200 kg penkistä 100 % natuna!

Meta title: 💥 200 kg penkistä 100 % natuna! – mahdollinen ilmiö vai foorumin kuumin urbaanilegenda?

Meta description: Keskustelua luonnonvoimin tehdyistä massiivisista penkkituloksista, treenistä, genetiikasta ja siitä, missä kulkee todellisen naturin rajat.

No onhan näitä 300 penkkejä nähty IPF kisoissa joissa testataan ja ilman paitaa se on otettu.

Siis missä mitä häh? o_O

Se on ainakin varmaa, että mitään tuloksia ei saa jos ei usko mahdollisuuksiinsa. Toivottavasti kukaan ei lue tätä trediä, tai voi tarttua toi asenne että kaikki on mahdotonta ilman oikeita geenejä. Tottakai geeneillä on suuri merkitys kun huipulle mennään, mutta pitää uskoa siihen, että itse pystyy vaikuttamaan menestymiseensä, eikä ole vain passiivinen objekti, jolle asiat tapahtuvat itsestä riippumatta.

Onpas täällä monella aika negatiivinen käsitys nostamiseen natuna. En usko että 200 penkki on mitenkään ihmeellinen suoritus natuna. Oma paras sarja on 6x156kg tai 3x5x 150kg ja painoa oli n 105kg. Puntti on lisäksi vain oheisharjoittelua lajiin ja penkkiä kerran viikossa perus 3 sarjaa samoilla toistoilla. Taustalla on nimenomaan monipuolista ja kovaa harjoittelua jo vuosia, mutta mitään kreatiinia kummempaan ei ole tullut kokeiltua.

missä ipf: n kisassa on otettu 300 kiloa ilman paitaa????

No onhan näitä 300 penkkejä nähty IPF kisoissa joissa testataan ja ilman paitaa se on otettu. Onko käytetty en tiedä mutta niin kauan kun ei ole jääty kiinni niin on minun silmissä puhdas.

ja sen mä haluaisin nähdä että sellainen mies on puhdas joka ottaa yli 200 penkistä natuna

Se on ainakin varmaa, että mitään tuloksia ei saa jos ei usko mahdollisuuksiinsa. Toivottavasti kukaan ei lue tätä trediä, tai voi tarttua toi asenne että kaikki on mahdotonta ilman oikeita geenejä. Tottakai geeneillä on suuri merkitys kun huipulle mennään, mutta pitää uskoa siihen, että itse pystyy vaikuttamaan menestymiseensä, eikä ole vain passiivinen objekti, jolle asiat tapahtuvat itsestä riippumatta.

:worship:

Sinä Lostedt 61# kun tunnut tietävän kaikki jotka aineita käyttää niin laitappa lista nimistä ja aineista meille muillekin. Sitä löytää itsensä äkkiä lakituvasta kun alkaa nimeltä väittämään että tuo ja tuo on roinaaja.

Siis no okei siis "superhurrista" en tiedä ja sanoinkin että ei se nyt välttämättä ole roinaan koskenut on kumminkin kehonpainoltaankin iso mies, MUTTA edes sinä et voi olla niin TYHMÄ, että uskot 300 kg:n raakapenkkiin natuna, herää nyt hyvä mies siitä unestasi :D

Siis no okei siis "superhurrista" en tiedä ja sanoinkin että ei se nyt välttämättä ole roinaan koskenut on kumminkin kehonpainoltaankin iso mies, MUTTA edes sinä et voi olla niin TYHMÄ, että uskot 300 kg:n raakapenkkiin natuna, herää nyt hyvä mies siitä unestasi :D

Sehän on "uskoa ihmiseen ja mahdollisuuksiin"... ;) Toivossa on hyvä elää, ja toki korkealle kannattaa tavoitella mutta jonkinlainen realismi olisi ihan hyvä säilyttää.

Mulla onkin usko ihmiseen. Tiedän että teille lahjattomille jotka saatte paidalla sen 150 asia tuntuu vaikealta käsittää mutta jos otetaan joku 150 kiloinen kaveri joka 15 vuotta treenaa ja omaa lajille sopivat lahjat, geenit niin en näe asiaa mitenkään mahdottomana.

Vaikka olisi uskoa ihmiseen ja vaikka painaisi sen 150kg niin natuna ei kukaan nosta 300 ilman varusteita.Ja jos näin on niin lopetan tämän harrastuksen välittömästi:wtf::wtf::wtf:

Ja vaikka olisi jeesus varmistamassa niin ei silti natuna tuommosia rautoja liikutella!!

Tämä on kyllä hassua kun se ja se tuntee sen ja sen joka on tehny sitä ja tätä natuna. Kyllä ne jotka seuraa pakkista ja on tämän 200kg natuna pukannu tulee sen tänne itse kertomaan ja ne jotka on tehny sen "natuna" jättää kertomatta koska kaverit on ehtiny sen jo kertoa ja voi itse pysyä tyylikkäästi taustalla valehtelematta muille ja antaa illuusion puhtaudesta säilyä. Oikeasti natuna 200kg pukanneita on löytyny tähän mennessä vissiin 3kpl? joten ei se ihan jokapäivänen rauta näytä olevan. Nämä kolme kaveriaki taitaa olla isohkoja kavereita joka kertoo ettei sitä tulosta ihan beachikunnossa voi saavuttaa.

Ja vielä mixulille semmoinen pointti, että mieti nyt itsekkin, kuinka pitkä ja kivinen tie: 100 kg:n natupenkistä on 200 kiloon, niin siihen pitäisi päälle heittää vielä yksi satku, niin vaikka kehitys tuosta jatkuisikin 200 kilosta 10 kg/vuosi tahtia, mikä on hirmuinen tahti noissa raudoissa niin, siinä tulee jo ikätekijät vastaan.

Tsekatkaa tuo pakkislaisten omia treenivideoita. siellä on terminator2 kova penkki video! ja kyllähän se mies on NATU!

Ai natu vai? :lol2: Kivasti sillä on kieltämättä penkkitulos parantunu tässä muutaman kuukauden aikana, vaikka kuitenkin monta treenivuotta takana... :)

edit. Kuinka sinisilmäsiä ihmiset oikeen on? :D

No siinähän se tulikin ;)

Natu kunnes toisin todistetaan...

Ja sinun kantasi on että roinaaja kunnes toisin todistetaan? En minä ainakaan voi sanoa kenestäkään että tuo on käyttäjä jos ei ole kiinni jäänyt testissä tai en ole itse nähnyt että käyttää.

Koko voimanosto ja penkkipunnerrus on laji jonka harrastajamäärä on jatkuvassa laskussa. Jos edes pieni prosentti siitä mitä on jotain jalkapalloharrastajia saataisiin tähän lajiin niin ennätykset paranisivat vauhdilla. Todella isokokoisia miehiä ei juurikaan lajissa näe. Esimerkiksi Suomessa ei läheskään joka vuosi tule yhtään uutta lahjakasta junioripenkkaajaa mukaan. Laji pitäisi aloittaa viimeistään 15-vuotiaana niin silloin ehditään kunnolla mukaan. Tällä hetkellä näkisin että Suomessa on kolme junioripenkkaajaa jotka voivat periaatteessa yltää tuohon kolmensadan raakapenkkiin aikanaan. Miten käy, sen aika näyttää.

Kyllä steroideista saa sen 50-80 kg hyödyn penkkiin. Ainakin kaikilla nostajilla, joita itse tunnen.

Jos raw ykkönen kuurien saatossa pyörii 250-280 niin luomuna 200 kg mahdollinen. Toisin taas jos luomuna lykkää 200 kg niin mahdollisuudet 250-280 kg raw saavuttaa kuurittamalla todennäköistä.

Kahdensadan penkki on kova kuurittamallakin niin ilman se vaatiikin järjettömästi enemmin. Hemmetin hyvät välitykset ja oma paino korkea niin helpottaa hommaa.

Nostomatka, pomput, perseennosto yms. Helpottavat tehtävää ja yllättävän kovia rautoja olen nähnyt luomujen em. tyyleillä nostavan. En kuitenkaan yli 180 kg. Eikä ne mitään penkkipunnerruksia olekaan mielestäni ollut vaan rytkypenkkejä. Eräs tuttu kuulantyöntäjä kertoi puhtaana ottaneensa muistaakseni 190 kg. Kuurittamalla ennätykseksi tuli 260 kg raw.

Kaikkihan puhtaita on ellei käry : ) On niitä juttuja niin paljon kuultu ja nähty...

Valitettavasti henkilökohtaisesti on aika vaikea tuohon enää uskoa. Vuodessa tullut aivan huima kehitys esim. penkiss. Jos näin on niin hattua nostan..

Termishän otti jo kolme vuotta sitten 190 kiloa penkistä, ja nyt teki sarjan 7-8x170. Eli aika normi kehitystähän tuo on ollut.

Itse en ainakaan nää että tuommoseen kehitykseen steroideja olisi tarvittu.

Termishän otti jo kolme vuotta sitten 190 kiloa penkistä, ja nyt teki sarjan 7-8x170. Eli aika normi kehitystähän tuo on ollut.

Itse en ainakaan nää että tuommoseen kehitykseen steroideja olisi tarvittu.

6kk sitten 9X150kg, nyt 8X170kg.

Back
Ylös Bottom