200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten se tämä yhtälö toimii? me"kaikki" aijotaan nostaa se 200kg penkistä natuna. mutta täällä taas kukaan ei usko että se on natuna mahdollista? Kyllä se 200kg menee natuna varmasti kun vaan jaksaa treenata järkevästi oikein.......

Kyllä niitä 200+ rawnatu-penkkaajia löytyy. Itse olen ottanut kisassa 207,5kg@99kg ja 222,5@108,5. Salilla sitten hiukan enemmän. Treeniä on kyllä kohta kymmenen vuotta takana.

Kyllä niitä 200+ rawnatu-penkkaajia löytyy. Itse olen ottanut kisassa 207,5kg@99kg ja 222,5@108,5. Salilla sitten hiukan enemmän. Treeniä on kyllä kohta kymmenen vuotta takana.

Tosikova tulos! Kuten tuossakin huomaa, kuinka suurimerkitys omalla painolla on NATUpenkkailussa!
Se nyt on sama vaikka olisit 20vuotta veivannut, suurin osa ei tuohon kykene kuitenkaan koskaan!

Joo totta kyllä tuo painon merkitys. Osittain syy oli siinäkin, että pidin puoliväkisin painoa sadankilon tuntumassa ja ravinnon laatu ei muutenkaan ollut kohdallaan.

Mulla on jessus 23 vuotta takana. Enkä vielkää oo saanu tuplapainoja ylös, horkkasin tai en. Mutta hattu yllälevasta suorituksesta nousee ;)

Miten paikat kesti? Veditkö paljon volyymia yms? Varmaan lähdit heti nuorena nostamaan oikeassa opissa?

Itseasiassa treenasin pitkään hakaten päätä seinään. Tyyliin joka toinen treeni ykköstä :) . Sillä pääsin 207,5 (rumaan)salipenkkiin. Siihen kehitys pysähtyi pariksi vuodeksi.

Onnekseni tutustuin kaveriin joka näytti volyymitreenin ja oikean ravinnon merkityksen harjoittelussa. Pari kymmenen viikon ohjelmaa läpi ja ennätys parani rajusti. En muista ihan tarkkaan, mutta sanoisin kymmenisen kiloa.

Paikat on kestäneet muuten hyvin, mutta onnistuin paidalla vääntämään olkapääni huonoon kuntoon. Paita oli liian tiukka ja pakotti olkapäät eteen. Yritin tuoda väkisin rautaa alas ja se kippasi mahalle. Tämä tapahtui viime vuoden tammikuussa. Hieman kipuilee vieläkin välillä, mutta periaattessa parani n. 9 kuukaudessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tarkoitettu arpalle, vaan yleisesti.

Mä uskon että jos ja kun videoo löytyy, seuraavaksi huudellaan että no kuseppa purkkiin, et uskalla. Ja jos kaveri kusee ja puhdasta näyttää, niin sitten vedetään varoajat, peiteaineet ym. setti mukaan huuteluun. Ja jos sen vielä onnistuu todistamaan huuhaaksi (mahdoton tehtävä vol. 2, roinarin voi todistaa aina, mutta naturaaliutta ei millään), niin ainakin painot nyt sitten oli feikit tai kehonpaino tuplat ilmoitettuun. Tai välitykset ainakin epäinhimilliset tai jotain. Voimasta ja tekniikastahan se ei kenenkään kohdalla voi kuitenkaan olla kyse, eihän sitä voi naturaalillla olla, ainakaan alta satakiloisella. Ja vaikka oiskin, jotain viilunkia siinä kuiten täytyy olla.

Jees, itse tuota videota kysyin ihan vain mielenkiinnosta. Tuollaisia nostoja on aina mukava katsella, vaikka kyseessä olisi minkälainen salirunkkupomppukaaripenkki :)

No et uskalla kusta purkkiin! :D

Ja lahnana bodytyylillä ei nousisi edes tyhjä tanko!

Oikeasti, tosi nätti penkki hurjilla raudoilla eikä mulla ole mitään syytä uskoa etteikö se olisi pelkän kaurapuuron voimin saavutettu, kun näin kerran sanotaan.

Juuri noin kuten no-bodykin sanoi. Mitä hyötyä kenenkään on huuteloida ja valehdella tuloksiaa ja sitä, miten ne on tehty, varsinkaan nimimerkkien takaa? No nyt kaveri joka tuloksen teki, löi perään videon nimellään ja naamallaan vielä todisteeksi, josta kuvitteellinen Hatunnosto niin nostosta kuin viteon laitostakin!

No joo, kyllä mä itsekkin kerran vallan erehdyin vasten parempaa tietoani epäilemään tuolla voimapuolen junioori ketjussa yhtä maastavetoa, kun olikos se nyt 14v 80kg sälli väitti vetävänsä 265kg. Ehdin jo nauraa tulokselle jotta joo joo. Mutta sitten se prkl meni ja laitto sen noston videona ja niinhän siinä kävi, että se 14v "muikunruoto" (sori teemu) otti jaa riipas sen raudan nätisti ylös! Joten sinne meni sekin hyvä epäily.

edit. Pena79: -No nyt sitten on vuoro huutaa peiteaine! Varoaika! kasvu! koodikielikukkakaali! PaveMaijanen! tai no jätetään huutamatta, kyllä antti65 tulee vielä kertomaan missä mennään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom