Mitäs mieltä olette tällaisesta(copypastettu omasta treenipäivyristä):
Hyvältä kuulostaa tuo runko, ainakin minun korvaani. Itse samantyylisesti treenaan tällä hetkellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs mieltä olette tällaisesta(copypastettu omasta treenipäivyristä):
Kyllä mä itse pitäsin ton etureisipäivässä, tekee vaikka sitten kyykyn tai prässin kaverina tuon askelkyykyn. Takareisille sitten koukistukset esimerkiksi SJMV:n kaveriksi.
Itse jouduin luopumaan tosta loistavasta jaosta alaselän ongelmien takia. Mulla nyt on siinä ihan synnynnäistä vikaakin, joten siitäkin johtui tuo ettei homma pidemmän päälle toiminut. Teinkin sitten pitkän aikaa reidet ja kädet vs. muu kroppa jaolla ja nyt teen koko kropan kerralla. Tuon koko kropan kerralla treenin selkä kestää hyvin kuhan ei tee SJMV:tä kuin kerran viikossa tai korkeintaan joka toisessa treenissä.
Mullakin on jonkinlaisia alaselkäongemia johtuen tosta yliliikkuvuudesta ja kuvittelinkin parhaimman ratkaisun mulle olevan just toi takareidet & selkä samalla päivällä... Aiemmin treenasin 3-jakosella eikä siihen kyllä ole tod. haluja palata.Kiitti, taitaa toi mun 2-jakonen jostain sun jutusta olla napattukin.Mullakin on jonkinlaisia alaselkäongemia johtuen tosta yliliikkuvuudesta ja kuvittelinkin parhaimman ratkaisun mulle olevan just toi takareidet & selkä samalla päivällä... Aiemmin treenasin 3-jakosella eikä siihen kyllä ole tod. haluja palata.
No sitten meillä on sama ongelmakin. Mulla tuo estää kyykkäilyt käytännössä kokonaa. Selkä ei vain hyväksy sitä vaikka miten pienillä yrittäs alotella. Askelkyykky toimii kun siinä painot pysyy pieninä vaikka tekis kovaakin ja SJMV mulla sujuu jostain syystä myös ongelmitta kunhan ei turhan usein sitä tee.
Tuo takareidet & selkä kuulostaa kuitenkin hyvältä samana päivänä ja etureisille sitten tarvittaessa prässiä kyykyn sijasta jos on palautumisongelmia.

Ööö, miten sinä yhdistät sen että laitat jalat kapeelle prässin levyn alaosaan JA teet syvälle?
Vai meinasitko että syvälle=polvet rintaan?
Kun sehän nyt ei ole kauhean syvälle.
Samat pointit oon huomannu täällä. Aikomus onkin tehdä vuorotellen kyykky-prässi eri treeneissä. Mukava tietää ettei olekaan hakoteillä.;)
Hyvän näköinen ohjelmarunko. Tuo kerran viikkoon läpi niin hyvä tulee. Itse olen suunnitellut tulevaa dieettiä varten aika lailla saman näköisen ohjelman, kun mulla ei ole kovin hyviä kokemuksia 1-jakoisen ja dieetin yhdistämisestä.3- ja 4-jakoisiin kyllästyneenä ajattelin nyt kevään aikana kokeilla 2-jakoista. Sopii muutenkin nykytilanteeseen paremmin kun aina ei ehdi käymään salilla kuin kahdesti viikossa.
..............
Sarja/toistomääriin saattaa tulla vielä pieniä muutoksia.
Sellainen ongelma tuossa saattaa olla (mitä itsekin mietin omassa ohjelmassa), että jos tekee 3.päivän torstaina ja 4.päivän perjantaina, niin selkä voi olla aika kovilla. Maastaveto kun ottaa (tai ainakin vetää jumiin) myös trapsit ja kulmasoudulla (ja ylätaljallakin) niitä on just edellisenä päivänä treenattu.
Joo, huomasin tuon itsekin. Hauiksetkin jos vielä menee jumiin niin on maastaveto herkkua :D
Saattaa olla että 2. ja 4. vaihtavat paikkaa. Nyt teen 3. keskiviikkona ja 4. perjantaina.
Ei pysty muuta vielä sanomaan kun treenifiilis oli hyvä...Hyvin jaksoi vääntää puolet kropasta kerralla.Treeni aika oli alle tunti
+lämmittelyt ym...Eli treenaan kahteen jaetulla ohjelmalla 3xviikossa joten treeniviikot on aina erilaisia.Kuinka monta kertaa tämä pitää sanoa, että se menee perille? Ne lihakset ovat kipeinä vain ja ainoastaan silloin, kun niiden ei tarvitse palautua nopeammin. Kun lihaskohtaista treenifrekvenssiä ruvetaan tihentämään (eli ryhdytään treenaamaan useammin), lihakset ovat aluksi parin viikon ajan kipeät vielä kun ne treenataan uudelleen, mutta tämän jälkeen kroppa tottuu tiheämpään rasitustahtiin eivätkä lihakset enää kipeydy sen kummemmin. Tämä selittyy ns. repeated bout effectilla.Itse en kyllä usko palutuvani niin hyvin että voisin treenata 2xviikossa kropan...Mulla on esim.rinta,ojentajat,reidet jo 3-4 sarjalla kipeät monta päivää...Joten ei taida olla järkeä treenata kipeitä lihaksia,siksi kierto hieman pidempi.
Olen treenannut heinäkuusta asti tähän päivään paria viikkoa lukuunottamatta 1-jakoisilla ohjelmilla tyylin kroppa kolme kertaa viikossa läpi ja mitään suurempia ongelmia ei ole ollut. Nyt siirryn pikkuhlijaa noin 4-5kk treenijaksolle, jossa pääpaino on diettaamisessa ja vaihdan maanantaista alkaen 2-jakoiseen neljä kertaa viikossa tehtävään ohjelmaan.Itse en kyllä usko palutuvani niin hyvin että voisin treenata 2xviikossa kropan...