200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
4 krt viikossa punttia ja kunnon ruokaa meni noin 5 vuotta 160-170kg tietämille noin 95kg painoisena pari muutaman kuukauden taukoa välissä. Penkki ollut vähän enemmän treenattu kuin muut liikkeet. Aloin treenaamaan niin painoa 66,8kg ja penkki erittäin tiukka 60kg normaalina pidän itseäni geneettisesti. 140-150kg tietämille tultiin todella nopeasti mut sit alko hidastuu kehitys ja otti takapakkeja. Aivan varmasti saa 200 kg natuna penkattua alle 100 kg jos metodit oikeat mutta vaatii todella pitkän matkan. Olen lähes varma että natuna on reilusti enemmänkin nostettu. Hormoonit vain nopeuttaat kehitystä natuna voi saavuttaa periaatteessa saman paitsi että ikä tulee vastaan joskus. There aro no limits

Voisi ainakin olettaa että 300 kiloa punnertavat olisivat/ovat päässeet yli sen kahdensadan ilman myrkkyjäkin, joten eihän se ainakaan mahdotonta ole. Paljon työtä, panostusta ja lahjoja se tietenkin vaatii, mutta mikäpä kova suoritus ei?

Itellä painoa noin 100kg ja penkki pyörii siinä 155kg. sinne 200kg tähdätään, mutta treenaan voimanosto tyylisesti että penkki ei ole mikään pääliike!

Tsekatkaa tuo pakkislaisten omia treenivideoita. siellä on terminator2 kova penkki video! ja kyllähän se mies on NATU!

Pakkiksella satunnaisesti kirjotteleva Hemu on kans pukannu natuna 202,5 vai olikohan 205. Omapaino pikkusen päälle satkun. Paidalla meneeki sit pitkästi päälle 300.

Jos omaat sopivat geenit ja muutenkin lahjakas niin uskon 300 penkin olevan aivan mahdollinen natuna nostavalle. Mutta taas jos tilanne on päinvastainen niin 200 kiloakin voi olla liian kova pala mutta silloin kannattaa valita vaikka rytminen kilpavoimistelu tai ringette. Minkä takia lahjomattomat yleensä harrastaa tätä lajia jos pitää sitten tulla syyttelemään muita aineiden käytöstä jos mitään tuloksia ei saa aikaiseksi. Kuten olen ennekin sanonut niin en tiedä mitään muuta urheilulajia kuin voimanosto ja varsinkin penkkipunnerrus joka vetää lajille täysin sopimattomia henkilöitä puoleensa.

Itse tunnen 2 kaveria, jotka ovat ottaneet yli 200 kg penkistä, Toinen on Fredrik Smulter, youtubesta voi käydä katsomassa miehen videoita, muistaakseni superhurri :D nimellä löytyy ja mies on natu, kierrellyt voimannosto kisojakin melko kiitettävästi.

Toinen on sitten eräs portsari kaveri, nostanut 205 kg, kaveri tosin on 197 cm pitkä ja painaa tuommoinen 170 kg, joten ei tuo 205 kg niin ihmeellinen varmaankaan kaverille ole....

Siis ihan oikeasti freddi "natu" ? :)

Toki mulla ei ole pareampaa tietoa asiasta, mutta fredin videoita katselleena mun on pakko pikkasen kyllä kyseenalaistaa tämä juttu, mutta jos tosiaan on natu niin helvetin iso kunnioitus täältäpäin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
215kg on mun ennätys ja natuna alusta alkaen.
Järkevä treeni eli ei mitään "joka päivä salilla" vaan tehokasta monipuolista treeniä.
Penkki oli mulle kaikkein helpoin kokeilla maximia, mutta treenaan kaikkia lihasryhmiä yhtä kovaa.

Siis ihan oikeasti freddi "natu" ? :)

Toki mulla ei ole pareampaa tietoa asiasta, mutta fredin videoita katselleena mun on pakko pikkasen kyllä kyseenalaistaa tämä juttu, mutta jos tosiaan on natu niin helvetin iso kunnioitus täältäpäin :)

No eihän mulla oo tähän muita faktoja heittää kuin miehen sana :) , mutta fredi muistaakseni otti jo yläasteella 100 kg penkistä ja tehny maanviljlelyä ja metsätöitä koko ikänsä ( joka sinänsä ei todista sekään mitään :D ), niin uskon, että kaveri on natu...

Tsekatkaa tuo pakkislaisten omia treenivideoita. siellä on terminator2 kova penkki video! ja kyllähän se mies on NATU!

Valitettavasti henkilökohtaisesti on aika vaikea tuohon enää uskoa. Vuodessa tullut aivan huima kehitys esim. penkiss. Jos näin on niin hattua nostan..

200

Tosiaan toi homma riippuu "jonkun verran" nostajan painosta.
100 kiloisia 200 penkkaavia roinaajiakaan ei ihan hirveesti oo. Toki lahjakkaimmat nostelee 230-240 ton painosena, mut 200kg alle 100 kg painoiselle on natuna melkeimpä mahoton tehtävä IMO

Jos omaat sopivat geenit ja muutenkin lahjakas niin uskon 300 penkin olevan aivan mahdollinen natuna nostavalle. Mutta taas jos tilanne on päinvastainen niin 200 kiloakin voi olla liian kova pala mutta silloin kannattaa valita vaikka rytminen kilpavoimistelu tai ringette. Minkä takia lahjomattomat yleensä harrastaa tätä lajia jos pitää sitten tulla syyttelemään muita aineiden käytöstä jos mitään tuloksia ei saa aikaiseksi. Kuten olen ennekin sanonut niin en tiedä mitään muuta urheilulajia kuin voimanosto ja varsinkin penkkipunnerrus joka vetää lajille täysin sopimattomia henkilöitä puoleensa.
Raw 300kg natuna:hyper: herää ny hyvä mies unestas.

Mä nyt todella toivon, että mixuli tarkotti tässä varustenostoa :D

Koska eihän mendelsonin ME:kään ole kuin "vain" jotain 315 kg, ja se jätkä on kyllä vetänyt kaikkea mitä markkinoilla vaan liikkuu :D

Tosiaan toi homma riippuu "jonkun verran" nostajan painosta.
100 kiloisia 200 penkkaavia roinaajiakaan ei ihan hirveesti oo. Toki lahjakkaimmat nostelee 230-240 ton painosena, mut 200kg alle 100 kg painoiselle on natuna melkeimpä mahoton tehtävä IMO

En tiedä onko mikään mahdotonta (tai on kunnes toisin todistetaan), mutta itsekään en kyllä tiedä selkeästi "kovia tuloksia" tehneitä natuja (esim. just joku 100kg oma paino ja siihen 200kg + penkki). Ja se että joku sanoo olevansa natu niin... No joo. Mahdoton sekään todistaa.

Usein kyllä meinaa ns. lentää ehrmannit näppikselle kun jengi uskoo sinisilmäisesti joidenkin pure natural power -paskaan, etenkin kun oikeesti näkyy kilometrin päähän että dropiteltu on. Niin kondis kuin tuloksetkin puhuvat puolestaan... (Tosin tästähän voisi vääntää kuinka paljon tahansa että millaiseen lihasmassaan ja tuloksiin voi natuna päästä ja kuka pystyy todistamaan mitäkin).

Mulla onkin usko ihmiseen. Tiedän että teille lahjattomille jotka saatte paidalla sen 150 asia tuntuu vaikealta käsittää mutta jos otetaan joku 150 kiloinen kaveri joka 15 vuotta treenaa ja omaa lajille sopivat lahjat, geenit niin en näe asiaa mitenkään mahdottomana.

Sinä Lostedt 61# kun tunnut tietävän kaikki jotka aineita käyttää niin laitappa lista nimistä ja aineista meille muillekin. Sitä löytää itsensä äkkiä lakituvasta kun alkaa nimeltä väittämään että tuo ja tuo on roinaaja.

Back
Ylös Bottom