200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei siihen nyt mitään mutaatioita tarvita, että 200 nousee. Poikkeuksellisen sopivat geenit kyllä ja vitusti työtä, aikaa ja sen verran järkevää treeniä ettei paikat hajoa ennen tota saavutusta. Mitään naturajaa en vetäis mihinkään, mutta tietysti mitä ylemmäs mennään kiloissa niin sitä harvemmaksi käy natut. Toi 200 on natulle jo erittäin kunnioitettava ja harvinainen kilomäärä. Itsehän alan roinaamaan sitten kun nousee 300kg penkistä.

Joo, pakkis kyllä vääristää siinä että kuinka paljon niitä 200kgn natupenkkajia muka olisi.
Jos lasketaan kaikki pikkupätkät mitä olen salilla oleskellut niin varmasti yhteensä tulee sellainen 5-6vuotta salilla käyntiä enkä ole nähnyt yhtään 200kgn RAW penkkiä IN REAL. Kisoissa tietenkin olen nähnyt ja moni tuttu salikävijä sen on joskus "ottanut" mutta koskaan ei ole kukaan sitä nostanut kun olen itse ollut salilla ja sanokaa minun sanoneen että kaikki treenaajat eivät ole olleet natuja.

Yhteenveto. 200kg:n penkit ovat helvetin harvinaisia oli myrkkyjä tai ei.

Itsellä alkanut vähän usko loppua siihen että itse sen joskus saavuttaisin. Ainut millä siihen olisi edes pieni mahdollisuus niin olisi se järjetön elopainon nosto.

Joo, pakkis kyllä vääristää siinä että kuinka paljon niitä 200kgn natupenkkajia muka olisi.
Jos lasketaan kaikki pikkupätkät mitä olen salilla oleskellut niin varmasti yhteensä tulee sellainen 5-6vuotta salilla käyntiä enkä ole nähnyt yhtään 200kgn RAW penkkiä IN REAL. Kisoissa tietenkin olen nähnyt ja moni tuttu salikävijä sen on joskus "ottanut" mutta koskaan ei ole kukaan sitä nostanut kun olen itse ollut salilla ja sanokaa minun sanoneen että kaikki treenaajat eivät ole olleet natuja.

Yhteenveto. 200kg:n penkit ovat helvetin harvinaisia oli myrkkyjä tai ei.

Itsellä alkanut vähän usko loppua siihen että itse sen joskus saavuttaisin. Ainut millä siihen olisi edes pieni mahdollisuus niin olisi se järjetön elopainon nosto.

Samaa mieltä ku Ilkka. Enpä ole itsekään näiden 11 vuoden aikana nähnyt yhtään natupenkkaajaa tuota tekevän raakana salilla, mutta uskon sen kyllä olevan mahdollista. Jos kerran 170-180kg:kin onnistuu jo useammalta natikalta, niin salettiin vähän lahjakkaammalta tuo 200kg onnistuu, eihän se voi olla mahdotonta. Mutta se ei varmasti kyllä enää onnistu läheskään kaikilta vaikka olisi sitä painoakin vaikka kuinka paljon.

Mitä Ilkkaan tulee niin voisin kuvitella että varmasti vielä onnistuu tuo 200kg penkki natikkana jos noinkin minimaalisella 5-6 vuoden treenillä nousee 175kg. Siihen 5-10 vuotta lisää suunnitelmallista treeniä ja Arnoldsin donitseja niin salettiin onnistuu kunhan vain itse uskoo siihen ja tietää mitä tekee!! ;)

Pitääkö saada mitali ennenku uskaltaa mihinkää osallistua?

Slarto jo tossa sanoinkin, että itse puhuit hyvistä sijotuksista.
Ja ne harvat jotka noita rautoja pökkii niin tarkoittaako se automaattisesti, että pitäisi kisata? Ehkä jotkut tekee tätä omaksi ilokseen vain.
Jos itse jonain kauniina päivänä saan sen 200 pökättyä ni ei ole mitään mieleniintoa itsellä lähteä hakemaan jotain 6. sijaa kisoista.

Slarto jo tossa sanoinkin, että itse puhuit hyvistä sijotuksista.
Ja ne harvat jotka noita rautoja pökkii niin tarkoittaako se automaattisesti, että pitäisi kisata? Ehkä jotkut tekee tätä omaksi ilokseen vain.
Jos itse jonain kauniina päivänä saan sen 200 pökättyä ni ei ole mitään mieleniintoa itsellä lähteä hakemaan jotain 6. sijaa kisoista.

Noi kisat olivat MM-kisat, varmasti voitetaan alle 90 kilosiin 200 kg penkillä kotimaassa kisat kuin kisat. Sitten kun on kaikki parhaat mukana, kuten Jokinen joka tuon pronssin sai, niin vieläkin sijoitutaan mitaleille.

Itse kun aloittelin salilla käyntiä, niin joku kaveri teki 5x200 kg puhtaasti penkissä, ajattelin vaan että aika kova tulos :) Vasta jälkeenpäin tajunnut kuinka kovan suorituksen näin.

Kunto taas nousujohteista!

Vähän päivitystä. Kesällä tapahtuneen olkapään venäytyksen(Kiitos Smithin ja vinopenkin) jälkeen on taas tapahtunut kehitystä penkkirintamalla.Viime viikolla nostin kevyen lähes "kisatyylisen" 170kg penkistä. Kisatyylillä tarkoitan täysin puhdasta nostoa....Ainut mikä ei tässä täyttynyt täysin on tuo pysäytys rinnalle.½ sekuntia lisää niin täydellistä.No siitä viis kun ei kisoissa olla.Talvi on ollut muutenki aina kehitykselle parasta aikaa kun on viileää.Ei sovi nuo kesän kuumat ainakaan meikäläiselle...Elopainoa on nyt n.108kg.Tarkotus olisi vähän pudottaa painoa kesäksi mutta saas nähdä....:puntti:

^^Jos tähän ketjuun aletaan raportoimaan 170kg/108kg tuloksia niin voipi tulla aika tunkua. Tohon reilun parinsadanpenkkiin stopilla kun on vielä aika matka kuitenkin,ainakin jos on jo pitempää treenihistoriaa takana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kummi-setä joka on merimies, kerto että sen laivalla oli yks äijä joka kehuskeli kaikille kun nosti kerran kaikki painot penkistä mitä laivalta löyty, eli 150kg. Sitten tuli kaveri joka ei ole koskaan käynyt salilla, 120kg jätkä ja pelkkää lihasta jotka on tullut 20v rahtilaivakokemuksella. Nosti tosiaan 20kertaa sen 150kg ilman minkäänlaista tekniikkaa ja siit on kuulemma videoki jossain. Ja jollain toisella kerralla siirsi sama kaveri 400kg lyhtytolppaa 5 metriä. En sitte tiiä paljonko sen maximit olis ku sitä ei koskaan päässy kokeileen mut ei sitä jätkää kyllä kuulemma kiinnostakaan. Halus vaa ownata vähän sitä kehuskelijaa.

Kummi-setä joka on merimies, kerto että sen laivalla oli yks äijä joka kehuskeli kaikille kun nosti kerran kaikki painot penkistä mitä laivalta löyty, eli 150kg. Sitten tuli kaveri joka ei ole koskaan käynyt salilla, 120kg jätkä ja pelkkää lihasta jotka on tullut 20v rahtilaivakokemuksella. Nosti tosiaan 20kertaa sen 150kg ilman minkäänlaista tekniikkaa ja siit on kuulemma videoki jossain. Ja jollain toisella kerralla siirsi sama kaveri 400kg lyhtytolppaa 5 metriä. En sitte tiiä paljonko sen maximit olis ku sitä ei koskaan päässy kokeileen mut ei sitä jätkää kyllä kuulemma kiinnostakaan. Halus vaa ownata vähän sitä kehuskelijaa.
Näitähän tuntuu aina löytyvän. Tainnu kummi-setä kertoa pikkukaljoissa ton tarinan niin monta kertaa, että alkuperäisen kilomäärät on jo potenssiin kaks. "120 pelkkää lihasta!"

taisin tarttua trolliin :face:

Näitähän tuntuu aina löytyvän. Tainnu kummi-setä kertoa pikkukaljoissa ton tarinan niin monta kertaa, että alkuperäisen kilomäärät on jo potenssiin kaks. "120 pelkkää lihasta!"

taisin tarttua trolliin :face:

Vaikka kyseessä onkin perus tutuntutulta kuultu tarina, niin miksi tämä olisi trolli? Harvemmin nämä jutut ovat täysin tuulesta temmattuja. Mun on helppo uskoa että maailmassa on paljonkin jannuja, jotka ovat 20 vuoden raskaalla työllä voimakkaampia kuin 97% pakkislaisista.

Vaikka kyseessä onkin perus tutuntutulta kuultu tarina, niin miksi tämä olisi trolli? Harvemmin nämä jutut ovat täysin tuulesta temmattuja. Mun on helppo uskoa että maailmassa on paljonkin jannuja, jotka ovat 20 vuoden raskaalla työllä voimakkaampia kuin 97% pakkislaisista.
Harva työ on semmonen jossa voit kasvattaa itsestäs 120kg pelkkää lihasta ja ravintopuolenkin pitäisi olla aika pätevässä kunnossa. En sano etteikö löytyisi pelkällä työnteolla vahvaksi kehittyneitä, mutta kyllä tuo tarina on niin tyypillinen väritetty tarina. Jos tässä nyt on tarkoitus keskustella 200 kilon penkkauksesta natuna, niin eikö nämä kummisetien työkavereiden (entisten?) 150kg*20 tulokset vois jättää kertomatta?

Joo, pitää paikkansa, mutta siinä vaiheessa kun puhutaan 20x150-penkkisarjasta, niin vertailukohtana ei ole vahvin 3% pakkislaisista vaan muutama yksittäinen ukko siellä +60000 nickin joukossa, siis luokkaa 0,01%, jotka ovat vähintään kansallisen tason kärkipenkkaajia. Siinä vaiheessa tulee jo vastaan piste, missä tarinoille saman tuosta vaan ruisleivän ja raskaan työn voimalla, ilman edes perustekniikan opettelua tekevistä supermiehistä voi ihan huoletta sanoa että "vittu mitä paskaa".

Merimies tarina on :anssi:

Merimies tarina on :anssi:

Tän "merimiehen" treenaamaton aloituskunto penkissä on +20xkovempi, kuin muiden voimalumaailman superlahjakkuuksien, kuten esimerkiksi Kazmaierin. :D

Tämä treadi vois olla vähän vähän lyhkäsempi, mutta olisko parempi jos täällä puhuttaisiin vain niistä, jotka ovat sen 200kg nostaneet penkistä natuna?

Kaikenlaisia "tarinoita" ja kalajuttuja saa muutenkin kuulla.Ja suunitelmia siitä, että sitten vuoden, viiden tai kymmenen vuoden päästä tai ainakin joskus se 200kg nousee... :piis:

Hammerin kanssa pakko olla vähän samaa mieltä.

Joku roti nyt superlahjakkaidenkin kanssa, tommosesta kaverista varmaan tulisi merimies jos ruudit olisi tota luokkaa treenaamatta.

Helpompihan se olisi vahvamieskisoista hakea kerran vuodessa hynät pois. Jos työllä pääsisi +120kg kuntoon niin ei tarviisi treenata kuin pari kuukautta niin olisi aika härskissä iskussa.

Olen myös nähnyt vahvoja jätkiä jotka treenaamatta nostavat kohtuullisia rautoja, mutta tuo on jo aika legendaarinen voimannäyte.

Ainakin osittain aiheeseen liittyen lainaus Jani Murtomäen haastattelusta http://www.penkkipunnerrus.fi/henkilokuvat/jani-murtomaki

"Satuin lähtemään kavereiden mukana salille 19-vuotiaana. En ollut kahteen vuoteen urheillut ollenkaan silloin. Siellä kokeilin paljonko nousee penkistä. Sain 145 kg heti ja siitä sain intoa, että tässä touhussa minä voisin olla hyvä kun vaan alkaisin treenaaman.

"200 kg meni reilun puolen vuoden treeneillä rikki."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom