200 kg penkistä 100 % natuna!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Onko täällä ketään joka olisi nostanut penkistä tuon maagisen 200 kiloa TÄYSIN naturaalina!
Itselläni tämä tavoitteena mutta tällä hetkellä vasta 160kg noussut.Itse en ole käyttänyt edes proteiini jauheita/kreatiinia!Kaikken tarvittavan olen saanut ruoasta!Itse en tiedä ainakaan ketään joka olisi tämän kaurapuuroa syömällä saavuttanut (Roinalla kylläkin!).Olen luvannut itselleni että tämän teen ennenkuin täytän 30v ja siihen on aikaa enää 4v.Sali taustaa nyt 4 vuotta takana ja miehen mitat 178cm/103kg.Ja nyt puhutaan paidattomista tuloksista!!!:puntti::puntti::puntti:

Kyllähä ne jotkut sanoo nostaneesa, ja on toki todisteitaki että nostanu, mutta mistä sitä tietääkö et käyttääkö/onko käyttäny aineita.

E: Kyllä uskon sen kuitenkin olevan mahdollista, ainakin joidenkin kohdalla.

Vaikea kyllä sanoa, mutta kyllä se perjaatteessa on mahdollista 100 + kiloisena natuna nostaa. Tosin mitäpä minä tiedän kun itse tällä hetkellä nousisi max. 140 kg

Itsellä kyllä myös tarkoitus nostaa tuo 200kg naturaalina mutta lisäravinteita olen syönyt ämpäri kaupalla ja tulen syömään jatkossakin. 175kg runkkupenkattu reilu 90 kiloisena mutta epäilen että omassa tapauksessa se 200kg tulee vaatimaan oman ruumiinpainon nostamista 110+ ja pitkää onnistunutta treenikautta ilman loukkaantumisia.

Tuo minun 200kg tavoite on sitten runkkupenkki eikä mikään kisanosto. vuosi sitten olin vielä uhmaa täynnä että että tuo 200 tulee kevyesti, nykyään välillä epäilys kalahtaa takaraivossa että tuleekohan tuota saamaan ikinä.

Floodataan taas näitä samoja omia penkkipätkiä. Kunhan tämä kesäkuntoon projekti saadaan loppuun nii aletaan jahtaamaan taas penkkiin niitä lisäkiloja, tyytyväinen olen jos 5-10kg vuodessa saa ykköseen lisää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itsellä kyllä myös tarkoitus nostaa tuo 200kg naturaalina mutta lisäravinteita olen syönyt ämpäri kaupalla ja tulen syömään jatkossakin. 175kg runkkupenkattu reilu 90 kiloisena mutta epäilen että omassa tapauksessa se 200kg tulee vaatimaan oman ruumiinpainon nostamista 110+ ja pitkää onnistunutta treenikautta ilman loukkaantumisia.

Tuo minun 200kg tavoite on sitten runkkupenkki eikä mikään kisanosto. vuosi sitten olin vielä uhmaa täynnä että että tuo 200 tulee kevyesti nykyään välillä epäilys kalahta takaraivossa että tuleekohan tuota saamaan ikinä.

Kiva kuulla että muillakin on samanlaisia tavoitteita!Ja lisäravinteet ihan ok mut en vaan ole tottunut syömään niitä ja onhan tavallinen ruoka paremman makuista ja terveellisempää...Tsemppia vaan yritykseen!!

minä en tiedä,kun yhden joka on tuon raudan nostanut natuna.kovan työn takana se tulee olemaan,mutta onnea yritykselle.

Kyllähän täällä pyörii niitä jotka ainakin sanojensa mukaan ovat natuna ja videollakin löytyy nostoja jotka on tosi lähellä 200 kiloa. Onhan se hirmunen rauta, paljon kovempi kuin esim. 300 kg maasta, joka antaa vähän perspektiiviä. Omalla painollahan voi tuossa pelata, mutta puhutaan nyt kohtuu rasvoissa olevista.

En kyllä henkilökohtaisesti tunne ketään, jonka voisin sanoa tuon tehneen, mutta itelläki on kaukaisena tavoitteena tuo 200kg natuna. Nyt 170 hujakkeella liikutaan. Aikaahan tässä kyllä on, en mitään aikarajaa oo laittanu. Ja varsinaiset tavoitteet on aina pienempiä askelia, mutta vähä kerrallaan mennään ylöspäin.

Samoten on tavoitteena 300kg veto ja 250kg kyykky edes siteillä.

