200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo se on helppoo jos omaa vähänkään lahjoja. Ite täysin lahjattomana oon ottanut 215kg sotilaspenkistä 100% natuna. Oma paino oli 72kg sillon. Se oli sellasen 12 viikon spesiaalisaatiotreenin jälkeen. Normaalisti treenaan crossfit tyylisesti ja 3x viikkoon giantsettejä ja vastaavia. Turha täällä huudella paskaa jos ei itellä oo voimaa nostaa ilman myrkkyjä!

200kg natuna ja vielä sotilaspenkistä. bodaus tyylistä treeniä ja pari kertaan vuoteen 4-6vk voimajakso. No big deal.

Sä ootkin kovissa massoissa naturaaliksi, kyllä sieltä sillon voimaa irtoaa jos vähänkin hermotus on vireessä :) Mä itse myös väittäisin että bodaamalla toi on tehtävä, jos ei ns voimageenejä ole. Riittävästi lihaa ja sitten intensiivistä treeniä penkkiin progressio mielessä pitäen kokoajan, niin pitäisi jossain vaiheessa onnistua. Mullakin on viikkovolyymi penkissä 21 toistoa+ lämmittelynostot, että mistään pelkän penkin hinkkaamisesta on turha puhua.

Kyllähän nyt kuka tahansa seiskytäkiloinen nostaa 215 kg penkistä, jos vaan treenaa ja syö kunnolla ja lepää.

Natu ja natu ja natu ja 200kg penkki, mahollista, ei oo, roinaa koneeseen, ei oo mahollista, vähintään 160kg testosika, paskapuhetta, voi olla. Tää ketju tiivistettynä :)

Kai tässä toivoa vielä on. 192,5kg meni kisapenkkinä(ipf-säännöillä, @110kg), joten luulisihan tuon 200kg salipenkkinä hyvänä päivänä jo tulevan, toivottavasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tunnen kaverin, joka nostaa ~180kg penkistä. Ruokavalio kuulemma perus kebab eikä edes käytä mitään lisäravinteita! Haistakoot vittu, sanon minä.

Tunnen kaverin, joka nostaa ~180kg penkistä. Ruokavalio kuulemma perus kebab eikä edes käytä mitään lisäravinteita! Haistakoot vittu, sanon minä.

Kyllähän tuo ihan mahdollista eikä mitään lahjakkuuksia tommoseen tarvita! Allekirjoittanutkin on nostanut 170+ ja ihan pelkän kebabin ja olutpöhön tuomalla voimalla!

Tunnen kyllä yhden sankarin joka nostaa natuna tuon 200kg. Kaveri taitaa tosin kyllä painaa sen 140kg :lol2:

Omasta mielestä tulos on ihan ok kun nostaja nostaa 2* omapaino,joka tuossa tilanteessa tarkoittaisi 280 kiloa.
Kuka pöhlö käyttää enään nykypäivänä steroideja kun on lisäravinnekaupoissa jos jonkinlaisia testosteroni boostereita ja hiilari juomia, taitaa olla myös niitä proteiini juomiakin tarjolla.
Niitä kun oikein käyttää niin varmasti sen 200kiloa nostaa muutamassa kuukaudessa joka toinenkin kovasti treenaava.

Omasta mielestä tulos on ihan ok kun nostaja nostaa 2* omapaino,joka tuossa tilanteessa tarkoittaisi 280 kiloa.
Kuka pöhlö käyttää enään nykypäivänä steroideja kun on lisäravinnekaupoissa jos jonkinlaisia testosteroni boostereita ja hiilari juomia, taitaa olla myös niitä proteiini juomiakin tarjolla.
Niitä kun oikein käyttää niin varmasti sen 200kiloa nostaa muutamassa kuukaudessa joka toinenkin kovasti treenaava.
Kyllä varmasti :D

Ympyrä sulkeutui minun osalta tänään illalla. Helpolla se ei tottavie tullut, 1v8kk 180->200 otti aikaa vaikka panostus oli suurimman osan ajasta kovalla tasolla. Todellakin tyytyväinen, että pystyin siitä kaikkein laihimmasta ja heikosta teinipojusta rakentamaan edes kohtalaisen riskin miehen tällä mittapuulla, omilla avuilla.

Tuli vähän yllättäen, olin raskaan penkkitreenin tehnyt(5 kovaa sarjaa ja yksi ykkönen) alla, sen verran helposti kuitenkin meni treeni loppuun että ajattelin kokeilla päälle sitä 200. Hyvänä päivänä oman kroppani tuntien tuoreeltaan olisi 5-10kg enemmän maksimi, mutta tähän olen jo tyytyväinen, jos saa enemmän niin on vaan plussaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom