200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiesittekö muuten että täälläpäin yks ukko kasvattaa lentäviä lehmiä? Joo joo, ihan oikeesti. Talvella niistä lypsetään muuten suoraan maitoa, on patentoinutkin nuo lehmänsä, kuulema ihan ainutlaatuisia. Kuulema tuntee joulupukinkin tuo ukko. Kova sälli.

No niin... Kyllä täytyy sanoa, että kyllä on wääntäjällä ja antilla nyt katkeraa puhetta, huh huijakkaa. Vai että ollaan niin voimailtu vuosikymmeniä, mutta ei olla riskiä natua edes tavattu? Merkillistä kaikin puolin. Joko jossainpäin suomea on porukka heikompaa kuin toisaalla tai sitten toisaalla on niin perkeleen paljon taitavampaa roinaajaa, jotka vetelevät surutta kertomatta kenelekkään ja naurekelevat partaansa kertoillessaan juttujaan lähimille kavereilleen jäämättä koskaan testin testissä kiinikkään. Ja mitä roinailuun itsessään tulee, niin ei kannata kuvitella että riskeihin natuihin uskovat ja luottavat sen sinisilmäisempiä ovat. Ei ei, päinvastoin. Varsin hyvin on tiedossa kuinkasta yleistä on vetää pipollisia roinaa siltikään saavuttamatta suurta kasaa lihaa taikka härän voimia, mutta silti tiedän sen voimapaskan tarttuvan joilekkin onnellisille ja lahjakkaille ilman tuota piikkiä perseessäkään. Tasan kun ei käy joululahjat.

Mutta nyt loppu tää turina, loputon suo jossa katkerat pitää mielipiteensä ja kuten joaiemminkin sanottua. Roinarin voi todistaa aina, mutta natuutaan ei sitten millään koskaan. Näin se on ollut aina ja tulee näköjään olemaankin.
Joo se on totta,että voimanpaskaa tarttuu joillekin ihan puhtaanakin.mutta mitä luulet,että uskooko kukaan täyspäinen joka tietää pikkusenkin doupping aineitten voimaa tuovasta vaikutuksesta sitä,että esim mailmanmestari penkissä joka on kärynnyt,siis todistetusti käyttänyt mömmöjä liikuttelee samoja raw rautoja näitten kaikkien pakiksen natupenkkaajien kans?

Onko kaikki muutkin kovat tulokset sitten mahdottomia natuna, kuten 300 veto tai 250 kyykky?

Valoja taas päälle, pliis!

Jos te itse ette onnistu natuna tulemaan vahvaksi niin ei se tarkoita että se ei onnistu muiltakaan.

On ihanaa lueskella katkerien miesten selityksiä, menee päivä pilalle heti alusta.

Ei todellakaan huvita aloittaa mitään nettiväittelyä asiasta, mutta sekä Wääntäjä että Antti ovat tervetulleita jutulle ja katsomaan sen 200+ natupenkin Tampereen Nääshalliin 21.05.

Wääntäjällä ei vissiin ole pitkä matkakaan jos olet se kuka luulen.

Ei kannata kuitenkaan pahasti pelästyä, koska mukana on ainakin kaksi minua lahjakkaampaa penkkaajaa.

Katkeruus loppuu kun hyväksytään tosiasia että jotkut on lahjakkaampia kuin toiset, joidenkin tarvii vain nähdä naturaali insuliini+kreatiini ja vahvistuu sikana. Olis perkeleen hyvä jos horkka vapautettais ja nähtäis paljoko 200kg penkkaajia olisi EDES lääkkeiden kanssa. Mutta sitten hommasta häviää kokonaan hohto, kun ei voida väitellä tästäkään asiasta :(

Ei todellakaan huvita aloittaa mitään nettiväittelyä asiasta, mutta sekä Wääntäjä että Antti ovat tervetulleita jutulle ja katsomaan sen 200+ natupenkin Tampereen Nääshalliin 21.05.

Ei kannata kuitenkaan pahasti pelästyä, koska mukana on ainakin kaksi minua lahjakkaampaa penkkaajaa.

Miten sen voi todentaa, siis että se on natupenkki..? Siitä tässä varmastikin on kyse että pystysit todistamaan sen. Sehän ei todista mitään jos testeissä ei oo kärähtäny, kaikkihan sen tajuaa ja se että jos juuri sillä hetkellä olet natu ei tarkota sitä että voimat olisi todistettavasti natuna hankittu.

Ja ei, sun ei kannata tuhlata aikaas siihen että yrität sen todistaa kun sehän on mahdotonta jos ei sulla ole esittää "verenkuvaasi" viimesen 32 vuoden ajalta. Uskoo ken uskoo. Itse en asiaa kommentoi kun se ei edes hirveästi itselläni kiinnosta mikä on natumaksimi penkissä saatikka missään muussakaan voimailulajissa.

Se on suuri harmi että natuutta ei voi todistaa mitenkään, oikeasti lahjakkaat (jos niitä todella on) katoaa väkiselläki vähintäänki doping epäiltyjen porukkaan ja näin ollen se natuksi väitetyn suorituksen arvokkuus todellisuudessa on aika merkityksetön kaikille muille paitsi henkilölle itelle joka oikeasti on ainoa maailmassa joka totuuden tietää.

Katkeruus loppuu kun hyväksytään tosiasia että jotkut on lahjakkaampia kuin toiset, joidenkin tarvii vain nähdä naturaali insuliini+kreatiini ja vahvistuu sikana. Olis perkeleen hyvä jos horkka vapautettais ja nähtäis paljoko 200kg penkkaajia olisi EDES lääkkeiden kanssa. Mutta sitten hommasta häviää kokonaan hohto, kun ei voida väitellä tästäkään asiasta :(

Näinpä. Mulla tuskin horkat edes auttaisi mitään kun ei jänteet kestä edes kunnolla tuloksekasta natureenaamista!! Että on ne kahen sadan roinapenkkaajatkin lahjakkaita kun pysyvät kasassa niihin rautoihin asti.

Ihan offtopic, meinaatko nostaa 3 lajia vai pelkän penkin?

Ja ilmeiseti natupenkkaajia molemmat:wtf:?Ja eipä ole pahemmin tapana pelästyä oikeen mitään.Tuona ajankohtana jos kaikki menee nappiin,olen ison veden takana,saapi nähdä löytyykö 250miljoonaisesta kansasta yhtä paljon natupenkkaajia,kun 5.5miljoonaisesta suomesta?

Näinpä. Mulla tuskin horkat edes auttaisi mitään kun ei jänteet kestä edes kunnolla tuloksekasta natureenaamista!! Että on ne kahen sadan roinapenkkaajatkin lahjakkaita kun pysyvät kasassa niihin rautoihin asti.

Vaatii lahjoja, volyymitreeniä, periodisointia ja ennenkaikkea helvetin hyvät nivelet+jänteet :D Horkkaa tai ei.

Ja ilmeiseti natupenkkaajia molemmat:wtf:?Ja eipä ole pahemmin tapana pelästyä oikeen mitään.Tuona ajankohtana jos kaikki menee nappiin,olen ison veden takana,saapi nähdä löytyykö 250miljoonaisesta kansasta yhtä paljon natupenkkaajia,kun 5.5miljoonaisesta suomesta?

EI löydy. Ne nostaa paunoja ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
EI löydy. Ne nostaa paunoja ;)

No kyllä mää ny sen ainaki uskon että sieltä löytyy tästä syystä niitä 200 penkkaajia joista edes osa voi olla natujaki :hyper:

Ps. Se on yli 300 miljoonainen kansa..

Heitänpä sulle kysymyksen, uskotko että minun treenikaverini otti n.100 kiloisena 190 penkin täysin natuna?
Olin itse vielä varmistamassa tätä penkkiä, josta aikaa on useampi vuosi.

Mutta onko se siis mahdotonta? Vai onko tuo 190 mahdollista mutta kymmentä kiloa lisää ei vähän yli 20v jätkä saisi natuna vaikka mitä tekisi?

Tiesittekö muuten että täälläpäin yks ukko kasvattaa lentäviä lehmiä? Joo joo, ihan oikeesti. Talvella niistä lypsetään muuten suoraan maitoa, on patentoinutkin nuo lehmänsä, kuulema ihan ainutlaatuisia. Kuulema tuntee joulupukinkin tuo ukko. Kova sälli.

No niin... Kyllä täytyy sanoa, että kyllä on wääntäjällä ja antilla nyt katkeraa puhetta, huh huijakkaa. Vai että ollaan niin voimailtu vuosikymmeniä, mutta ei olla riskiä natua edes tavattu? Merkillistä kaikin puolin. Joko jossainpäin suomea on porukka heikompaa kuin toisaalla tai sitten toisaalla on niin perkeleen paljon taitavampaa roinaajaa, jotka vetelevät surutta kertomatta kenelekkään ja naurekelevat partaansa kertoillessaan juttujaan lähimille kavereilleen jäämättä koskaan testin testissä kiinikkään. Ja mitä roinailuun itsessään tulee, niin ei kannata kuvitella että riskeihin natuihin uskovat ja luottavat sen sinisilmäisempiä ovat. Ei ei, päinvastoin. Varsin hyvin on tiedossa kuinkasta yleistä on vetää pipollisia roinaa siltikään saavuttamatta suurta kasaa lihaa taikka härän voimia, mutta silti tiedän sen voimapaskan tarttuvan joilekkin onnellisille ja lahjakkaille ilman tuota piikkiä perseessäkään. Tasan kun ei käy joululahjat.

Mutta nyt loppu tää turina, loputon suo jossa katkerat pitää mielipiteensä ja kuten joaiemminkin sanottua. Roinarin voi todistaa aina, mutta natuutaan ei sitten millään koskaan. Näin se on ollut aina ja tulee näköjään olemaankin.

Asiaa! Itse aikoinani paininut saman "ongelman" kanssa, kaikki väitti roinaajaksi vaikken ollut nähnyt edes kuvia mistään "laittomasta" Nyttemmin kun painoa on reilusti alle sata ja raakapenkkikin reilusti alle 200kg, kaikki lähinnä kysyy, olenko lopettanut treenaamisen :D

hei antakaa nyt olla, pari jannua, kun on päättänyt, että 200kg penkkaavaa natua ei ole niin silloin sitä ei ole. PISTE.

ihme porukkaa?!!!?!?!?

Asiaa! Itse aikoinani paininut saman "ongelman" kanssa, kaikki väitti roinaajaksi vaikken ollut nähnyt edes kuvia mistään "laittomasta" Nyttemmin kun painoa on reilusti alle sata ja raakapenkkikin reilusti alle 200kg, kaikki lähinnä kysyy, olenko lopettanut treenaamisen :D

Mulla taas oli silleen että käytin vuosia KOKO arsenaalia ja jätin kertomatta parhaimmille kavereilleni asiasta. Kysyivät todella moneen kertaan ja aina pokkana sama vastaus, en käytä. Sittemmin olen paljastanut asian, tosin vasta kun lopetin. 110kg/172cm, olihan tossa läskiäkin. Opettavainen tarina: jos käytät älä stana valehtele ainakaa läheisimmillesi. Meinaan tunnustus muutamien vuosien jälkeen ei ole niin kauhean hieno juttu vaikka oliskin kiva olla porukan vahvin kaveri.

moro!itse olen nostanut 200kg salipenkkinä,tosin omapainokin oli 140kg....ja natuna on menty ja mennään...uskon täysin että se on mahdollista alle 100 kilosenakin....treenivuosia takana noin 8 ja ns puoltosissaan tehty eli on käyty mutta on kuulunut viikonloppu ryyppäilyt ym ohjelmaan....eka kokeilu penkistä toi muistaakseni huiman 45 kilon tuloksen,17v 165kg 20v 180kg ja 23v 200kg....uskokaa huvikseen se on täysin mahdollista...vai onko esim 300 raakapenkkaajan roina hyöty sitten joku 150kg?http://www.pakkotoisto.com/images/smilies/rolleyes.gif

17-vuotias kaveri penkkaa 125kg (olin varmistamassa) ilman minkäänlaista teknikkaa, täysin lahnana. Ikinä aiemmin ei ole penkkiä treenannut. Tekniikka on juurikin niin huono, kuin se ensimmäsitä kertaa penkkaavalla on. Painaa 90kg. Tosin on suomen mestari ikäsissään keihäänheitossa. Noilla pohjilla 200 ei varmasti ole mikään ongelma. :)

hei antakaa nyt olla, pari jannua, kun on päättänyt, että 200kg penkkaavaa natua ei ole niin silloin sitä ei ole. PISTE.

ihme porukkaa?!!!?!?!?
Kyllä rupeaa tuntumaan siltä,että täällä on kyllä useammalla jäänyt aamulääkitys ottamatta,tai sitten ei muuten vaan ymmärretä kirjoitettua tekstiä.vielä kerran,varmasti löytyy 200kg natu penkkaajia sitä en ole väittänyt,mutta yksi asia on sata varma ettei niitä ole näin paljon varsinkaan alle sata kiloista mitä täällä annetaan ymmärtää.ja tähän lopuksi vielä kaikilla natu +200 +250:hyper:raw nostajille käsi sydämmelle uskotteko vilpittömästi,että esim mailmanmestaruuden penkissä voittanut noin sadan kilon nostaja ja myöhemmin testeissä kiinni jäänyt työnteli samoja rautoja rawina näitten pakiksella 100% esiintyvien natujen kanssa?

Mutta kysymys kuuluukin oliko tämä ex maailmanmestari huippulahjakkuus, vai oli vain keskitason punttikarju joka horkan avustuksella pääsi lajinsa huipulle. Kyllä tiukasti testatussa lajissa(joka ei ole edes olympialaji) varmasti on puhtaitakin huipulla, varsinkin jos varustenostajista puhutaan.

On niitä "luonnonoikkujakin" olemassa varmasti penkkipunnerruksessa, maastavedossa hyvä esimerkki Teemu Leppänen. Mies näyttää kokonsa puolesta ja muutenkin reilusti ikäistään vanhemmalta, ja nostaa hirmurautoja. Kylläkait tällaiset huippulahjakkuudet, jotka ovat jo todella nuorena lajin aloittaneet, voivat päästä kohtuupaljon suurempiin tuloksiin mitä se perusnatu, joka kehittyy hitaasti, eikä koskaan pääse lähellekään 200kg penkkiä.

Ja millä perusteella täällä on muka "liikaa" näitä 200kg natupenkkaajia? Muutama ilmoittautunut nimimerkkinsä takaa(kohtuullisella elopainolla). Ei ketään kiinnosta mitä kaverin kaverin siskon mies on puheissaan pukannut.

Kyllä itsekin sitä mieltä olen että todella harvinaista on 200kg natupenkki, jos kehonpaino/koostumus pidetään kohtuullisena. Mutta kyllä niitä kourallinen tästäkin maasta löytyy, jonka voi sitten suhteuttaa siihen kuntosaliharrastaja-/voimailijamääriin mitä on.

Niinpä,aina kyseisestä kaverista kuulin puhuttavan huippulahjakas nostaja.Ja herrätkää nyt jo unesta huipulle ei varmasti pääse puhtaana ei penkissä ei voimanostossa eikä missään voimaa vaativassa muussakaan lajissa.Tai voihan,jos oikeen hyvä tuuri käy niin voi joku ambomaan nostaja voittaa vaikka mestaruuden,jos kaikki muut jää ilman tulosta:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom