200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En mä väittäny, että lisäravinteet kuuluis douppeihin. Kuulosti vaan, että tequen mielestä ne, jotka käyttää lisäravinteita ei olis natuja.
Oonko mä proteiinijauhoja käyttävänä sitten jotenki vähemmän ku 100% natu? 80% natu?

Pidätkö siis sellasia ihmisiä jotenki parempana, jotka ottaa kaiken proteiininsa ruoasta? Kuitenki samaa tavaraa eri paketissa, joten onko sillä nyt lopulta juuri väliä? Varmasti tosi harvassa ne natut, jotka pukkaa 200kg penkistä, mutta vielä harvemmassa ne, jotka tekee saman ilman proteiinijauhoja. Mä kuitenki arvostan 200kg nostoa kummallaki tapaa tehtynä tasan yhtä paljon.

Lisäravinteet mun mielestä kuuluu tähän lajiin ja niitä kannattaa käyttää jos ei saa kaikkea tarvittavaa ruoasta.Se on aivan sama mistä ne protskut,hiilarit,rasvat, jne jne saadaan kunhan homma toimii!

Kyllä varmasti ymmärrät mitä noilla doupeilla tarkoitetaan!!

Ja joku sanoi että jos syö kreatiinia niin ei ole natu!!!!Huippu vitsi!!!

Lähinnä tarkoitin sitä, että vaikka sulla olis voimatkin nostaa se 200kg, niin todennäköisesti ylianalysoisit siinä penkin vieressä ja et edes yrittäis :D

Juu, jos kävisi hyvä tuuri. Huonolla jäisin tangon ja penkin alle ja tajunnan palattua mutisisin "sarjapainolaskurin mukaan sen piti nousta"...

* * *

Jos muuten proteiinijauheet(kin) vievät pois natustatuksen, niin kai sitten levytankokin. Ihan luonnotonta voida säätää 2,5 kg tarkkuudella painoja, tosinatu nostaa metsässä puita ja vääntää kantoja! :)

Mutta vakavammin, Tequen "kaikki minkä voi saada ruuasta on natun heiniä" -määritelmä päästää läpi ainakin kokapensaan lehtien pureskelun. Ei taitaisi kisoissa kelvata selitykseksi.

Ja jolla päättelykykyä voi myös kehosta ja voimasta päätellä, onko 90kg natu kyseisessä kunnossa. Liittymättä henkilökohtaisesti mihinkään. Kyllä sen vaan monesti näkee kuka käyttää ja kuka ei.

Ja jolla päättelykykyä voi myös kehosta ja voimasta päätellä, onko 90kg natu kyseisessä kunnossa. Liittymättä henkilökohtaisesti mihinkään. Kyllä sen vaan monesti näkee kuka käyttää ja kuka ei.

Tää on ihan totta. Meidän salilla oli yks päivä treenaamas joku helvetin iso ryssä, siitä näki heti et on horkannu, leukaki oli niinku ridge forresterilla

Jos muuten proteiinijauheet(kin) vievät pois natustatuksen, niin kai sitten levytankokin. Ihan luonnotonta voida säätää 2,5 kg tarkkuudella painoja, tosinatu nostaa metsässä puita ja vääntää kantoja!

Mutta vakavammin, Tequen "kaikki minkä voi saada ruuasta on natun heiniä" -määritelmä päästää läpi ainakin kokapensaan lehtien pureskelun. Ei taitaisi kisoissa kelvata selitykseksi.
niin ku jo sanoin en väitä että proteiini jauheet vievät natu statuksen pois joten varmaan tämä asia vois jäädä tähän? ja tuohon kreatiiniin voin vain sanoa et jokaisella on oma raja natulle ja mulle se menee siinä... voihan sitä vetää kaiken mitä markkinoilla on purkissa ja hyvällä mielellä sanoa olevansa natu mut mun mielestä ei mene näin ja taitaa lihan krea pitoisuudet olla sitä luokkaa et ei ehkä ole ihan verrannollinen tosin niin kuin made84 jo totesi ei ole mun tiedot välttämättä ihan ajantasalla :worship:

Kyllä jos:

-Asialle omistautuu.
-On jonkun verran suotu pituutta -> potentiaalia hankkia riittävästi lihasmassaa.
-Treenaa vähintään 3 kertaa viikossa.
-Ei unohda pohjaa eli suurivoluumistä treeniä.
-Treenaa järkevästi, esim. penkkipunnertaa usein kapealla otteella olkapäitä säästääkseen, välttää yliraskaita ojennuksia ym.

Niin jos ei 200 kiloa saavuta niin pirun lähelle pääsee.

Minkä lasket lähelle pääsemiseksi? esim. 180kg ei ole vielä hirveän lähellä tuota maagista rajaa kyllä siinä saa vielä töitä tehdä vaikka roinaisikin.

No kyllä mää 180 kg jo laskisin siihen että on "lähellä", vaikka tosiaan tuo 20 kiloa on ihan hurja matka vielä, niin prosentuaalisesti se on kuitenkin jo aika iso osa tuosta 200 kilosta. Kuvittelisin että jos 200 lähtee metsästämään ja päätyy 180:n niin harva kai nyt ihan kauhean pettynyt itseensä olisi...

Enkä nyt myöskään tarkoita että IHAN kaikki 180 kiloonkaan pääsisi, mutta uskon että populaatiosta ehkä vain noin 5 % on niitä joille voimatreeni yksinkertaisesti ei sovi eikä siihen ole geneettistä rakennetta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi 180vs200 on samakuin 100vs150, kyllä niissä niin iso ero on, voi viedä vuosia tuosta 180-->200kg, joten ei se ole lähellä sillon.

200 kg natupenkkaajia ei ole olemassakaan, koska aina kun joku onnistuu sen 200 kg penkkaamaan natuna, on hän automaattisesti roinari. :D

Missä tekno gymillä porukka treenaa jos ei oo 200kg natikka penkkiä todistanu? :david:

Kyllä itsekin olen todistanut kun 200kg nousee penkistä. Ja kyllä minullekin on väitetty että protskulla ja kreatiinilla nousee mutta itse olen toista mieltä......

Huhu kertoaa että kyseisellä salilla on joku 60kg nainen raapassu 200kg maagisen penkkipunnerruksen ilman hormooneja ja ilman paitaa! :D

Back
Ylös Bottom