200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo kirjotin vähän kiireessä ton mun viestin. En usko 20x150kg sarjaan mutta todellakin uskon noihin luonnonoikkuihin.

Keväällä oltiin kummi-sedän polttareissa ja siellä oli just toi kyseinen jätkä. Oli sillä ainaki isoimmat kädet ja rintakehä mitä oon suhteessa nähnyt, tosin kaljamahaahan noilta myös löytyy.. Eihän noita juttuja tarvitse uskoa, se on ihan ymmärrettävää, mutta pitäähän sekin fakta hyväksyä että löytyyhän noita yksittäisiä luonnonlahjakkuuksia tästä maailmassa. Ainakin mä uskon ton jutun ku näin sen jätkän =D

Esimerkiksi oma 3v nuorempi pikkuveli pesee mua helposti penkissä. Se nosti 65kilosena ysiluokan lopussa (14vuotiaana) 107,5kg. Ite oon 18v, paino 75kg ja nostan hitusen enemmän.. Jos nyt ottaa huomioon pikkuveljen iän, painon ja vuoden punttikokemuksen ni voishan siitäkin tulla vielä vaikka mitä penkkiurheilussa, mutta sitä ei kertakaikkiaan kiinnosta muu kuin kitaransoitto :D Kaikkia ei vaan kiinnosta olla se paras ja isoin joka nostaa 300kg penkistä..

Kummi-setä joka on merimies, kerto että sen laivalla oli yks äijä joka kehuskeli kaikille kun nosti kerran kaikki painot penkistä mitä laivalta löyty, eli 150kg. Sitten tuli kaveri joka ei ole koskaan käynyt salilla, 120kg jätkä ja pelkkää lihasta jotka on tullut 20v rahtilaivakokemuksella. Nosti tosiaan 20kertaa sen 150kg ilman minkäänlaista tekniikkaa ja siit on kuulemma videoki jossain. Ja jollain toisella kerralla siirsi sama kaveri 400kg lyhtytolppaa 5 metriä. En sitte tiiä paljonko sen maximit olis ku sitä ei koskaan päässy kokeileen mut ei sitä jätkää kyllä kuulemma kiinnostakaan. Halus vaa ownata vähän sitä kehuskelijaa.

Keväällä oltiin kummi-sedän polttareissa ja siellä oli just toi kyseinen jätkä. Oli sillä ainaki isoimmat kädet ja rintakehä mitä oon suhteessa nähnyt, tosin kaljamahaahan noilta myös löytyy.. Eihän noita juttuja tarvitse uskoa, se on ihan ymmärrettävää, mutta pitäähän sekin fakta hyväksyä että löytyyhän noita yksittäisiä luonnonlahjakkuuksia tästä maailmassa. Ainakin mä uskon ton jutun ku näin sen jätkän =D...

Ni että mitenkä oli? Ja muutenkin just semmonen legenda, ettei mitään järkiä.

Kummi-setä joka on merimies, kerto että sen laivalla oli yks äijä joka kehuskeli kaikille kun nosti kerran kaikki painot penkistä mitä laivalta löyty, eli 150kg. Sitten tuli kaveri joka ei ole koskaan käynyt salilla, 120kg jätkä ja pelkkää lihasta jotka on tullut 20v rahtilaivakokemuksella. Nosti tosiaan 20kertaa sen 150kg ilman minkäänlaista tekniikkaa ja siit on kuulemma videoki jossain. Ja jollain toisella kerralla siirsi sama kaveri 400kg lyhtytolppaa 5 metriä. En sitte tiiä paljonko sen maximit olis ku sitä ei koskaan päässy kokeileen mut ei sitä jätkää kyllä kuulemma kiinnostakaan. Halus vaa ownata vähän sitä kehuskelijaa.

Ainiin ja unohdin lisätä että siellä polttareissa oli yhteensä 4 merimiestä samalta laivalta ja kaikki vahvisti ton "tarinan".

Keväällä oltiin kummi-sedän polttareissa ja siellä oli just toi kyseinen jätkä. Oli sillä ainaki isoimmat kädet ja rintakehä mitä oon suhteessa nähnyt, tosin kaljamahaahan noilta myös löytyy.. Eihän noita juttuja tarvitse uskoa, se on ihan ymmärrettävää, mutta pitäähän sekin fakta hyväksyä että löytyyhän noita yksittäisiä luonnonlahjakkuuksia tästä maailmassa. Ainakin mä uskon ton jutun ku näin sen jätkän =D

Esimerkiksi oma 3v nuorempi pikkuveli pesee mua helposti penkissä. Se nosti 65kilosena ysiluokan lopussa (14vuotiaana) 107,5kg. Ite oon 18v, paino 75kg ja nostan hitusen enemmän.. Jos nyt ottaa huomioon pikkuveljen iän, painon ja vuoden punttikokemuksen ni voishan siitäkin tulla vielä vaikka mitä penkkiurheilussa, mutta sitä ei kertakaikkiaan kiinnosta muu kuin kitaransoitto :D Kaikkia ei vaan kiinnosta olla se paras ja isoin joka nostaa 300kg penkistä..

Mullakin oli pari tuttua ysiluokalla jotka nosti 100kg penkistä. Nyt ikää lähemmäs 30v, punttitouhut jatkunut tuolta asti ja maksimit tällä hetkellä jotain 160-170kg. Ihan turha vetää mitään johtopäätöksiä jos 15vuotiaana nostaa 100kg penkistä, että 25vuotiaana nousee 300kg.

Toi merimiestarina oli kyllä kaikessa surkuhupaisuudessaan aika pohjanoteeraus. Mitä jos se kaveri oli salaa reenannu nostelemalla selällään jotain 100kg turskia :david:

Mäkin nostin tänään 12x1200kg, kun asennettiin parvekelaattoja. Melkein reenaamatta viä.

meillä oli 9. luokalla kolme kaveria luokalla jotka nostivat yli 100kg penkistä. yksi 90kg kaveri pukkas 130kg, perse ilmassa mutta kuitenkin. meidän kolmen lisäksi yksi otti 95kg. jälkeenpäin ihmetyttää kun lukee 15-vuotiaiden tuloksia enkä varmaan uskoisi jos en olisi itse ollut paikalla kun nostot suoritettiin. meillä tosin oli penkki koulussa ja usein käytiin välitunneilla penkkaamassa muutama sarja. viikonloput sitten huilattiin :D

lähes vastaaviin tarinoihin joskus törmänny. sitten onkin aina paljastunut, että ns penkki tulikin tehtyä jossakin taljavehkeessä ja 150kg vastaakin jotakin 70 kiloa. maaginen maastaveto paljastuu sentin nytkäytykseksi telineiltä lähtökorkeus polvien päällä.
kovan fyysisen työntekijältä voin uskoa kovaan maastavetoon treenaamatta. penkkiin en.

Pistä video niin voin ehkä melkein uskoa. Ne kaikki vaan kusetti sua pikkupieruissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Joku tossa asiasta jo mainitsikin, mutta huomaat varmaan itsekkin kuinka nämä jutut muuttuvat kun niitä kerrotaan eteenpäin. Kaljamahainen duunari muuttuu väritettynä 120 kiloiseksi kireäksi lihaskimpuksi. Olen joskus ollut mukana harjoituksessa, jossa piti kertoa tarina kahden kesken toiselle, se jolle kerroin kertoi taas toiselle ja niin edelleen. Lopuksi verrattiin alkuperäistä tarinaa ja lopullista tarinaa jonka viimeinen kuuli. Ero oli huvittavan suuri, vaikka siinä ei ollut edes tarvetta kenelläkään käyttää värikynää tarinaa kerrottaessa.

Tuo on hauska leikki ^ joskus pikkusena leikittiin tuota :D

Olen joskus ollut mukana harjoituksessa, jossa piti kertoa tarina kahden kesken toiselle, se jolle kerroin kertoi taas toiselle ja niin edelleen. Lopuksi verrattiin alkuperäistä tarinaa ja lopullista tarinaa jonka viimeinen kuuli. Ero oli huvittavan suuri, vaikka siinä ei ollut edes tarvetta kenelläkään käyttää värikynää tarinaa kerrottaessa.

Niin, tota käytetään 3-6 -vuotiaiden lasten keskuudessa vaan havainnollistamaan tuota miten juttu voi värittyä kun sitä kerrotaan eteenpäin. Oikeastihan se johtuu siitä että se äänenvoimakkuus voi olla niin matala ettei vaan saa selvää. :D Mutta ihan hyvä esimerkki. :D

Huvittavaahan tuo oli aikoinaan kun vielä kouluissa pyöri ja kaveripiiriä oli enemmän niin jos nostit 150kg niin hetken päästä joku tuli sanomaan että nostit kuullemma 170kg.

Muistan itsekin karvaasti 7.-luokan alusta, kun nostin 42kg penkistä ja muutaman välikäden jälkeen rinnalleni oli muka jäänyt 22kg. Kun saavuttaa tietyn arvostuksen, niin toi efekti tietenkin kääntyy toisinpäin ja nykyään voikin huoletta treenata bodytyylillä kun tulokset kasvavat vaikkeivat ne oikeasti kasvaisikaan.

Niin, tota käytetään 3-6 -vuotiaiden lasten keskuudessa vaan havainnollistamaan tuota miten juttu voi värittyä kun sitä kerrotaan eteenpäin. Oikeastihan se johtuu siitä että se äänenvoimakkuus voi olla niin matala ettei vaan saa selvää. :D Mutta ihan hyvä esimerkki. :D
Kiitos kun selvensit minulle sanomani, mutta epäilen vähän tuota että se johtuisi vain pelkästään äänenvoimakkuudesta ;)

Taas pykälän lähempänä tätä tavoitetta. 190kg kisapenkistä @97,5kg. salipenkki 192,5. Salilla otin myös 190kg@94,8kg. 200kg jäi siihen kulmaan missä nosto siirtyy ojentajille. Ehkä se sieltä vielä tulla tupsahtaa joskus.

Laitoin jo videon toiseen ketjuun, mut laitetaan nyt tännekkin.. 200kiloo tuli vihdoin ja viimein perse ilmassa penkattua 105kiloisena, 100% natuna. Tästä on hyvä jatkaa kohti siistimpää nostoo! En itekkään meinannu uskoo tänä vuonna penkkaavani tuota 200, kun alkuvuodesta repäsin toisen rintalihaksen ja joskus kesällä meni toinenkin, mutta ei niin pahasti kun tuo aikasempi.. 3 vuotta meni 180 -->200kiloon

Treenipäivyri --> http://www.voimaforum.fi/viewtopic.php?p=199200#199200

200kg runkkupenkki --> http://www.youtube.com/watch?v=TEPkiNhZb-g&feature=youtu.be

Laitoin jo videon toiseen ketjuun, mut laitetaan nyt tännekkin.. 200kiloo tuli vihdoin ja viimein perse ilmassa penkattua 105kiloisena, 100% natuna. Tästä on hyvä jatkaa kohti siistimpää nostoo! En itekkään meinannu uskoo tänä vuonna penkkaavani tuota 200, kun alkuvuodesta repäsin toisen rintalihaksen ja joskus kesällä meni toinenkin, mutta ei niin pahasti kun tuo aikasempi.. 3 vuotta meni 180 -->200kiloon

Treenipäivyri --> http://www.voimaforum.fi/viewtopic.php?p=199200#199200

200kg runkkupenkki --> http://www.youtube.com/watch?v=TEPkiNhZb-g&feature=youtu.be
Eikö tuo tullu jo nii nätisti että tulis perse penkissäkin ihan hyvin? Vai saatko isonkin hyödyn runkkupenkistä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom