200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ojentaja tekee melkein kaiken työn mitä kutsutaan heittämiseksi ja sillä saadaan liikenopeutta lopussa vielä kiihdytettyä, en vähättelisi sen merkitystä. Lisäksi se vielä estää kyynärpäävammat yhdessä loppusaaton ranteentaiton kanssa. Kun katsoo greerin viskaisuja niin huomaa hyvin merkityksellisyyden. Erittäin kehittävä lajinomainen treeni heittokuulilla. Menee liian ot, saat pitää päättöpuheen.

Luettele 1 yli 80m mies viimekaudelta ketä on muuten penkannut esim. Alle 150? Etelätalo on varmaan solakin ja nostaa liki 180. tutustu keihäänheiton treeneihin niin tiedät.

"Liki 180" on toki hieman karkea käsite, mutta 140 penkkiä en vielä kutsuisi liki 180 penkiksi :D Onko sama luotettava lähde kertonut Thorkildsenin penkistä?

Mutta joo, eiköhän se siitä offtopicista. Tässä vain näkee, että kaikki kalatarinat ei ole aina totta ja välillä tuloksissa saattaa olla jotain pikkulisää.

Threadin nimen pitäisi olla 200kg kisapenkistä 100 % natuna!
Mun mielestä kun se 200kg pompautetaan mahan päältä puoleen väliin asti ei vastaa lähellekkään 200kg puhdasta nostoa.

[venom];4007677 sanoi:
"Liki 180" on toki hieman karkea käsite, mutta 140 penkkiä en vielä kutsuisi liki 180 penkiksi :D Onko sama luotettava lähde kertonut Thorkildsenin penkistä?

Mutta joo, eiköhän se siitä offtopicista. Tässä vain näkee, että kaikki kalatarinat ei ole aina totta ja välillä tuloksissa saattaa olla jotain pikkulisää.

Tuo 140 nyt oli joku hyvä trolli. Ja ei, ei ole paljon syytä Kinnusella valehdella, andreaksen tuloksissa ei rikkinäisen puhelimen lisää ole.

Tuo 140 nyt oli joku hyvä trolli. Ja ei, ei ole paljon syytä Kinnusella valehdella, andreaksen tuloksissa ei rikkinäisen puhelimen lisää ole.

Kysyin äsken inttikaverilta, joka asuu tällä hetkellä Lassin kanssa ja Lassi kertoi itse kyseisen tuloksen. Jos andreaksen tuloksissa ei rikkinäisen puhelimen lisää ole, niin mistäs tuo Etelätalon +40kg tuli. Vai epäiletkö, ettei hän itse tiedä penkkimaksimiaan?

Voit kertoa lassille terveisiä, että lopettaa kalastamisen Herra Laaksosen kanssa niin loppuu nuo lisät kisakatsoimoissa. Joten älä minua siitä syytä :)

Threadin nimen pitäisi olla 200kg kisapenkistä 100 % natuna!
Mun mielestä kun se 200kg pompautetaan mahan päältä puoleen väliin asti ei vastaa lähellekkään 200kg puhdasta nostoa.

No joo näinhän sekin voipi olla, mutta itse ainakin yritän nostaa mahdollisimman puhtaasti eikä mitään perse ilmassa 10 sentin liikeradalla tehtyjä mahapenkkiä en aijo ainakaan omalta osaltani hyväksyä puhtaaksi nostoksi...Onhan se selvä että SALI/KISA penkeissä on eroja ,mutta joku roti nyt niissäkin...Ja jos joskus pääsen edes lähelle noita rautoja niin laitan tänne kyllä pätkää niistä.Sitten saa arvostella!!!

No, kun tälle linjalle lähdettiin: http://www.youtube.com/watch?v=BgRphH_Yuzc

Kuulantyöntäjä Jacko Gill jo 16 vuotiaana 192 kg kapeapenkki lahnana ilman pomppua. Uskomaton räjähtävä voimantuotto. Jotenkin uskoisi että noin nuorena olisi vielä natukin, tiedä häntä. Kesän alussa nosti vielä alaikäisenä 5*180kg, eli kehitys jatkuu.

Ja mitä keihäänheittoon tulee, siinä ei ainakaan tarvitse isoa penkkiä. Jan Zelezny nosti lähteistä riippuen 140-150kg, ja heitti nykykeihästä 98,48 m.

[venom];4007677 sanoi:

No tunnen yhden 80m-miehen, eikä ole niin solakka kuin etelätalo. Penkki 140-145kg. Rinnalle saman verran. Pitkämäki on noine runkkupenkkeineen poikkeus suomalaisista maajouekkumiehistä.

jerkuu on kyllä ihan kujalla noista todellisista tuloksista. Kannattas kysyä heittäjältä itseltään tai olla varmistamassa max. rautoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
dartsissa heitto tehdään lähestulkoon pelkällä ojentajalla. ei keihäänheitossa.

on se mukavaa kun saatiin heittolaijeista oma ketju buhahahaaa.mielenkiinnolla kyllä seuraan mitä jauhetaan en itse ole mikään hyvä penkissä näin painonnostajana mutta aihe kiinostaa kyllä kovasti.

