Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime kirjoituksesta onkin kulunut jo jonkun verran aikaa, joten päivitellään hieman tietoja. Puntari näytti 120.1kg ja parhaiten tämän huomaa siitä, kun housut alkoivat pudota ja vyötä on pitänyt kiristää 1 reiästä 3 reikään eli noin 3cm.
[klip]
Jotenkin tuntuu vaan tyhmältä käydä salilla kun kerran miinus kaloreilla mennään niin lihaksethan eivät kasva? Onko ainoa hyöty siis energian polttaminen, joka taas tarkoittaa että minun pitää syödä salipäivillä siellä kuluttamani energian verran enemmän?
Jotenkin tuntuu vaan tyhmältä käydä salilla kun kerran miinus kaloreilla mennään niin lihaksethan eivät kasva? Onko ainoa hyöty siis energian polttaminen, joka taas tarkoittaa että minun pitää syödä salipäivillä siellä kuluttamani energian verran enemmän?
Toisaalta tähän uuteen elämäntyyliin on jo sen verran tottunut, että helposti luulisi sen 7kk menevän ellei jotain ihmeellistä tapahdu.
http://img89.imageshack.us/my.php?image=webcamqf7.jpg
Mulla oli kans aikoinaan sama ku ite laihdutin, että kun tuo elämäntyyli muuttui niin siihen tavallaan tottui eikä diettaaminen ollut kovin vaikeaa.
Noin 3kuukautta olin todella kovalla dietillä jolloin pudotin 1-2kg viikossa, sen jälkeen sitten hiljensin vähän vauhtia..
Se oli Omronin laitos. Jalkapohjat paljaaksi ja käsillä kiinni tangosta.Sikabulkkari missä mittasit rasva% 120kg/28% aika kova lihasmassa treenaamattomalle. En siis halua väheksyä, pääasia että et luota mihkään humppuukkimittareihin. Inbody on hyvä.
Olen nyt napsinut joka aamu yhden Omega 3 kapselin naamaan.Osta nestemäistä kalaöljyä ja multivitamiini 2xpäivässä.