Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän tuo mahdollista on oikeilla välityksillä ja geeneillä, mutta harvapa tuohon pystyy.
Se on taas paskapuhetta että kovalla työllä voi saavuttaa kuka vain. Itse olen vahvasti sitä mieltä että jos välitykset penkkiin ovat huonot jää tuo maaginen 200kg saavuttamatta vaikka kaikki muu suurinpiirtein olisikin kunnossa.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin vähän OT:na, että missä vaiheilla toi penkin max-kehitys alkaa tökkimään pahasti? Saanu vähän semmosen kuvan, että 160-170 paikkeilla, mutta selventäkää toki, jotka tiedätte!
Kyllähän tuo mahdollista on oikeilla välityksillä ja geeneillä, mutta harvapa tuohon pystyy.
Se on taas paskapuhetta että kovalla työllä voi saavuttaa kuka vain. Itse olen vahvasti sitä mieltä että jos välitykset penkkiin ovat huonot jää tuo maaginen 200kg saavuttamatta vaikka kaikki muu suurinpiirtein olisikin kunnossa.
Treenasitko ojentajille mitään erityistä esim.kapeeta penkkiä/Dippejä tuolloin?Itsellä meinaa on heikko kohta nuo ojentajat.Rinnalta lähtee nätisti kaikki isommat painot mut jos pyssää niin johtuu ojentajista.
Lahjattomilla se tökkää 150 pintaan ja kellä löytyy vähän lahjojakin niin 165-190kg. Ja noikin vaativat kovaa treeniä, super lahjakkaat sitten erikseen. Näin minä olen asian nähnyt
Miten painot ovat kehittyneet näillä vaikka nyt 170 kg penkaavilla ajan myötä? Näyttääkö kehitys hidastuvan niin, että se lähestyy jotain vakiota?
Jos vaikkapa nyt penkkaisi 100 kg, vuoden päästä 150 kg, kahden vuoden päästä 175 ja kolmen jälkeen 187,5, niin matemaatikko olettaisi penkkituloksen lähestyvän 200 kiloa rajatta mutta sitä koskaan saavuttamatta.
Riippuu varmaan aika paljon et paljo on ennestään painoo, ei välttämättä hirveesti vaikuta jos ylimääräistä on muutenkin hirveesti mutta jos otat vaikka vertailun vuoksi ittes, et ole hirveissä rasvoissa varmaankaan ja painokin normaali ja kova penkki jo muutenki ja sit rupeet ottaa painoo pikku hiljaa vaikka sinne satakymppiin ja unohdat ne helvetin dietit kokonaan niin uskoisin että et olisi ainakaan kovin kaukana kahesta sadasta vaikka vuoden päästä.Aivan varmaa paskapuhetta. Moni lahjakaskaan ei sitä 200kg:tä saa vaikka elopainoa nostas kuinka ja sen se yleensä vaatii naturaalina että rasvaa ja nestettä ukosta löytyy!