200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin juu purkkiinkin on kustu, mutta eipä sekään taida toisille mitään todistaa :D

Ei, jollet oo kussu purkkiin joka päivä 32 vuoden ajan ja sulla on testiraportit noista päivittäisistä pissatesteistä koko ajalta :D

Hieno nosto, on tehty hommat oikein.

Kovia nostoja! Älkää nyt käsittäkö tätä väärin mutta kyllähän tuossakin näkee mihin liikkeeseen ne lahjat ovat kohdallaan vaikka muutkin tulokset saatanan kovia. Esim. veto suhteessa vähän heikompi.

Jokatapauksessa kaikki nostot perhanan kovia!

Edelleenkään en ole väittänyt,etteikö löytyisi +200kg raw penkkaria,mutta kun mennään alle sadan kilon nostajan,niin puhutaan jo todella lahjakkaasta nostajasta JOS +200 rautoja liikuttelee.Ja se on ikävä kyllä,niin että eihän tässä ole kun muutama vuosi aikaa siitä,kun satasen sarjan nostaja joka liikutteli +200 rautoja kärysi douppingista,tulee vaan mieleen,että kuinka tämä,niin monen suusta superlahjakkaaksi sanottu nostajan tarvitsi turvautua mömmöihin,kun ei olisi tarvinnut muutakun syödä kaurapuuroa ja reenata.

Mikäs juttu tuo video on kun saman niminen henkilö nostelee seuraavassa videossa 255 (aiempana ajankohtana?) Onkos pena79 nyt tuo videon nostaja edes vai piloillaanko laitto? Mikäs tulos tuo 255 on, sama henkilö, eri henkilö, natu, raw, dooppi vai mikä häh?

edit joo, siis se puhuttu 225 vaimikäsenytoli oli siis RAW enkka.. ok, asia pihvi

Viimeksi muokattu:
Ei, jollet oo kussu purkkiin joka päivä 32 vuoden ajan ja sulla on testiraportit noista päivittäisistä pissatesteistä koko ajalta :D
Eihän toi nyt riitä mihinkään, kun ei noissa näy kasvu ja insu ja EPO, yms. Pitää olla lisäksi verinäytteet joka päivältä 32 vuoden ajalta, jotta ne voidaan nykyisin olemassa olevilla kasvutesteillä analysoida.
Ai niin, ja eihän sekään kelpaa vielä mihinkään, kun voi ihan hyvin olla käyttänyt designersteroideja joita ei testaajat osaa edes etsiä. Ja vaikka osattaisiinkin, niin salettiin on lahjonut ADT:n ja liittokin varjelee ettei käryjä tule... :rolleyes:

Tosiaan aivan loputon suo yrittää väitellä niitä vastaan, jotka ovat päättäneet uskoa, että nyt on tulokset tehty vilunkipelillä.

Eihän toi nyt riitä mihinkään, kun ei noissa näy kasvu ja insu ja EPO, yms. Pitää olla lisäksi verinäytteet joka päivältä 32 vuoden ajalta, jotta ne voidaan nykyisin olemassa olevilla kasvutesteillä analysoida.
Ai niin, ja eihän sekään kelpaa vielä mihinkään, kun voi ihan hyvin olla käyttänyt designersteroideja joita ei testaajat osaa edes etsiä. Ja vaikka osattaisiinkin, niin salettiin on lahjonut ADT:n ja liittokin varjelee ettei käryjä tule... :rolleyes:

Tosiaan aivan loputon suo yrittää väitellä niitä vastaan, jotka ovat päättäneet uskoa, että nyt on tulokset tehty vilunkipelillä.

Juuri näin! :D Mulla tosiaan unohtu nuo "pari" juttua... Tuo naturaalius on vaan aivan mahdoton todistaa, minkäs teet. Uskoo ken uskoo ja itkekööt kotonaan joka ei usko. Ite en oo noilla ees jaksanu vuosiin vaivata päätäni ku kukaan sitä ei voi valitettavasti todistaa aukottomasti. Menkööt kaikki omissa uskoissaan ja olkoon natu tai ei, ite arvostan kaikkia jotka on kovassa kunnossa, toki lisäpisteet saa siitä jos kunto vois olla vielä natuna hankittu. Ite ku kovasti haluan uskoa että natunakin pääsee edes johonki kuntoon :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olin alkuvuodesta n. 155-160kg kunnossa hieman alle 90 kiloisena, ja olen natu enkä ole ammattipenkkaaja, joten uskoisin että tuo 200 kg on mahdollista natuna ainakin joillakin yksilöillä. En tod. näk. itse siihen tule koskaan pystymään, mutta pistä asialle joku 20kg+ isompi kaveri, niin johan onnistuu.