Ja natuna mennään, tosin en ymmärrä mitä tekoa noilla lisäravinteiden käyttämisellä/käyttämättömydellä on natuna olemisen kanssa.

ps. en sitten mistään kisapenkeistä puhu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En kyllä henkilökohtaisesti tunne ketään, jonka voisin sanoa tuon tehneen, mutta itelläki on kaukaisena tavoitteena tuo 200kg natuna. Nyt 170 hujakkeella liikutaan. Aikaahan tässä kyllä on, en mitään aikarajaa oo laittanu. Ja varsinaiset tavoitteet on aina pienempiä askelia, mutta vähä kerrallaan mennään ylöspäin.

Samoten on tavoitteena 300kg veto ja 250kg kyykky edes siteillä.

Ja natuna mennään, tosin en ymmärrä mitä tekoa noilla lisäravinteiden käyttämisellä/käyttämättömydellä on natuna olemisen kanssa.

ps. en sitten mistään kisapenkeistä puhu.

Eihän sillä mitään merkitystä natuna olemisessa olekkaan syökö lisäravinteita tai ei mutta kunhan vaan sanoin että en ole tottunut semmoisia syömään.

En kyllä henkilökohtasesti tunne, mut silti uskon et löytyy puhdas 200kg punnertaja, koska ite saan nätin 160kg salinoston enkä kuitenkaan ole kauhean tosissani edes panostanut salihommiin. Ikäähän mulla on jo kohta 35v ja reenivuosia paljon, mut mahtuu muutaman vuoden taukojakin. Mun oma tavoitteeni on 170kg ja aivan sama meneekö vuosi, vai viisvuotta ennenkun sen saan.

160-200kg matka on todella pitkä jopa roinaamalla, joten kannattaa varmaan ruveta syömään tai nostaa pikkasen tota ikärajatavotetta ;)

Täälläkin yksi 200 tavoittelija naturellina. :hyper:

30 kilua vielä uupuu ja niinku tuolla sanottiin niin kyllä toi vielä aika kauheelta matkalta tuntuu sinne kahteen markkaan. Kai se siitä ku jaksaa vääntää ja syömäänkin pitäisi alkaa.

Yhden nostajan tiedän itse joka on tuon 200 luomuna pökännyt vai oliko peräti 210. Tosin treenivuosia reilusti ja oma painokin 100kg+.

Viimeksi muokattu:
Yhden kappaleen tiedän joka on luomuna 200kg punnertanut, moisesta on jopa video youtubessakin.. Täytyy kysyä häneltä lupa saako sen tänne linkittää :)

Mutta mahdollista se on.

Omana tavoitteena 200kg penkki ja 300kg veto, veto huomattavasti lähempänä :)

Yksi mun treenikaveri tökkäs 190 alle satakilosena monta vuotta sitten. Jos silloin olisin ymmärtänyt mekaniikasta saman mitä nyt niin olis se 200 tullut varmaan sillonkin.

Nyt on kaverilla uudelleen penkki haussa ja tavotteena ottaa 200 nykypainolla, eli about 90 kilosena.

Yhden tyypin tunnen joka nostaa 220-230kg penkistä natuna,oli jo sellainen "luonnon vahva" yläasteella kun muut nosti liikkatunnilla sen 40-60kg niin tämä 80-90kg treenaamatta.
Itte saanut piikkaamalla ja ryssäohjelmilla sinne 180kg tuntumaan penan,siihen on topannut joo ja natuna.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin vähän OT:na, että missä vaiheilla toi penkin max-kehitys alkaa tökkimään pahasti? Saanu vähän semmosen kuvan, että 160-170 paikkeilla, mutta selventäkää toki, jotka tiedätte!

Mä oon nostanut natuna 200kg mutta ei se mikään kisanosto ollut, ja tiedän muutaman muunkin nostaneen natuna tuon.En kyllä pidä itteäni minään lahjakkaana että kyllä sen kovalla treenillä saa nousee ku jaksaa puurtaa.Jotkut luonnonlahjakkuudet saa varmasti paljon enemmänkin nostettua penkiltä natuna.Mulla ehkä auttoi tulokseen se että elämässä ei paljon muuta ollut ku treenaaminen vuosikausia?

Mä oon nostanut natuna 200kg mutta ei se mikään kisanosto ollut, ja tiedän muutaman muunkin nostaneen natuna tuon.En kyllä pidä itteäni minään lahjakkaana että kyllä sen kovalla treenillä saa nousee ku jaksaa puurtaa.Jotkut luonnonlahjakkuudet saa varmasti paljon enemmänkin nostettua penkiltä natuna.Mulla ehkä auttoi tulokseen se että elämässä ei paljon muuta ollut ku treenaaminen vuosikausia?

Treenasitko ojentajille mitään erityistä esim.kapeeta penkkiä/Dippejä tuolloin?Itsellä meinaa on heikko kohta nuo ojentajat.Rinnalta lähtee nätisti kaikki isommat painot mut jos pyssää niin johtuu ojentajista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom