin tullu, ei sitä eka huomannu kunnes yksi päivä räpsäsin uudet kuvat ja vertailin. Huomattava ero !

Jospa nyt sais vielä nuo pari kiloa vielä pois, kun vakiintuu taas elämä ja VHH-dietti alkaa.. Kaduttaa kyllä, kun tuli reilu kuukaus syötyä vähän miten sattuu, mutta eipä se tuohon onneksi kaadu.

Ainiin, onnea laihuttamisen jatkamiselle!

Huhhuh. Ensimmäinen rääkkikuukausi alkaa olla takana. Koko tänä aikana yksi fusku ja sekin oli 1,5l colapullo. Huvittavaa kun peilistä katsoo niin mitään muutosta ei näe, mutta silti housut eivät enään purista perseen/reisien kohdalta kuten ennen. Paino on käynyt jo 116kilon puolella kurkkimassa. Jos viimeistään maaliskuun puolessa välissä olisi päässyt 110kilon alle, se on tavoite. Pitkällä tähtäimellä tavoite on heinäkuun 1 päivä olla 100kiloinen :)

Eilen tuli taas annettua jaloille kunnolla kyytiä. Alkulämpö jalkaprässissä 35x 100kg, 1 x 10 x 150kg ja lopuksi 3 x 10 x 200kg. Sen jälkeen pohjepenkki ja kahta nitkuttajalaitetta (joiden nimitystä en tiedä ;)). Tämän jälkeen fillarointia 45min.

Iltaa on päivittelyt jäänet hieman vähemmälle. Olen tekemässä tuttavalleni suurta ohjelmistoprojektia ja tämän parissa on kulunut kuukausi melkein 12h/päivä. Syömisissä on vähän lipsunut kun teet projektia ja kaveri tuo esim. pizzat. Parin kerran jälkeen kykenin jo kertomaan, että en oikein viitsi syödä näitä kun yritän tiputtaa painoa. Noh kaveri toi seuraavaksi big mac aterian :curs:

Tällä hetkellä painoa 101,7kg. Taitaa joutua saunomaan vielä ennen "viimeistä punnitusta", jonka veljeni tulee suorittamaan viimeinen päivä kello 23.55, jonka jälkeen :kippis1:(molemmilla keskiviikkona vapaapäivä )

Hieman olen pettynyt, että olen lopussa lipsunut turhan helposti. No joka tapauksessa tarkoitus voittaa veto ja jatkaa pudottamista kesään saakka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Iltaa on päivittelyt jäänet hieman vähemmälle. Olen tekemässä tuttavalleni suurta ohjelmistoprojektia ja tämän parissa on kulunut kuukausi melkein 12h/päivä. Syömisissä on vähän lipsunut kun teet projektia ja kaveri tuo esim. pizzat. Parin kerran jälkeen kykenin jo kertomaan, että en oikein viitsi syödä näitä kun yritän tiputtaa painoa. Noh kaveri toi seuraavaksi big mac aterian :curs:

Tällä hetkellä painoa 101,7kg. Taitaa joutua saunomaan vielä ennen "viimeistä punnitusta", jonka veljeni tulee suorittamaan viimeinen päivä kello 23.55, jonka jälkeen :kippis1:(molemmilla keskiviikkona vapaapäivä )

Hieman olen pettynyt, että olen lopussa lipsunut turhan helposti. No joka tapauksessa tarkoitus voittaa veto ja jatkaa pudottamista kesään saakka.

Ei kannata liikaa takertua muutamaan lipsahdukseen. Keskittyy vain siihen että jatkossa pyritään välttämään niitä. :) Täytyy kuitenkin sanoa että hitonmoisen urakan olet tehnyt, ja eiköhän sitä olla kesään mennessä jo ihan rantaleijonana kun nyt vaan jatkat samaan tahtiin. Mites vedon kanssa kävi?

Mites vedon kanssa kävi?

Piti tänne jo päivitellä kuun viimeinen päivä, että veto voitettu :rock: 99,6kg "viimeisessä" punnituksessa, joten tarkalle tämä meni. Viikonloppu menikin sitten kosteammissa merkeissä ja vieläkin on aika krapulainen olo :urjo:

Katselin tossa jo kesäkuuksi sopivia hyppykursseja, kun sponsorini nyt hoitaa tämän maksupuolen (kiitos veli luottamuksesta) :D Toisaalta taidan olla vielä erilaisista vedoista veljelleni pari tonnia miinuksella, että jo olikin aika ottaa vähän omia takaisin. Veljeni muistaakseni ehdotteli tupla tai kuittia kesäkuuksi ja 80kg, mutta tähän en suostunut.

Xander kiittää ja kuittaa, puolivuotta tuntui aluksi mahdottomalta ,mutta tästä tulikin uusi elämäntapa.

KIITOS KAIKILLE JOTKA ALUSSA ANNOITTE VINKKEJÄ JA KANNUSTITTE :hyvä:

Hatun nosto xanderille!
Tällaiset nostavat omaa motivaatiota reilusti. Itselläni on jäänyt jostain syystä paino pahasti junnaamaan paikalleen. Syöminen/liikunta ei ole käytännössä muuttunut miksikään tämän operaation aikana ja mietinkin, että onko juuri se syy tähän. Luulen että yksi merkittävä tekijä voisi olla se, että ruokailen 3x päivässä.

05:40 Herätys
06:00 Aamupala - Puuro raejuustolla, ehrmann, kalanmaksaöljy, vidamiinit
11:00 Lounas - Täysjyväriisiä, kananmunaa, kanaa, raejuustoa tms.
15:00 Duunista kotio
16:00 Kotona
17:00 Kuntosali
18:30-19:30 Kotona
20:30-21:30 Iltapala- Broilerifilee, kananmunaa, raejuustoa, maitoa ruokajuomana, ehrmann

(Vettä tulee litkittyä pitkin päivää)

Käytännössä viikko näyttää arkipäivisin tältä. Päivän suurin ruoka-annos tulee syötyä illalla 1h treenin jälkeen (hyvä vai huono?). Olen koittanut joskus syödä ennen treeniä ja huomannut, että on paljon väsyneempi eikä jaksa. Jos töissä menee vähänkin liian pitkäksi, niin kerkeän käymään kotona ja samantien on lähtö kuntoilemaan. Julkisten käyttämisen ihanuus.

Ei jumalauta kyllä on kaveri aikamoisen dietin vetänyt! Täytyy nostaa hattua. Alkaa vähän nolottaa tämä oma "diettaaminen" kun ei meinaa paino millään pudota 82kg -> 75kg vaikka kuinka käyttää kalorilaskuria ja syö terveellisesti. Jää nuo miinuskalorit aina johonkin 200 paikkeille joka ei ole ihan riittävästi.

Pistähän Xander kuvaa meille ihmeteltäväksi.

edit: semmoinen maininta tähän kuitenkin että tiputin kyllä painoa noin viidessä kuukaudessa semmoinen 16 kiloa.

Hatun nosto xanderille!
Tällaiset nostavat omaa motivaatiota reilusti. Itselläni on jäänyt jostain syystä paino pahasti junnaamaan paikalleen. Syöminen/liikunta ei ole käytännössä muuttunut miksikään tämän operaation aikana ja mietinkin, että onko juuri se syy tähän. Luulen että yksi merkittävä tekijä voisi olla se, että ruokailen 3x päivässä.

05:40 Herätys
06:00 Aamupala - Puuro raejuustolla, ehrmann, kalanmaksaöljy, vidamiinit
11:00 Lounas - Täysjyväriisiä, kananmunaa, kanaa, raejuustoa tms.
15:00 Duunista kotio
16:00 Kotona
17:00 Kuntosali
18:30-19:30 Kotona
20:30-21:30 Iltapala- Broilerifilee, kananmunaa, raejuustoa, maitoa ruokajuomana, ehrmann

(Vettä tulee litkittyä pitkin päivää)

Käytännössä viikko näyttää arkipäivisin tältä. Päivän suurin ruoka-annos tulee syötyä illalla 1h treenin jälkeen (hyvä vai huono?). Olen koittanut joskus syödä ennen treeniä ja huomannut, että on paljon väsyneempi eikä jaksa. Jos töissä menee vähänkin liian pitkäksi, niin kerkeän käymään kotona ja samantien on lähtö kuntoilemaan. Julkisten käyttämisen ihanuus.

ehkä tohon duunin ja salin väliin kannattais pien välipala ottaa.esim rahkaa ja leipäsiivut leikkeleellä tms ja samoiten aamupalan ja lounaan väliin.(Tai vaikka vaan prode drinkki..)
Mutta pidä 1,5-2h syömisen ja salin välillä jolloin veri ei enää ole hoitamassa ruuan sulatusta vaan sitä riittää myös lihaksille jolloi vois olla että jaksatkin paremmin?
Ja jos tuntuu että tulee päivälle liikaa syömistä nii syö lounaalla hieman vähemmän.

Osaatko jackm neuvoa mistä P-Storen jauho(i)sta kannattaisi drinkkiä lähteä rakentamaan? Evolutionilla näyttäis olevan vaikka minkä näköstä säkkiä.

Back
Ylös Bottom