16v tuloksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xym
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Xym

Oon käyny 2 vuotta punttisalilla. Olen 16v- 183cm 80kg. Ihan kiinteetä, en oo läski. Mut nyt itte asiaan en saa penkistä ku 95kg ja kyykystä varmaa joku 110kg ja hauis käännöllä yhel kädel 25kg. mutta miks mul on noin huonot tulokset ? Ku oon kumminki käyny 2 vuotta ja olen 16 ja syöny proteeineja ja muutenki syöny lihaksen kannalta hyvin, kyl nyt luulis et 16v tän kokone sais 2 vuodes penkistä 100kg ainaki =/. Vai onko noi ihan normaaleja tuloksia mun ikäselle vai mikä mättää =) Et sanokaa et onko noi normaaljea tuloksia vai teenkö jotain väärin ? Ku käyn 3 kertaa viikos punttisalilla ensimmäisenä vuonna en käyny mut nyt tän vuoden oon käyny.

Kas, eipä mennyt lukkoon? Noh, tosiaan älä huoli 95kg tai 100kg ei ole oikeasti mitään eroa ja täällä olisi myös threadi alle 18v tuloksille että kait tuo 16v sinne lukeutuisi.

Ikätoverina voin todeta että on tosi hyvät tulokset. Tärkeää on se, että kuinka paljon romua nousi silloin kaksi vuotta taaksepäin. Pääasiahan on että kehitystä on tapahtunut.
Vaikeaapa sitä on olla mikään älytön tankki vielä 16-vuotiaana.

Hyvät tulokset noi ainaki mun mielestä on. riippuu tietenki paljon nostit ku alotit?

ite oon 17v 180cm 75 kg ja nostan penkistä n. 60kg ja puol vuotta treenannu (suurin osa ajasta kyllä todella paskalla treeniohjelmalla) mutta 6kk sitten penkistä nousi alle 40kg ja ruumiinpaino 60kg

Tosi hyväthän noi tulokset on, jos vertaa itseeni ja muihin samanikäisiin jotka tunnen. Itsellänikin tosiaan ikää se 16. Nykyisistä tuloksistani sen verran, että ne ovat pysyneet jo jonkin aikaa paikoillaan, kun en ole salilla säännöllisesti ehtinyt käymään, tai on laiskottanut.:D
Penkki: 72,5 kg
Takakyykky: 90 kg
Leukoja myötäotteella: 9 kpl
Pystypunnerrus istuen kp: 20 kg*6
Kulmasoutu kp: 30 kg*10

Pituus: 196 cm
Paino: 83:lol2:
Rasva%: 8

Nyt ois taas tarkotus ruveta säännöllisesti käymään, 2-jakoisella 3 kertaa viikossa mennään.

Hyvii tuloksii! Kovaa treenii vaa ni nousee viel vauhil :piis:

Itellä kohta 1,5v treenii takaan ilman taukoi

Penkki 75->105
Kyykky 60->120kg
Leukoja 3-4 -> 12

ikää 16 ja strategiset mitat 183/83(alottaessa 87 :D)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei noi mitää huonoja tuloksia ole. Itse olen juuri täyttänyt 17, mitat 198/87

penkistä 92,5
(taka) 90aste kyykky 3x8 100kg
mave 3x6 115kg

About vuosi on nyt "kovaa" treenia taustalla

Lisäillään:

Leukoja on mennyt parhaimmillaan 15,
pystypunnerrusta kässäreillä 3x5 26kg
haukkareita tangol 2x6 37kg
jne...

Hei mullaki on ihan hyvät tulokset painoon nähden ;)

Täytän kohta 17, painoa joku 69 kg ja pituutta 180 cm.

Penkki: 90 noussu mut 92.5 jo varmaan ainaki.

Kyykky: En tiä mutta prässissä jollain 200kg 10-8 sarjoja.

SJMV: 90 kg 2*10-8.

Leukoja: N. 20

Haukkari tangolla: ainaki 2*6 37.5 kg.

Penkillä maaten käsipainoil: 30 kg painoil 2*6-8.

