-25kg puolessa vuodessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xander80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No mun käsityksen mukaan dietil pitää vetää proteiinia paljon, et ne lihakset säilyy siel, eihän ne proteiinit vaikuta siihen jos otetaan löysää massaa pois, vaan ne hiilarit ja rasvat!

viimeisen 2 vuoden aikana on mennyt 600 pulloa ED energiajuomaa, pullo per päivä vauhdilla. Elimistö on niin tottunut siihen paskaan, että tulee kunnon kofeinii/lisäaine vieroitusoireita kun koittaa lopettaa. Nyt koitan jälleen lopettaa asteittain, koska kertaluontoisesti se ei ole onnistunut.

Tietkö, mää oon aivan järkyttyny tästä tiedosta :eek:

Miten sää ajattelit tuon vähennyksen tehdä? Voi tommoseen tottuneella tulla pienikin vähennys tosi isona. Mää harkitsisin kahden vaihtoehdon välillä:

1) Puolitat annoksen tietyin väliajoin, eli totuttaudut pienempään annokseen pikkuhiljaa, kunnes uskot voivasi jättää sen kokonaan pois.

2) Pysyt kolme päivää tiukasti ilman grammaakaan EDiä. Kaikista vierotushommista sanotaan, että kolmas päivä on vaikein (niin sokerin, suolaisen ja tupakankin suhteen). Sen yli kun pääset, niin oot jo pitkällä. Nyt tietty mukaan tulee se ongelma, että kyse on piristävästä aineesta, eikä ainakaan tähän vuodenaikaan sen poisjättäminen välttämättä ole helppoa. Jos lähdet tälle linjalle, niin pidä tavoitteet kirkkaana mielessä, jotta et luovuta kesken kaiken. Olet tietoinen ongelmastasi, joten voit käyttää sitä hyödyksesi vaikeissa paikoissa.

Tsemppiä vaan kovasti. Olet siinä mielessä nyt jo tosi pitkällä, että olet myöntänyt tämän olevan ongelma ja haluat muuttaa tilanteen. :thumbs:

Edit: Fool Proof Environment olis kanssa yks harkitsemisen arvoinen asia, eli älä osta kaupasta mitään, mitä et halua syödä/juoda. Pidä ympäristösi sellaisena, että valitsemaasi tietä on helppo noudattaa.

Sikabulk: Maito on kasvamista varten sen takia sitä syötetään pennuille :) Kalaöljyä ota min 10g, 20g ei ole haitaksi vielä, eli osta nestemäistä.

Jos haluat kunnon seurantaa tehdä, niin mittaa kaikki ruumiinosat ja käy inbodyssa vaikka 2kk välein.

Niin siis tuo maitohan nostaa insuliinia voimakkaasti, sitähän me ei haluta dietillä.(varastoiva hormooni)

Kaikista vierotushommista sanotaan, että kolmas päivä on vaikein (niin sokerin, suolaisen ja tupakankin suhteen).
Kyllä. Kolmanteen päivään se on yleensä kaatunutkin. Nyt on siinä mielessä hyvä tilanne, että alkoi parin viikon talviloma ja yleensä vapaalla pystyn olemaan ilman. Nyt ei kärsi työnteko tärinöistä ;).

Sikabulk: Maito on kasvamista varten sen takia sitä syötetään pennuille :) Kalaöljyä ota min 10g, 20g ei ole haitaksi vielä, eli osta nestemäistä.

Jos haluat kunnon seurantaa tehdä, niin mittaa kaikki ruumiinosat ja käy inbodyssa vaikka 2kk välein.

Niin siis tuo maitohan nostaa insuliinia voimakkaasti, sitähän me ei haluta dietillä.(varastoiva hormooni)
Täytyy tutkia asiaa, että löytyykö Turgusen seudulta inbody mittausta.

Täytyy myös hommata ensisijassa jonkin sortin elintarvike vaaka, että näkee konkreettisesti minkä verran sitä ruokaa on lautasella.

Kiitoksia jälleen nopeista vastauksista!

edit. Näköjään ruissalon kylpylässä pääsee inbody mittaukseen 20e hintaan. Täytynee siellä käydä.

Terve taas. Niinkin suuri edistysaskel on käynyt että viimeksikirjoittamani (ylläoleva) viestin jälkeen en ole sen päivän jälkeen juonut pisaraakaan energiajuomia. Eli 3viikko tulee pian täyteen, se on siinä suhteessa paljon, että aikaisemmin olen max. 3pvä pystynyt olemaan ilman sortumista.

Vaihdoin nyt 7kk kestäneen (:jahas:) yksijakoisen treenin pois ja tilalle kolmijakoinen. Salilla tulee käytyä 3-4x viikossa, ei kumminkaan koskaan vähempää kuin 3kertaa.

Kolmas muutos (se kaikista suurin) on ruokavalio, jonka kanssa olen nyt hukassa. Tuntuu että tässäkin tapauksessa tieto on lisännyt tuskaa ja varsinkin, kun asioista ollaan niin montaa mieltä ja tutkimukset kumoavat toisiaan etc. Tuli kumminkin regattua kalorilaskuri.fi sivuille ja ostettua niinkin yleishyödyllinen kapistus kuin elintarvikevaaka. Iskin sivuille omat tiedot 120kg ja 184cm ja antoi arvioiduksi kulutukseksi 2911kcal per päivä (Tässä ei ole kuntosalikäyntien kulutuksia). Olen pitänyt sykemittaria salireissuilla mukana ja vähän yli tunnin aherrus näyttää kuluttavan aika tarkkaan 800-1000kcal, joka koostuu alun matolla kävelystä, raudan nostamisesta ja stepperistä. Pistin tavoitteeksi sivuille tiputtaa paino 01.07.09 mennessä 95 kiloon vähähiilihydraattisella dieetillä (40/20/40%). Sivuilla tulee varoitus että alle 500kcal vajetta ei suositella. Jotta tavoitteeseen päästäisiin tuohon päivämäärään mennessä pitäisi per päivä olla vaje -989kcal.

Kalorilaskurin laskema ruokavalio:
Proteiini 40 % 184g
Hiilihydraatti 20 % 92g
Rasva 40 % 82g

Työpäivisin ruokavalio on about tällaista:

06:00 Aamupala
- Multivita tabsi ja omega 3 kapseli naamaan. (Ostin nyt kalanmaksaöljyä ja tarkoitus korvata edelläolevat kalanmaksaöljyllä)
- Ehrman fun lightillä
- Raejuustoa + kananmunaa

11:00 Lounas
- 300g (P 48.8g, H 3.2g, R 29.1g) Kananmuna, raejuusto, kana, katkarapu -sörsseli (loistavaa mättöä maultaan)

16:00 Päivällinen
- Kalkkunan filettä, salaattia, raejuustoa

20-21:00 Iltapala
- Ehrman fun lightillä
- 10% jauhelihaa, raejuustoa

Aloitin koko touhun kertarysäyksellä toinen päivä tätä kuuta, joten neljäs päivä on menossa. Normaalisti vetänyt ties mitä paskaa/pullaleipää pitkin päivää naamaan ja nyt kun se loppui kuin seinään niin kroppa reagoi. Päänsärkyä ja ties mitä.

Kysyisin nyt tästä VHH dieettauksen sopivuudesta salitreenin kanssa. Tarkoituksena että lihakset eivät kuihdu, mutta paino putoaisi. Muutenkin kaikki risut ja ruusut on tervetulleita tätä koskien.

Tietkö, mää oon aivan järkyttyny tästä tiedosta
Miten sää ajattelit tuon vähennyksen tehdä?

Miksi monet on niin kauhuissaan jos joku juo esim 1 energiajuoman päivässä? Energiajuoma vastaa coca-colaa jossa on vähän b-vitamiinia mukana. Itse vedän vähintään 0.5l energiajuomaa päivässä, ja kuitenkin tämä 3 kolmen kuukauden dieetti on toiminut pirun hyvin, rasvaprosentti laskenut varmaan 10 prosenttiin. Siinä 0.5l energiajuomaa on 225 kcal, eli ei mitään. Jättää syömättä yhden leivän niin se on siinä. :thumbs:

^ No jos ei välitä hampaistaan pätkääkään niin siitä vaan.

Terve taas. Niinkin suuri edistysaskel on käynyt että viimeksikirjoittamani (ylläoleva) viestin jälkeen en ole sen päivän jälkeen juonut pisaraakaan energiajuomia.

:hyvä:

Tuossa joku kysyi että miksi energiajuomat on ongelma. No ei kaikille olekaan, mutta riippuvuus mikä riippuvuus ja kyllä kahviakin voi juoda liikaa. Ja itse en haluaisi käyttää dieetistä 225kcal tommoseen paskajuomaan, koska sillä "hinnalla" syö jo vaikka miten paljon ruoka-aineksia.

Olen pitänyt sykemittaria salireissuilla mukana ja vähän yli tunnin aherrus näyttää kuluttavan aika tarkkaan 800-1000kcal

Muista, että tuo sisältää sen peruskulutuksen, eikä lukuna siis kerro sitä paljonko ylimääräistä kulutit liikunnan aikana. Liikunnan aiheuttama lisäkulutus on siis huomattavasti pienempi. Tällä voi olla merkitystä jossain vaiheessa dieettiä.

Aloitin koko touhun kertarysäyksellä toinen päivä tätä kuuta, joten neljäs päivä on menossa. Normaalisti vetänyt ties mitä paskaa/pullaleipää pitkin päivää naamaan ja nyt kun se loppui kuin seinään niin kroppa reagoi. Päänsärkyä ja ties mitä.

Kysyisin nyt tästä VHH dieettauksen sopivuudesta salitreenin kanssa. Tarkoituksena että lihakset eivät kuihdu, mutta paino putoaisi. Muutenkin kaikki risut ja ruusut on tervetulleita tätä koskien.

VHH sopii kyllä salitreenin kanssa, mutta ei kaikille. Itse olisin sun asemassa lähteny liikkeelle siitä, että karsitaan vain ne huonot hiilarit pois, ja jätetään täysjyväjuttuja vielä mukaan. Päänsärky on ihan tavallista aluksi vhh:lla ja jos se jatkuu, voi kokeilla suoraan ketolle siirtymistä (hiilarit kokonaan pois) tai lisää hiilareita sinne asti, että päänsärky häviää ja jaksaminen on sopivissa lukemissa. Esim mulla sopiva hiilarimäärä vuorokaudelle on siinä 100-140g:n välillä, riippuen siitä miten paljon juttuja tulee päivän aikana ahkeroitua.

Täytyy kysyä niinkin tyhmä kysymys, että mihin perustuu tämä tieto/väite että päivässä ei saisi olla yli -500kcal vajetta syömisessä?

Otetaan esimerkiksi itseni, kun painoa on 120kg ja pituutta 184cm, antoi arvioiduksi kulutukseksi 2911kcal per päivä. Tänään tuli käytyä salilla ja lenkkeiltyä niin näiden yhteenlaskettu kulutus(sisältää peruskulutuksen) oli 1800kcal. Kun lisäsin tämän kalorilaskuriin niin se vähensi siitä peruskulutuksen ja antoi tulokseksi 1539kcal. Tämän luvun se lisää päivän ruokavalion tarpeeseen.

JOS noudattaisi sivun tietoja niin se tarkottaisi, että minun olisi tänään pitänyt syödä 2911+1039kcal tänään. Ja olisi jäänyt suositeltu -500kcal vaje tälle päivälle. Miettii nyt esimerkiksi hyväkuntoisia maratoonareita jotka vetävät tajuttomia matkoja ja en millään jaksa uskoa että ne edes pystyisivät vetämään sitä ruokamäärää naamaan mitä se vaatisi.

Tänään tuli syötyä lähes sen verran mitä Rommi edellisellä sivulla neuvoi "Kokeiles tätä proteiinit 200g, hiilihydraatit 150g, rasvat 90g.". Näillä määrillä päivän ruokavalion kcal olisi about 2200kcal. Joka olisi kalorilaskurin mukaan taas liikaa vajetta.

Sulla riittää kuitenkin pudotettavaa niin -500kcal on aika pieni vaje. Esim. jos sulla olis kulutus tänään ollut toi 4400kcal niin ite söisin varmaan johonkin 3000kcal tietämille. Tuo 2200kcal on jo todella vähän sellaisille päiville, kun liikuntaa harrastaa paljon. Ei kannata mennä liian pienille kaloreille heti dieetin alkutaipaleella, jotta aineenvaihdunta pysyisi käynnissä ja riittäisi virtaa sinne salille myös. Jokaisen keho on erilainen niin ne itselle sopivat vajeet pitää löytää kokeilemalla. Itse kun oon 110kg aloitellut dieettaillut niin olen syönyt välillä 2500kcal (lepopäivä) - 2900kcal (kova salitreeni + aerobista runsaasti). Kun dietti etenee ja paino putoaa niin kaloreita voi pikkuhiljaa vähentää ruokailuista ja lisätä myös samalla aerobisen liikunnan kertoja/kestoja.

Ei muuta kun tsemppiä projektiin :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sulla riittää kuitenkin pudotettavaa niin -500kcal on aika pieni vaje. Esim. jos sulla olis kulutus tänään ollut toi 4400kcal niin ite söisin varmaan johonkin 3000kcal tietämille. Tuo 2200kcal on jo todella vähän sellaisille päiville, kun liikuntaa harrastaa paljon. Ei kannata mennä liian pienille kaloreille heti dieetin alkutaipaleella, jotta aineenvaihdunta pysyisi käynnissä ja riittäisi virtaa sinne salille myös. Jokaisen keho on erilainen niin ne itselle sopivat vajeet pitää löytää kokeilemalla. Itse kun oon 110kg aloitellut dieettaillut niin olen syönyt välillä 2500kcal (lepopäivä) - 2900kcal (kova salitreeni + aerobista runsaasti). Kun dietti etenee ja paino putoaa niin kaloreita voi pikkuhiljaa vähentää ruokailuista ja lisätä myös samalla aerobisen liikunnan kertoja/kestoja.

Ei muuta kun tsemppiä projektiin :whip:
Kiitos nopeasta vastauksesta. Kävin jo ennen vuoden vaihdetta 2kk ajan 45min cycling tunneilla 2x viikossa, niin että ennen tuntia tuli aherrettua 75min salin puolella. Joulukuussa työajat oli mitä oli, niin tuli 3viikon tauko fillarointiin. Tarkoitus on jatkaa taas samaa rataa.

Nyt kun on 6päivä menossa tätä uutta ruokavaliota, niin pakko myöntää että täyttää aivan eri tavalla. Esimerkiksi eilen tuo _jo liian alhainen_ 2200-2300kcal määrä teki tiukkaa tuolla safkalla.

Näiden 6pvän ruoka-aineet: Kananmuna, kana fileet, possu fileet, raejuusto, ehrmann, salaatti (jäävuori, keräkaali, lehtisalaatti, kurkku, tomaatti, feta, oliiviöljy), katkaravut, 100% vaasan ruispalat, jauheliha 10%, kirjolohi, tonnikala, pekoni.

Nämä jäivät pois ruokavalion muutoksen jälkeen: Peruna, maito, mehut, vaaleat leivät/pastat ym., maksalaatikko(!!!!)

Se että tällä ruokavaliolla pääsisin sinne 2600kcal(lepo) - 3000kcal(treenipäivä) paikkeille, niin tätä ruokaa saisi mättää suuret määrät. Mitä omaa kehoani olen kuunnellut niin vaikuttaisi siltä, että hiilareita ei kannata pitää alhaalla kun haluan myös treenata.

Täytyy ottaa vaan anixin neuvosta vaarin:
...Itse olisin sun asemassa lähteny liikkeelle siitä, että karsitaan vain ne huonot hiilarit pois, ja jätetään täysjyväjuttuja vielä mukaan...

Eli korvaan kaiken vaalean tummalla.

Eli korvaan kaiken vaalean tummalla.

Ja sit kun se ei enää riitä, niin alat vähentämään niistä hiilareista. Toki määrät ratkaisee vaikka laatu olisi hyvää, eli liika on liikaa vaikka se olisi hyvänsorttistakin :) Mutta hyvin monelle tuo vaihto riittää ihan hyvin joksikin aikaa.

Jep. Tuo vaalea korvataan tummalla on minunkin neuvo. Itsellä muutamia vaaleaan "lipsumisia":hyper: ollut mutta silti on paino tippunut vajaassa 2kk 9,5kg eli minäkin olisin 25kg/6kk tahdissa mukana jos olisi tarpeeksi lähdettävää. Itse en laske kaloreita vaan järkeilen mielessäni että olenkohan syönyt tänään tarpeeksi vai en, nälkää ei kyllä ole tarvinut kärsiä ollenkaan mutta rasvan ja makean himo on iltaisin/öisin valtaisa:wtf:. Vielä jos jaksaisi 5-7kg tiputella nii olisin valmis tai peili määrää ei vaaka.

Tsempiä diettiin, uskon että onnistut siinä :rock:

Itellä tuli polvivamman aiheuttaman tauon aikana joku 20-25kg ylimäärästä. Toivuttua pikkuhiljaa jätin turhat pois ja liikuin, alle 6kk myöhemmin vaaka näytti -30kg joten ei tuo nyt ihan mahdoton ole.

Turhat pois(vaaleet -> tummaan, karkit jätät hyllyyn ja vähennät kaljan juontia) ja lisää liikuntaa pikkuhiljaa niin hyvä tulee.

Itellä tuli polvivamman aiheuttaman tauon aikana joku 20-25kg ylimäärästä. Toivuttua pikkuhiljaa jätin turhat pois ja liikuin, alle 6kk myöhemmin vaaka näytti -30kg joten ei tuo nyt ihan mahdoton ole.

Turhat pois(vaaleet -> tummaan, karkit jätät hyllyyn ja vähennät kaljan juontia) ja lisää liikuntaa pikkuhiljaa niin hyvä tulee.

Kyl kyl. Mukava kuulla että on onnistuneita tällä saralla. Antaa hyvin motivaatiota omaan taistoon.

Cyclingi-tunnit on taas mukana omissa kuviossa ja tällä viikolla on 2x 45min jo käyty rääkissä, saatan nostaa vielä kolmeen kertaan per viikko. Aamuni aloitan nykyään kaurapuuroilla ja sinne sekaan leseitä ja raejuustoa, jälkkäriksi ehrman purkki ja omega kapseli.

Itese olen ollut 3kk dietillä jonka aikana olen onnistunut pudottamaan 14kg ja silti juon vähintään 1,5l zero/max colaa päivässä.
Omasta mielestäni tämä ei ole ollut ongelma alkuunkaan.

E: Tottahan se on että, jos juot vettä ja jätät 1,5l(pullo) Zero/Max juomatta --> vähentää se sinun kaloreittesi saantia 4,5kcal päivässä :)
Selvää rahan säästöähän tämä myös on!

Viimeksi muokattu:
Lähtökohtana n.125kg 180cm ja tarkoitus päästä alle 100kg. Alle 100kg päästään niin tarkoitus lähteä salille.

Olen 28 vuotias ohjelmistosuunnittelija ja viimeisen 2 vuoden aikana on painoa tullut tuo 25kg lisää. Kerron hieman miten tälläiseen tilanteeseen päädyttiin. Aloitin firmassa X hieman yli pari vuotta sitten ohjelmistosuunnittelijana tein aluksi aika pitkiä työpäiviä ja aikaa ei riittänyt silloiselle kihlatulle. Puoli vuotta kihlattuni katseli kun tein yli 12h työpäivää ja viikonloput menivät lähibaarissa roikkuessa. Vein myös työt kotiini vaikka olin jo 12h ollut työpaikalla. Kihlattuni lähti omille teilleen ja minulla oli siis entistä enemmän aikaa tehdä töitä. Kotona kävin vain nukkumassa ja päivisin kaikki ruuat olivat pikaruokaa tai mikrosapuskaa. Viikonloput menivät edelleen kännäämisen parissa ja elämäntavat olivat todella epäterveelliset. Vähän aikaa sitten yritys X päätti ulkoistaa palveluitamme Intiaan ja allekirjoittanut sai lopputilin.

Pari viikonloppua sitten kävin vanhojen kavereitteni kanssa yökerhossa ja sain outoja katseita ja suoraa vittuilua ylipainostani naisia lähestyessä. Kävin seuraavana päivänä kaverin puntarilla ja mittari näytti vähän yli 125kg ja heräsin todellisuuteen. Tässä vaiheessa tutustuin pakkotoistoon ja nyt uskalsin liittyä foorumiin kun olen tätä jo päiviä lukenut. Sain työpaikan eräästä koulusta opettajan sijaisena ja lopetin ryyppämisen, kebab/hese/mäkki ja mikrosapuskat yms. Olen nyt koittanut syödä terveellisemmin ja laittaa ruokavalion kuntoon. Tuntuu että taidan siltikin syödä vielä liian isoja annoksia. Kolaakin meni ennen monta litraa päivässä vaihdoin myös sen sokerittomaan versioon ja päätin että 1pullo pitää kestää vähintään 3 päivää.

Tarkoituksena myös aloittaa lenkkeily/kuntoilu. Tänään kävin 40min kävelyllä, en ole varmaan kahteen vuoteen liikkunut oikein yhtään ja kyllä hiki virtasi pelkästä kävelystä. Tarkoitus olisi mennä -1000kcal, mutta en oikein tiedä mikä olisi normaali kulutukseni niin en tiedä paljon pitäisi kaloreita syödä päivässä. Yritän päästä noin 1kg/viikko tahtiin.

Olen nyt tälläistä syönyt tässä pari päivää ja tänään puntari näytti 123.9kg

Aamupala: Ruisleipä (päälle oivariinia, kinkkua ja tomaatti/kurkku) + Maitoa (Rasvaton)

Lounas: Kouluruokailu

Välipala: Hedelmä + Ruisleipä tai maitorahka + sokeriton 2dl vadelmakeitto + Maitoa

Lounas: Tumma spagetti + Naudan jauheliha + Maitoa

Iltapala: Hedelmä + Ruisleipä tai maitorahka + sokeriton 2dl vadelmakeitto + Maitoa

Tulen tänne jatkossa päivittelemään mitä olen syönyt ja miten olen liikkunut, myös miten painon lasku on ltoteutunut ja millaisilla fiiliksillä mennään. Mahtaako tuo 25kg puolessa vuodessa olla liian kova tavoite? Vinkkejä saa laittaa.

Itse painoin 2005 tammikuun 1.päivä 96kg ja olen 174cm pitkä.

Vedin rapulaani pizzan ja kaverin kans päätettiin siinä pizzalla että ylipaino multa pois ja kaverille painoa lisää. Oli 185cm ja painoi 60kg.

Itse vedin tammikuun pelkkää salaattia. Kaikki rasvat pois. Salaattia, hedelmiä ja vettä. Tiettyjä pillereitä tuli vedettyä jotta sai rautaa ja jne...
Helmikuussa otin kalkkunan mukaan ruokavalioon. Vedin kalkkunaa sitten kerran päivässä pihvin verta ilman mitään kastikkeita salaattien seassa. Riisiä välillä kun jaksoi keittää.
Kuitenkin mitä lähemmäksi Toukokuun 1.päivää pääsin sitä enemmän uskalsin ottaa perusruokia mukaan.
Eräältä kaveriltani sain neuvon tuossa heti alkuvaiheessa: "Älä katso vaakaa, mittaa senttejä" Se oli aika hyvä neuvo sillä vaaka tiputti nopeasti 5kg mutta sit jämähti pitkäksi aikaa. Mutta sentit katosi.

Ehkä tärkeimpänä tässä kuurissa pidän sitä että kävelin noin 10km päivässä tämän dietin aikana.

Dietti toimi ja nyt paino noussut hieman ja pyörii tuossa 75kg paikkeilla. 69.9kg oli silloin vappuna 2005

Pistetääs pientä tilannekatsausta. Joulukuussa tuli hieman lepsuiltua ja sallin itselleni herkkuja, mutta yritin kuitenkin suuren osan ajasta mennä miinuskaloreilla. Tuli myös monta baarireissua tehtyä ja aivoja on nyt tuuletettu riittämiin.

2009 alkupaino, 109,2kg joka jo hieman huolestutti vedonlyöntiä ajatellen. Maaliskuu tulee kuitenkin nopeasti ja alle 100kg on päästävä. Aloitin jälleen -1000kcal (PHR 40 20 40) ja merkkaan kaikki syömiseni kalorilaskuriin. Mittaus 11.01.2009 aamupaino 105,9kg tämä nopea reilu 3kg pudotus johtuu varmaankin suurimmaksi osaksi nesteistä ja alle 100kiloon pääseminen näyttää taas ihan hyvältä 7vk aikaa ja 6kg pois ja ensimmäinen etappi on siinä. Alkoholi on nyt jätetty pois ainakin maaliskuuhun asti ja herkuttelupäiviä maksimi 1/kk kesään asti.

Olen myös innostunut kuntosalilla touhuamisesta ihan tosissaan. On mukava huomata kun on tapahtanut nopeaa kehitystä. Esim aluksi sain penkistä n.50kg nyt nousee 80kg eihän tämä paljon ole, mutta kehitystä kehitystä. Käyn nykyään 4krt viikossa puntilla ja ohjelmana 4jakoinen.

Aikamoinen elämänmuutos tässä on ollut, mutta voin kertoa muillekkin ylipainoisille kyllä kannattaa. Oma diettini on vielä kesken ja tulen sitä jatkamaan aina kesään asti ja tarkoitus tiputella painoa 80-85kg nurkille. No laitetaan itselle seuraava tavoite ennen heinäkuuta paino alle 85kg. Kiitos ja kumarrus.

...Aloitin jälleen -1000kcal (PHR 40 20 40) ja merkkaan kaikki syömiseni kalorilaskuriin....
Itselläni oli täysin samanlainen startti, mutta huomasin nopeasti että näillä suhteilla oma kroppa ei jaksanut. Salilla oli ihan loppu jo hyvin aikaisessa vaiheessa ja ne pienetkään kilot eivät liikkuneet puhtaasti.

Joka päivä on menty miinuksilla, mutta kuinka paljon niin sitä en tiedä. Pitäisi jo 3viikon päästä jotain tuloksia näkyä kun on kuukausi elämäntapamuutoksesta kulunut.

Back
Ylös Bottom