Eli aloitin ''salilla käynnin'' eli penkkiä ja hauista reenaamisen noin 13- vuotiaana. kun olin 15-vuotias treenit alkoivat muuttua totisemmaksi ja monipuolisemmaksi. Treenasin siitä lähtien aina täysillä. ennen kun täytin 16 vuotta nostin penkistä 100 kiloa, kehopainoni oli vain noin 64 kiloa. 16-17 vuotiaana sain työnnettyä penkistä 120 kiloa 68 kilon painoisena ja olin mielestäni todella hyvässä kunnossa lihakset näkyivät hyvin vatsalihaksia ei tarvinnut edes jännittää että näkyi ja kaikinpuolin oltiin kunnossa. sitten kohta oltiin täysikäisiä, alettiin seurustella ja tuli muuta tekemistä, ajeltiin autoilla ja tämä kaikki jotenkin unohtui. Yhtäkkiä huomataan että ollaan 20v, armeija käytynä ja aloin ajattelemaan tätä asiaa. mua alkoi masentamaan ihan kunnolla, kun ajattelen että olin alaikäisenä tuplasti paremmassa kunnossa. muistan kun mulla oli alaikäisenä se ajatus että ennen ku 18 vuotta tulee mittariin niin sillon ollaan hyvässä kunnossa ja näin siinä myös kävi. nyt vaan tuntuu siltä että olen liian vanha aloittamaan tätä kaikkea alusta, tuntuu että pari vuotta on mennyt niin äkkiä tässä ja että lihakset olisivat todella huonossa kunnossa nykyään enkä saa oikein otetta enää asiasta. onko muilla samankaltaisia kokemuksia? voisiko joku sanoa että olen vielä nuori ja että minusta voi tulla vielä vaikka mitä? vai olenko tyhmä kun ajattelen näin?