Taas näitä iki-ihania tulostredejä :P

Ite oon veivannu vajaa 1,5 vuotta salilla ja tämmösiä tuloksia:
Penkki: 110kg, 6x92,5kg
Kyykky: 140kg, 8x110kg
MaVe: 145kg, 6x120kg pysäytyksillä, 8x125kg pompuilla :david:

Strategiset mitat 183cm/85kg. Salitreenin aloittaessa painoa oli 117kg :david:

Mut kyl se kovalla treenillä, ravinnolla, levolla ja pakkiksen lukemisella ne tulokset kasvaa :D

Ihan hyvii tuloksii noin on itekin oon just täyttäny 16 oon n.3 vuotta salilla ollu eka vuos nyt oli mitä oli enkä tänä vuonna oo ehtiny kunnolla treenata kun on menny laji harjoitteluun niin paljon aikaa (jenkki futis) ja ollu niin paljon loukkaantumisia mutta viime talvena kun viimeksi kunnolla treenasin meni
Penkki 90kg x 6
Jalkaprässi 365kg x 7
Hauiskääntö tangolla n.40-50kg x 4-6
ja tässä pari viikkoa sitten kun aloittelin käymään salilla taas meni
etukyykky 110kg x 4
mave 135kg x 1
kulmasoutu 68kg x 4
mutta nyt en saa taas periin viikkoon treenata koska sain tuossa yks päivä nikaman selästä sijoiltaan

Kosworth on nyt kyllä väärässä. Ku yks kaveri mikä on vuotta nuorenpi ni saa 120kg penkist =/ ja yks samanikäne 140kg ni en todellakaan laittanu 95kg egoillakseni vaan kysyäkseni onko joku vika jossain vai onko kaverit lahjakkaita vai maistuuko napit =)

Hyvät tulokset :rolleyes: Itellä vaatimattomammat tulokset:

Penkki: 85kg
Takakyykky: en oo ykköstä kokeillu mutta 190kgx8,ei tosin kauheen alas:nolo: syväkyykky on n.100kg
Leukoja myötäotteella: n16-19 kpl
Pystypunnerrus istuen kp: 27,5 kgx8
Kulmasoutu kp: +50 kgx10

Pituus: 181 cm
Paino: n.70kg
Rasva%: 7,5

että tämmösiä...

kommentteja? ja ikää oli 16v

Hyvät tulokset :rolleyes: Itellä vaatimattomammat tulokset:

Penkki: 85kg
Takakyykky: en oo ykköstä kokeillu mutta 190kgx8,ei tosin kauheen alas:nolo: syväkyykky on n.100kg
Leukoja myötäotteella: n16-19 kpl
Pystypunnerrus istuen kp: 27,5 kgx8
Kulmasoutu kp: +50 kgx10

Pituus: 181 cm
Paino: n.70kg
Rasva%: 7,5

että tämmösiä...

kommentteja? ja ikää oli 16v
Kova ero pintakyykyllä ja syväkyykyllä :D
Penkki on hyvä tohon ikään ja painoon :thumbs:

Nyt oot kosworth kyllä väärässä. Mulla on vuotta nuorenpi kaveri mikä nostaa 120kg ja samanikäne yks mikä nostaa 140kg et miten ne sit saa noin paljon ? Et ku noihi vertaa ni kyl se 95kg on mun mielestä ainaki vähä jäljessä =/

Ihan ok noi tulokset on. Itsellä ikää nyt 17v ja salilla oon käyny n. 1,5v
Penkki 120kg (miinuskaloreilla)
Mave 2x6 160kg
kyykkyä en tee
painoa 95kg :( ja pituutta 174 :(

Nyt oot kosworth kyllä väärässä. Mulla on vuotta nuorenpi kaveri mikä nostaa 120kg ja samanikäne yks mikä nostaa 140kg et miten ne sit saa noin paljon ? Et ku noihi vertaa ni kyl se 95kg on mun mielestä ainaki vähä jäljessä =/
:wall: Ei helvetti, sul on toi pääkopan kehitys vielä enemmän jäljessä.

Back
Ylös Bottom