Jahas pojat. Toimittaja vastasi kuin vastasikin mun kysymykseen, eli...

Tälläsen viestin hänelle lähetin:
Haluaisin tietää uutisen tästä kohdasta:

- Huonona päivänä en pysty kantamaan edes kahta maitotölkkiä, yli 50-vuotiaana yli 200 kiloa penkistä nostava Räty kertoo.

Mistä tuo luku 200kg penkistä yli 50 vuotiaanan tulee? Oletko kysynyt sitä itse Rädyltä vai jostain muualta saanut selville? Itse en internetistä löytänyt oikein mitään tietoa tästä.

Olen Seppo Rädyn suuri fani ja siksi kysyn.

Kiitos jo etukäteen vastauksesta! :)

Ja vastaus oli tälläinen:
Moi, ****,

luotan tässä siis Rätyyn itseensä lähteenä. Hän kertoi tänään (tiistaina) nostaneensa penkiltä 200 kiloa viime vuonna, kun oman pojat tulivat ensimmäistä kertaa katsomaan isän verryttelyä. Mitään kirjallista todistetta ei ole. Luotin tässä asiassa itse asianomaisen sanaan.

Ystävällisin terveisin,

Janne Palomäki

Iltalehti

Rädyn jutuissa on se penaalin värikynäsetti ollu melko varmasti aina käytössä, joten en kyllä jaksa uskoa mitenkään tohon 200 kg penkkiin viime vuonna. 10 vuotta sitten joo, varmasti mutta ei enää kun livenä ukon toissakesänä näin niin aika vaivalloisen näköstä oli autosta nousemiset yms.

Rädyn jutuissa on se penaalin värikynäsetti ollu melko varmasti aina käytössä, joten en kyllä jaksa uskoa mitenkään tohon 200 kg penkkiin viime vuonna. 10 vuotta sitten joo, varmasti mutta ei enää kun livenä ukon toissakesänä näin niin aika vaivalloisen näköstä oli autosta nousemiset yms.

En paljoa tekis siitä johtopäätöksiä. Sitä voi olla alaselkä miten paskana vaan ja silti pystyä penkkaamaan. Nimimerkillä alaselkä aina enemmän tai vähemmän paskana.

Edit: niin ja joo, Seppohan on kuuluisa siitä että puhuu paljon ja pääosin paskaa?

Kyllä noista ikämiesten sarjoista on löytynyt yli 60 vuotiaitakin jotka tuon penkkaa, itse täytän muutaman viikon päästä 51 vuotta, ei kunto silti ihan paska ole. Eivät kaikki viisikymppiset ole puolikuolleita :)
Tuntuu ihmeelliseltä jos äijä vain valehtelee ja omat pojat lukee tuon sitten iltalehdestä.

Noniin, seuraavaksi epäilevät voivat soittaa Sepolle. Todennäköisesti vastaukseksi tulee suksi vittuun ja antaa perään epäiliöille korville.

Ei anna korville, jos on se huono päivä, ettei pysy pari maitopurkkiakaan näpeissä ;)
Kova äijä se on, iha sama onks vähä värittäny tuloksia.

- - - Updated - - -

Kyllä noista ikämiesten sarjoista on löytynyt yli 60 vuotiaitakin jotka tuon penkkaa, itse täytän muutaman viikon päästä 51 vuotta, ei kunto silti ihan paska ole. Eivät kaikki viisikymppiset ole puolikuolleita :)
Tuntuu ihmeelliseltä jos äijä vain valehtelee ja omat pojat lukee tuon sitten iltalehdestä.

Voimanostoliiton alaisuudessa ei taida kukaan yli 50-vuotias olla edes superiin nostanut 200kg tai yli raakana kisoissa. Tero Seppäsellä varmaan potentiaalia tuohon, kunhan tulee ikää jokunen vuosi vielä. Puhumattakaan 6-kymppisistä. Ja olet harvinaisuus kuntosi suhteen, ei kaltaisiasi 50-v veteraaninostajia näy ainakaan adt:n alasissa kilpailuissa. Kannattais käydä hakemassa pokaalit kotiin penkkipunnerruskilpailuista, winkwink ;)

Niin ja en nyt oikeasti usko, että sairaseläkkeellä oleva ex-keihäänheittäjä ottaa 200 penkistä 20v aktiiviuransa jälkeen. Vahva voi olla, mutta kyllä taas on tosiaan jutut nähneet värikynää.

Suositut

Back
Ylös Bottom