Itse olin alkuvuodesta n. 155-160kg kunnossa hieman alle 90 kiloisena, ja olen natu enkä ole ammattipenkkaaja, joten uskoisin että tuo 200 kg on mahdollista natuna ainakin joillakin yksilöillä. En tod. näk. itse siihen tule koskaan pystymään, mutta pistä asialle joku 20kg+ isompi kaveri, niin johan onnistuu.

Tossa kunnossa olevia kavereita on vähintäänkin satoja Suomessa, eikä silti tunnu löytyvän juuri parin sadan miehiä. Eli pitkä on matka tuosta. Isot pojat on sanonut että kuka vain nostaa 150kg penkistä, mutta sen jälkeen on tiukkaa.

Joo ja näistä väittelyistä onko natu vai ei niin kukaan ei tiedä mitä toinen käyttää.Vaikka olisi paras kaveri tai isoveli niin ihan hyvin voi käyttää vaikka väittääkin että ei mitään vedä.

Mut kyllä 200kg täysin natuna on SAA***** kova tulos:rock: ,harvan paikatkaan kestää sellaisia romuja...

Ja jossain välissä joku kirjoitti että aineillakin voi kestää pitkään nostaa tulos 160kg:stä 200kiloon , tutulla nousi 140kilosta 190 kiloon penkki ennätys 3:ssa kuukaudessa kun alkoi ropittelemaan että voi ne tulokset aika nopiaa aineilla nousta...

Olisi todella mielenkiintoista kuulla mitä rautoja Pena79 tai muut kovat 200kg paikkeilla penkkaavat kaverit ovat nostaneet penkistä ensimmäisinä kertoina ikinä salilla käydessään, tai vaikka ensimmäisen kk jälkeen kun on hieman saatu tekniikkaa mukaan, ja minkä ikäisinä?

Olisi todella mielenkiintoista kuulla mitä rautoja Pena79 tai muut kovat 200kg paikkeilla penkkaavat kaverit ovat nostaneet penkistä ensimmäisinä kertoina ikinä salilla käydessään, tai vaikka ensimmäisen kk jälkeen kun on hieman saatu tekniikkaa mukaan, ja minkä ikäisinä?

200kg salipena (ei pysäytystä) joskus muinoin, 180 kapeassa,.. eka muisto ala-asteelta käynti urheilutalolla ja 40kg irtosi.. sitten meni 16v kieppeille, kävin muutaman kerran kaverin luona enkan kokeilemassa (se treenasi, mie en) 85kg penkki noin 75-80 kiloisena. Siitä sitten treeniä pikkusen reilu 3v ja 180kg salipena about 105kg kehonpainolla (rasvaa oli) Ihan perus järkevällä salitreenillä tuo, 3-4 jakoisella, noin kerran viikossa lihasryhmä.

Hulkki nostamaan kisoihin kapealla ottella (koska sitähän nostomuotoa se tekee)!!! :D Jos nostaa 180 kapeella tylillä, niin sitten en usko että Hulkki on natu ;) (Hulkin lihaksiston kokohan on ihan salirimpulaluokkaa, joten siinä ei ole mitään epäilyä :D )

Hei kamoon. 200kg nyt ei onnistus kellää kaurapuurolinjalla, kun penkkipunnerrus on kuitenkin salinostoista varmaan yleisin. Ja Suomessa on aikas monta penkkiä pukannutta. Sama juttu kun ei usko kenekään saavan ees 50-sentin tiukkaa hauista ilman mömmöjä. Kaikilta kumpikaan noista ei tietenkään onnistu edes horkalla, mutta on nyt aika tyhmää väittää ettei lahjakkaan yksilön ihmiskeho kumpaankaan pysty pitkäjänteisellä treenillä.

Jos raw 250 kg kykenee kuurittelulla, niin 200 kg penkki voisi silloin olla mahdollista puhtaana. Iso oma massa ja hyvät geenit voivat sen mahdollistaa. Alle 100 kg painaville tämä on kuitenkin aika mahdotonta. Kuurittelullakin 200 kg on kevyemmille kova rauta. Eihän niitä raw kisoissakaan paljoa näe.

Itse en ole koskaan 200 raw natua tavannut. Pitkään olen kuitenkin voimailun piirissä ollut ja paljon nähnyt. Toki niille harrastenostajille aina kertoillaan miten puhtaita ollaan ;)

Päin vastoin nostajat kertovat yleensä muille koville nostajille rehellisesti myrkyttelystään ja kyllä siellä vallitsee aika selvä käsitys, ettei natuna moisia rautoja nosteta sitten millään. Ei ihmistä ole luotu sellaisiin ja niveletkään ei sellaisia tahdo kestää ilman voiteluaineita.

Tutut liikunnanopettajat muuten ovat kertoilleet, että aikaisemmin punttisalitreenariksi hakeutuivat ne lahjakkaat pojat, jotka pärjäsivät liikunnassa hyvin. Nykyään kuulemma salille hakeutuu pääosin niitä lahjattomimpia sällejä, jotka tuskin saavat edes leukaa vedetty alkujaan.

13v 65kg, 14v 80kg, 15v 100kg. Eka yritys siis ikinä oli tuo 65kg.

Jos raw 250 kg kykenee kuurittelulla, niin 200 kg penkki voisi silloin olla mahdollista puhtaana. Iso oma massa ja hyvät geenit voivat sen mahdollistaa. Alle 100 kg painaville tämä on kuitenkin aika mahdotonta. Kuurittelullakin 200 kg on kevyemmille kova rauta. Eihän niitä raw kisoissakaan paljoa näe.

Itse en ole koskaan 200 raw natua tavannut. Pitkään olen kuitenkin voimailun piirissä ollut ja paljon nähnyt. Toki niille harrastenostajille aina kertoillaan miten puhtaita ollaan ;)

Päin vastoin nostajat kertovat yleensä muille koville nostajille rehellisesti myrkyttelystään ja kyllä siellä vallitsee aika selvä käsitys, ettei natuna moisia rautoja nosteta sitten millään. Ei ihmistä ole luotu sellaisiin ja niveletkään ei sellaisia tahdo kestää ilman voiteluaineita.

Tutut liikunnanopettajat muuten ovat kertoilleet, että aikaisemmin punttisalitreenariksi hakeutuivat ne lahjakkaat pojat, jotka pärjäsivät liikunnassa hyvin. Nykyään kuulemma salille hakeutuu pääosin niitä lahjattomimpia sällejä, jotka tuskin saavat edes leukaa vedetty alkujaan.
Juuri näin,olen ajatellutkin,että missä helventin kellarissa tämä porukka reenaa,kun tuntuu etteivät ole koskaan kuulleetkaan sanaa doupping voimailun yhteydessä.Ja kauta-aikainhan systeemi on ollut sama,että tavalliselle salireenarille vannotaan puhtautaan ja sitte kaverille tuikitaan piikkiä hanuriin.Mutta eiköhän risumies tule pian ja kerro kuinka lehmät lentää ja joulupukki on olemassa.

Tiesittekö muuten että täälläpäin yks ukko kasvattaa lentäviä lehmiä? Joo joo, ihan oikeesti. Talvella niistä lypsetään muuten suoraan maitoa, on patentoinutkin nuo lehmänsä, kuulema ihan ainutlaatuisia. Kuulema tuntee joulupukinkin tuo ukko. Kova sälli.

No niin... Kyllä täytyy sanoa, että kyllä on wääntäjällä ja antilla nyt katkeraa puhetta, huh huijakkaa. Vai että ollaan niin voimailtu vuosikymmeniä, mutta ei olla riskiä natua edes tavattu? Merkillistä kaikin puolin. Joko jossainpäin suomea on porukka heikompaa kuin toisaalla tai sitten toisaalla on niin perkeleen paljon taitavampaa roinaajaa, jotka vetelevät surutta kertomatta kenelekkään ja naurekelevat partaansa kertoillessaan juttujaan lähimille kavereilleen jäämättä koskaan testin testissä kiinikkään. Ja mitä roinailuun itsessään tulee, niin ei kannata kuvitella että riskeihin natuihin uskovat ja luottavat sen sinisilmäisempiä ovat. Ei ei, päinvastoin. Varsin hyvin on tiedossa kuinkasta yleistä on vetää pipollisia roinaa siltikään saavuttamatta suurta kasaa lihaa taikka härän voimia, mutta silti tiedän sen voimapaskan tarttuvan joilekkin onnellisille ja lahjakkaille ilman tuota piikkiä perseessäkään. Tasan kun ei käy joululahjat.

Mutta nyt loppu tää turina, loputon suo jossa katkerat pitää mielipiteensä ja kuten joaiemminkin sanottua. Roinarin voi todistaa aina, mutta natuutaan ei sitten millään koskaan. Näin se on ollut aina ja tulee näköjään olemaankin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom