25 minuutin pikatreeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

JFG

Onko tällaisessa nopeassa treenissä mitään mieltä; sellainen tuli suoritettua toissapäivänä myöhästelyn vuoksi.

5 min lämmittelyä (kuntopyörä)
20 minuuttia treeniä

Tässä ajassa ehdin tekemään lämmittelysarjojen lisäksi

4 sarjaa penkkiä (RINTA)
3 sarjaa penkkiä kapealla otteella (OJENTAJAT)
3 sarjaa vipunostoja käsipainoilla (OLKAPÄÄT)

Erittäin lyhyet alle minuutin palautukset

Paikat on ainakin kipeinä...Eli jotain on tapahtunut?????

Onko tällaisessa nopeassa treenissä mitään mieltä; sellainen tuli suoritettua toissapäivänä myöhästelyn vuoksi.

5 min lämmittelyä (kuntopyörä)
20 minuuttia treeniä

Tässä ajassa ehdin tekemään lämmittelysarjojen lisäksi

4 sarjaa penkkiä (RINTA)
3 sarjaa penkkiä kapealla otteella (OJENTAJAT)
3 sarjaa vipunostoja käsipainoilla (OLKAPÄÄT)

Erittäin lyhyet alle minuutin palautukset

Paikat on ainakin kipeinä...Eli jotain on tapahtunut?????

Oothan tuossa kerenny 10 sarjaa tekemään.Mun mielestä ihan hyvä treeni.Riippuu tietysti,että mitä sali treeniltä hakee:rolleyes:

Vähänkin treenaamalla saa hyviä tuloksia. Itse olen 2-3 kertaa viikossa, 20-30 minuuttia kerrallaan treenaamalla hankkinut kymmeniä kiloja elopainoa ja kolminkertaistunut voimani.

Tuo nyt on kovin henk.koht. fysiikasta riippuva asia. Varmasti tuollainen kehittää ja saa paljon aikaa, ainakin hetkittäin. Ärsytys muodostuu erilaiseksi, jos tuollaista silloin tällöin harrastaa. Oletan, että painot olivat luokkaa 60-70 %...

30 sek palautuksilla ehtii puolessa tunnissa vetämään itsensä aika hiton loppuun. Eli hyvin tuollainen pikatreeni käy vaihtelustakin jos joskus aika on kortilla.

yläkroppaa kyllä muistit, muttet alakroppaa? olisit ottanu mave 2x, kyykky 2x ja penkki 2x niin olis tullu aika kokonaisvaltainen treeni.

yläkroppaa kyllä muistit, muttet alakroppaa? olisit ottanu mave 2x, kyykky 2x ja penkki 2x niin olis tullu aika kokonaisvaltainen treeni.
Jalat soosina juoksutreenistä. Yläselän ja MAVE:n teen eripäivänä. Jos jalat palautuu juoksusta, niin teen 3 sarjaa kyykkyä selkäpäivänä.

Oon keskittymässä juoksukunnon parantamiseen ja laihtumiseen lihasten kustannuksella. Punttitreenillä koitan ylläpitää vuosien varrella hankittua lihaskuntoa ja voimaa.

Tein 6-10 toiston sarjoja siten että viimoinen toisto oli jo hankala.

Koitan treenata punttia 2 kertaa viikossa ja löytää hyvän ohjelman. Teen vaan raskaita perusliikkeitä.

Niin minkäpituisia ja millä painoilla noi sarjat vedät?

Sarjapituus voi olla ihan mikä vain muutenkin käytössä oleva. Olen kuitenkin silloin tällöi yhdistänyt vähän pidemmät sarjat ja lyhkäset palautukset, saa hyvän vaihtelun ja uutta ärsykettä ison kasan.

Painoja tietysti joutuu tiputtamaan, aluksi aika paljonkin. Kokeilemalla parhaiten selviää, mutta joku 75-85% sarjamaksimista osuu aika lähelle totuutta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Teho = Tehty työ/siihen käytetty aika.

Komppaan ylempänä vastanneita, hyvää ärsykevaihtelua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom