20-25 toistoa 72%-85% alueella kun hakkaa niin tulosta tulee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väittääkö täällä jotkut naama pokkana että oman massan nostaminen ei auta nostamaan penkkitulosta? Se on sama kuin väittäisi että maapallo on litteä.
Väittääkö täällä jotkut naama pokkana että oman massan nostaminen ei auta nostamaan penkkitulosta? Se on sama kuin väittäisi että maapallo on litteä.
tai sitten sinulla on luetun ymmärtämisessä vikaa. puhuttu ihan vain pienen aikavälin läskibulkkauksesta joka ei ole oikotie mitenkään... jos tuo toimis nii kaikki voisi syödä niin kahdessa kuukaudessa +10kg läskiä toisi toisi enemmän rautaa kuin 3kg.
Huh. 19v, 190cm, 2,5v salitreeniä ja liki 200kg penkistä. Taas hyvä esimerkki siitä, että ite oon valinnu ihan väärän harrastuksen. Mä sain vastaavilla spekseillä siis ikä ja reenitausta ennen armeijaa n.120kg nostettua, ja silti pääsin kahteensataan lopulta. Mihinkä nää kaverit voi päästä? Hirvee voimantuotto on kyllä/irtiotto, melkosen hoikalta näytät liki 200 penkkaajaksi, mutta pituus taasen hämää. Ote taitaa olla ylileveä mitä voimanostosääntöihin vertaa, vai näänkö väärin?
Niin ja hattua tietysti nostan.
tässä vielä yksi 19v 200kg penkkaava IPF-kisaaja.
Hokkanen siirtyi -105 sarjaan. Saa nähdä tekeekö paluuta vielä -120.Vois Hokkaselle kerrankin tulla haastaja, kun muutaman vuoden malttaa vielä reenata.
se kuuluisa kysymys Siima: paljo penkki? :D ja paino, siis nykyisellään?Huh. 19v, 190cm, 2,5v salitreeniä ja liki 200kg penkistä. Taas hyvä esimerkki siitä, että ite oon valinnu ihan väärän harrastuksen. Mä sain vastaavilla spekseillä siis ikä ja reenitausta ennen armeijaa n.120kg nostettua, ja silti pääsin kahteensataan lopulta. Mihinkä nää kaverit voi päästä? Hirvee voimantuotto on kyllä/irtiotto, melkosen hoikalta näytät liki 200 penkkaajaksi, mutta pituus taasen hämää. Ote taitaa olla ylileveä mitä voimanostosääntöihin vertaa, vai näänkö väärin?
Niin ja hattua tietysti nostan.