200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ja jos ei terve mies yli 100kg massoissa ota 10v reenillä 200kg on sama lopettaa koko homma ja rueta harrastaan maastojuoksua ja unohtaa tämä palsta

t:petri hietamäki

Itse kuulut tuloksestasi päätellen niiden lahjakkaampien joukkoon,mutta yllä olevan lausuntosi puolesta aika moni olisi saanut lopettaa treeninsä ja siirtyä Juoksufoorum.fi:n lukijaksi.

http://www.juoksufoorumi.fi/vb/forum.php

Nojatuolipäättelyä:

Useimmat tämäntapaiset ominaisuudet johtuvat monesta ainakin osin riippumattomasta tekijästä, ja niiden lopputulema on suunnilleen normaalijakautunut. Samalla tavalla käyttäytyy ihmisten pituus: enemmistö on keskipitkiä ja miten pidempiin mennään, sitä harvemmaksi käy joukko. Itse en kunnolla tunne ketään kaksimetristä, mutta jo miettimällä 180- ja 190-senttisten määriä voin arvella että 5-miljoonaisessa kansassa heitä on.

Nojatuolipäättelyä:

Useimmat tämäntapaiset ominaisuudet johtuvat monesta ainakin osin riippumattomasta tekijästä, ja niiden lopputulema on suunnilleen normaalijakautunut. Samalla tavalla käyttäytyy ihmisten pituus: enemmistö on keskipitkiä ja miten pidempiin mennään, sitä harvemmaksi käy joukko. Itse en kunnolla tunne ketään kaksimetristä, mutta jo miettimällä 180- ja 190-senttisten määriä voin arvella että 5-miljoonaisessa kansassa heitä on.
Sä et tuu kyllä ainakaan koskaan nostamaan 200 kiloa.

:piis:

Odotin,että olisi löytynyt edes 74kg sarjaan tälle aamua 200kg natu punnertaja,mutta löytypäs 100kg terve mies joka punnertelee 2kk totaali tauolla 200kg.jännityksellä odotetaan et koska löytyy vuoden totaali tauon pitänyt 200kg punnertanut natu nostaja veikkaampa,että löytyy piakkoin.

on niistäajoista sen verran hyvä tulospohja jääny ettei näin 100kiloisena 2kk totaalitauko tiputa penkkitulosta alle 200kg ja jos ei terve mies yli 100kg massoissa ota 10v reenillä 200kg on sama lopettaa koko homma ja rueta harrastaan maastojuoksua ja unohtaa tämä palsta

t:petri hietamäki

Onneksi on vielä aikaa ennen kuin pitää juoksu harrastus aloittaa... En tiedä minkä näköinen kaveri Petri on tuolloin "nuorena" poikana ollut mutta nykyäänhän ukko omaa niin helkkarin PALJON tiivistä lihaa että lahjoja on hommaan oltava älyttömänä, ei puhuta mistään normaali laihaläskistä joka kulkee salilla jumpalla.

No en varmasti. Mutta ehkä oman painoni verran vielä, että ei sitten kovin moni enää yli 100 prosentilla voittaisi minua.
Lähinnä tarkoitin sitä, että vaikka sulla olis voimatkin nostaa se 200kg, niin todennäköisesti ylianalysoisit siinä penkin vieressä ja et edes yrittäis :D

paita vaikutti silloin merkin verran about 5-10kg (inzer ehbhd) sitä edellisenä vuonna ylitorniossa nuorten voimanoston sm:ssä -99 rikoin virtasen jarmon penki se:n kilolla ylöspäin 201kg

jos ei terve mies yli 100kg massoissa ota 10v reenillä 200kg on sama lopettaa koko homma ja rueta harrastaan maastojuoksua ja unohtaa tämä palsta

Voi vittu :DD Palioko Pete on lähteny iliman rättiä ?

200 kg penkistä 100 % natuna! tais olla ketjun nimi ja voisin vähän epäillä parinkin tänne postailleen ja (kehuneen) aineiden käyttöä saati sitten lisäravinteiden... kumminkin ketjun aloittanut puhui täysin natuna olemisesta.

200 kg penkistä 100 % natuna! tais olla ketjun nimi ja voisin vähän epäillä parinkin tänne postailleen ja (kehuneen) aineiden käyttöä saati sitten lisäravinteiden... kumminkin ketjun aloittanut puhui täysin natuna olemisesta.

Vaikka käyttää lisäravinteita, niin voi olla täysin 100% natu. Ellet sitten laske jotain douppinkeja, steroideja tms. lisäravinteiksi.

Edit: Joo kyllähän se aloittaja puhui, ettei itse käytä edes proteiinijauhetta, mutta en usko, että kumminkaan sellaista henkilöä tässä haettiin. Vai? Proteiinit ne on alottajanki ruuassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rehvakkaat jutut Petrillä. Miten paljon se tulos onkaan ilman paitaa? Just joo merkin verran ne auttaakin. Ja jos ei 200 kg saa satakiloinen 10 v treenillä ni kestävyysjuoksijaksi. Kerrassaan loistava kommentti.

Vaikka käyttää lisäravinteita, niin voi olla täysin 100% natu. Ellet sitten laske jotain douppinkeja, steroideja tms. lisäravinteiksi.

Edit: Joo kyllähän se aloittaja puhui, ettei itse käytä edes proteiinijauhetta, mutta en usko, että kumminkaan sellaista henkilöä tässä haettiin. Vai? Proteiinit ne on alottajanki ruuassa.

Haettiin sellaisia henkilöitä jotka ovat tämän kyseisen tempun tehneet!Siis 100% natuna ja lisäravinteet eivät kyllä kuulu douppeihin.Monenmoista juttua on tullut ja oon varma että helppo rauta se ei ole kenellekkään!Työtä vaatii paljon mutta mahdollista se varmasti on.

Eikös se Hietamäki nostele nykynä kisoissa 220-230kg raakana, paidasta mies ei taida saada juuri mitään hyötyä. Mutta yhtä treadin kriteeriä tuskin enään on täyttänyt vuosiin, on meinaan semmoisen teurasauton verran lihaa ukossa.

Haettiin sellaisia henkilöitä jotka ovat tämän kyseisen tempun tehneet!Siis 100% natuna ja lisäravinteet eivät kyllä kuulu douppeihin.Monenmoista juttua on tullut ja oon varma että helppo rauta se ei ole kenellekkään!Työtä vaatii paljon mutta mahdollista se varmasti on.

En mä väittäny, että lisäravinteet kuuluis douppeihin. Kuulosti vaan, että tequen mielestä ne, jotka käyttää lisäravinteita ei olis natuja.
Oonko mä proteiinijauhoja käyttävänä sitten jotenki vähemmän ku 100% natu? 80% natu?

Pidätkö siis sellasia ihmisiä jotenki parempana, jotka ottaa kaiken proteiininsa ruoasta? Kuitenki samaa tavaraa eri paketissa, joten onko sillä nyt lopulta juuri väliä? Varmasti tosi harvassa ne natut, jotka pukkaa 200kg penkistä, mutta vielä harvemmassa ne, jotka tekee saman ilman proteiinijauhoja. Mä kuitenki arvostan 200kg nostoa kummallaki tapaa tehtynä tasan yhtä paljon.

mun mielipide on et kaikki minkä voi saada ruuasta on natun heiniä vaikka tulisikin sheikkerin läpi.. kreatiiniä käyttävänä en laske itseäni natuksi ja sitähän tuppaa olemaan melkein kaikkissa plakkareissa mut on varmaan mielipide kysymys tämäkin :) jos joku pelkällä raejuustolla nostaa 200kg niin saa multa ainakin isomman hatun noston mitä täyteen pumpattu roinaaja mut helvetin kova suoritus kumminkin! ja hietamäen 10v~200g pitää täysin paikkaansa kun laitetaan ropit kohdalleen mut pelkällä krealla taitaa jäädä melko monella haaveeksi

mun mielipide on et kaikki minkä voi saada ruuasta on natun heiniä vaikka tulisikin sheikkerin läpi.. kreatiiniä käyttävänä en laske itseäni natuksi ja sitähän tuppaa olemaan melkein kaikkissa plakkareissa mut on varmaan mielipide kysymys tämäkin :) jos joku pelkällä raejuustolla nostaa 200kg niin saa multa ainakin isomman hatun noston mitä täyteen pumpattu roinaaja mut helvetin kova suoritus kumminkin! ja jarkon 10v~200g pitää täysin paikkaansa kun laitetaan ropit kohdalleen mut pelkällä krealla taitaa jäädä melko monella haaveeksi

Kannattaiskohan päivittää tiedot? Melko huvittava mielipide sikäli, että kreatiinia saat esimerkiksi lihasta, etkä pelkästään purkista. Toisin sanoen kukaan lihaa syövä ei ole natu?:hyvä:

Hirveää paskaa.

Back
Ylös Bottom